Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2025-12-11 godz 09:00
(numer aukcji wg operatora 10893 )
| 1. Języki |
|---|
| Język polski |
| 2. Opis | |
|---|---|
|
| 3. Informacje dodatkowe | |
|---|---|
|
| 4. Waluta |
|---|
| PLN |
| 6. Lista produktów | |||||
|---|---|---|---|---|---|
| Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
| 1. | Transport drogowy rzeczy pojazdami ciężarowymi o ładowności od 1,0 ton do powyżej 20,0 ton, z kierowcą | 1 | pakiet | Czytaj | |
| 7. Kryteria oceny | |
|---|---|
| Lp. | Nazwa kryterium |
| 1. | Cena |
| 8. Reguły |
|---|
| Licytacja otwarta |
| Aukcja japońska |
| Aukcja zniżkowa |
| Cena dotyczy całego kontraktu |
| Czas na decyzję: 60 sekund |
| 9. Terminy |
|---|
| Termin rozpoczęcia licytacji: 2025-12-11 09:00 |
| Termin składania ofert: 2025-12-05 23:59 |
| 10. Widok |
|---|
| Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
| 11. Informacje o ofertach |
|---|
|
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny - najniższa cena: 100 %. 7.Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji. |
| 12. Kontakt w sprawach formalnych |
|---|
|
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Agnieszka Józefczyk-Gacka nr tel.: 32 756 4248; e-mail: [email protected] |
| 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
|---|
|
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Magdalena Przeliorz nr tel.: 32 717 6455, Sławomir Kotynia nr tel.: 32 718 5471 |
| 14. Warunki płatności |
|---|
|
1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT. 2. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Knurów-Szczygłowice” ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów. 3. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe – miesięczne, na podstawie zatwierdzonych miesięcznych protokołów odbioru usług transportowych, sporządzonych w oparciu o ceny uzyskane w postępowaniu. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za dojazd do Zamawiającego oraz za przejazdy autostradami, płatne parkingi, winiety itp. Czas pracy nie obejmuje awarii, postojów i przestojów. 4. Każdorazowo miesięczny protokół odbioru podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Stron z wykonanych usług będzie podstawą do wystawienia faktury VAT stanowiąc jednocześnie jej integralną część. 5. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie – w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust. 1 przekroczy kwotę 15 000 złoty brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 zł brutto mechanizmem podzielonej płatności. 6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 7. Wartość umowy nie będzie indeksowana w czasie jej trwania. 8. Wartość umowy nie będzie waloryzowana w okresie jej trwania. |
| 15. Termin dostawy/wykonania |
|---|
|
12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania środków finansowych |
| 16. Sposób dostawy/wykonania |
|---|
|
1) Miejsce wykonania zamówienia: - JSW S.A. KWK „Knurów-Szczygłowice” Ruch Knurów i Ruch Szczygłowice. 2) Sposób wykonania zamówienia: - zgodnie ze Specyfikacja techniczną - załącznik nr 2 |
| 17. Warunki udziału | |
|---|---|
|
| 18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
|---|
|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do 4 godz. od momentu zakończenia licytacji. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. |
| 19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
|---|
|
Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna |
| 20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
|---|
|
Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna |
| 21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
|---|
|
Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna |
| 22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
|---|
|
Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna |