Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2025-09-19 godz 09:00
(numer aukcji wg operatora 10855 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. |
3. Informacje dodatkowe | |
---|---|
|
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Przebudowa mostu drogowego w ciągu ulicy Granicznej, przebudowa rowów i istniejących sieci oraz wykonanie opasek brzegowych w obrębie rzeki Bierawka | 1 | pakiet | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy całego kontraktu |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2025-09-19 09:00 |
Termin składania ofert: 2025-09-15 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom / dalszym podwykonawcom. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny - najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 7.Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji. |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Agnieszka Józefczyk-Gacka nr tel.: 32 756 4248; e-mail: [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Maciej Ciepłak nr tel.: 32 718 5613, Alicja Suduła nr tel.: 32 718 5249 |
14. Warunki płatności | |
---|---|
|
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
a) do 10 miesięcy (wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie) od daty złożenia Wykonawcy Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP), podpisanego przez Dyrektora, Dyrektora Technicznego zakładu Zamawiającego oraz przez Zastępcę Prezesa Zarządu ds. Technicznych i Operacyjnych b) w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy Zamawiający prześle Polecenie Rozpoczęcia Prac (NTP) pocztą tradycyjną i elektroniczną na adres mailowy Wykonawcy. c) po podpisaniu protokołu przekazania placu budowy (do 30 dni od daty uzyskania NPT) Wykonawca zobowiązuje się przejąć teren budowy i przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia d) Zamawiający uprawniony będzie do zaniechania złożenia Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP). Niezłożenie Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP) w terminie wskazanym w ppkt b) skutkowało będzie odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy w całości. Strony uznają, że wskutek odstąpienia umowa nie została zawarta. Niezłożenie przez Zamawiającego Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP) nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy i nie jest podstawą odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: W ciągu ulicy Granicznej w Czuchowie w obrębie rzeki Bierawka w km 0+064.
Sposób wykonania zamówienia: zgodnie ze Specyfikacja techniczną - załącznik nr 2 |
17. Warunki udziału | |
---|---|
|
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do 4 godz. od momentu zakończenia licytacji. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne | |
---|---|
|