Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2025-10-20 godz 09:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 085/R/25

(numer aukcji wg operatora 10868 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 085/R/25 - Drążenie pochylni badawczej odstawczej D-1 pokł. 409/3 i 409/4 w JSW S.A. KWK Borynia-Zofiówka Ruch Zofiówka

1. Języki
Język polski
2. Opis

Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.

O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.


Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).


Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.

3. Informacje dodatkowe

Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” - Uchwała Zarządu JSW S.A. nr 309/XI/2025 z dnia 23.07.2025 r. dalej: Regulamin.

Uwaga !

Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4937.

Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/

Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]

Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.

Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu.

4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Zał. nr 1 - Formularz ofertowy 085R25.pdf
2. Zał. nr 1 do Formularza ofertowego 085R25.pdf
3. Zał. nr 2 - Specyfikacja techniczna 085R25.pdf
4. Informacja o zadanym pytaniu i udzielonej odpowiedzi 085R25.pdf
5. Zał. nr 3 - Istotne postanowienia umowy 085R25.pdf
6. Zał. nr 4 - Oświadczenie blokada - wadium.pdf
7. Informacja o modyfikacji 085R25.pdf
8. Zał. nr 5 - Cennik.pdf
9. Zał. nr 6 - Wykaz robót.pdf
10. Zał. nr 7 - Oświadczenie dotyczące statusu dużego przedsiębiorcy.pdf
11. Zał. nr 8 - Informacja RODO.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. Drążenie pochylni badawczej odstawczej D-1 pokł. 409/3 i 409/4 w JSW S.A. KWK Borynia-Zofiówka Ruch Zofiówka 1 pakiet Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2025-10-20 09:00
Termin składania ofert: 2025-10-15 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

4. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie
w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.

5. Kryterium oceny – najniższa cena: 100%. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

6. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji lub negocjacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji lub negocjacji.

12. Kontakt w sprawach formalnych

Dział Zamówień Niepublicznych Usługi,Teresa Zięba-Kremiec nr tel.: 32 756 4937; e-mail:[email protected]

13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia

Osoba kontaktowa w sprawach technicznych:Andrzej Foltyn nr tel.: 32 756 5593

14. Warunki płatności

1. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie do 30 dni od jej dostarczenia do Centrum Usług Wspólnych – jednostki organizacyjnej Zamawiającego (adres: ul. Armii Krajowej 56, 44 – 330 Jastrzębie – Zdrój).

2. Na podstawie art. 4c Ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych

z dnia 8 marca 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 403 ze zm.), JSW S.A. oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ww. ustawy.

3. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe - miesięczne przedmiotu umowy na podstawie faktycznie wykonanych robót w danym miesiącu rozliczeniowym zgodnie z harmonogramem robót drążeniowych , który to zostanie dostarczony do Zamawiającego wraz z umową.

4. Faktury wystawiane będą na podstawie pozytywnych protokołów wykonanych w okresach miesięcznych robót wyszczególnionych w sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramie robót drążeniowych podpisanych przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. Protokoły każdorazowo należy dołączyć do niniejszych faktur.

5. W przypadku gdy wynagrodzenie lub jego część, wynikające z faktury VAT, przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty

15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności.

6. Wykonawca, który jest czynnym podatnikiem VAT, oświadcza, że numer rachunku bankowego wskazany w treści faktury VAT został zamieszczony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy o podatku od towarów i usług.

7. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie przez Wykonawcę faktur w formie elektronicznej począwszy od daty wskazanej w pisemnym Oświadczeniu o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną i na zasadach w nim opisanych. Wzór Oświadczenia został opublikowany na stronie o adresie:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/dokumenty-do-pobrania/ (Oświadczenie o akceptacji faktur elektronicznych – dostawca). Dla ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesyłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) nie jest wymagane uzyskanie Oświadczenia o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną.

8. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.

9. Należności wynikające z umowy w tym odsetki, nie mogą być przelane na rzecz osób trzecich bez zgody Zarządu JSW S.A.

10.Należności wynikające z niniejszej umowy, w tym odsetki, nie będą przedmiotem obrotu bez zgody Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem obrotu (cesja, sprzedaż) lub przedmiotem zastawu rejestrowego lub innego prawa rzeczowego, zabezpieczenia, przewłaszczenia, pełnomocnictwa do dochodzenia należności przysługujących wobec Zamawiającego, w tym pełnomocnictwa inkasowego bez pisemnej zgody Zarządu JSW S.A.

11.Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT nr NIP: 633-000-51-10.

12.Nie dopuszcza się stosowania zaliczek bez zgody Zarządu JSW S.A.

13.Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Borynia-Zofiówka” Ruch „Zofiówka” ul. Rybnicka 6,

44-335 Jastrzębie-Zdrój.

14.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia faktury na adres:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie Zdrój.

15.Termin płatności faktury korygującej wynosi 14 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego, jednak nie wcześniej niż termin płatności faktury pierwotnej.

16.Najpóźniej wraz z pierwszą fakturą Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie w przedmiocie posiadania statusu dużego przedsiębiorcy w rozumieniu Ustawy z 08.03.2013 o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, jeżeli ten status posiada. Wykonawca doręczy oświadczenie do jednostki organizacyjnej Zamawiającego - Centrum Usług Wspólnych (adres: ul. Armii Krajowej 56, 44 330 Jastrzębie–Zdrój), chyba że doręczył już takie oświadczenie pod ten adres wcześniej i pozostaje ono aktualne. Wykonawca zobowiązuje się także do niezwłocznego złożenia

oświadczenia w przedmiocie uzyskania, bądź utraty statusu dużego przedsiębiorcy.

15. Termin dostawy/wykonania

1. Termin realizacji umowy wynosi 15 miesięcy od daty złożenia Wykonawcy Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP), podpisanego przez: Dyrektora, Dyrektora Technicznego zakładu Zamawiającego oraz przez Zastępcę Prezesa Zarządu ds. Technicznych i Operacyjnych.

2. W terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy Zamawiający prześle Polecenie Rozpoczęcia Prac (NTP) pocztą tradycyjną i elektroniczną na adres Wykonawcy.

3. Zamawiający uprawniony będzie do zaniechania złożenia Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP). Niezłożenie Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP) w terminie wskazanym w ust. 2 skutkowało będzie odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy w całości. Strony uznają, że wskutek odstąpienia umowa nie została zawarta. Niezłożenie przez Zamawiającego Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP) nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy i nie jest podstawą odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

4. W terminie 7 dni od daty przesłania Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP) Zamawiający przekaże Wykonawcy rejon robót.

16. Sposób dostawy/wykonania

Zgodnie ze Specyfikacja techniczną - załącznik nr 2

17. Warunki udziału

I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.

Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html

Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.

Wysokość wadium: 100 000,00 PLN

Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym postępowaniu wynosi: 15.10.2025 r. do 12.01.2026 r.

Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:

1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 085/R/25".

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.

2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej,

- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:

a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” - Uchwała Zarządu JSW S.A. nr 309/XI/2025 z dnia 23.07.2025 r.,

b) wskazanie sumy gwarancyjnej,

c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,

d) określenie terminu ważności gwarancji.

W przypadku oferty wspólnej z treści gwarancji powinno wynikać, iż gwarancja zabezpiecza obowiązki wszystkich konsorcjantów jak i dotyczy oferty złożonej przez Konsorcjum firm.

Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.

Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:

- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,

- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia).

Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań).

W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: [email protected]

Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.

Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.

4. Poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,

- oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

W przypadku oferty wspólnej z treści poręczenia powinno wynikać, iż poręczenie zabezpiecza obowiązki wszystkich konsorcjantów jak i dotyczy oferty złożonej przez Konsorcjum firm.

III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:

1. Wypełniony Formularz Ofertowy będący załącznikiem nr 1.

2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.

3. Wykonawca dołączy do oferty:

a) wykaz obejmujący wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej roboty polegającej na drążeniu wyrobiska chodnikowego lub wyrobisk chodnikowych o długości lub łącznej długości co najmniej 150 m drążonego lub drążonych za pomocą materiałów wybuchowych w zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu roboty, długości drążonego wyrobiska, metody drążenia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane,

b) Rekomendacje, referencje itp. zatwierdzone przez KRZG lub jego zastępcę, na rzecz którego wskazane w wykazie roboty były wykonane, potwierdzające, że zostały wykonane należycie.

4. oświadczenie o posiadaniu osób przeznaczonych do realizacji zadania z podaniem:

a) Kwalifikacji osób przewidzianych do kierowania, nadzorowania i kontroli nad robotami stanowiącymi przedmiot przetargu w ilości minimum:

- 1 osoba o kwalifikacjach Kierownika Działu Górniczego.

- 1 osoby o kwalifikacjach osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności górniczej.

- 1 osoba o kwalifikacjach osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej.

- 1 osoba o kwalifikacjach osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej.

- 1 osoba o kwalifikacjach Kierownika Działu Techniki Strzałowej.

- 1 pracownika służby bhp, posiadającego łącznie kwalifikacje:

 - pracownika służby BHP (zgodnie z § 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02.09.1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy Dz. U. z 1997r. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.) oraz

 - minimum dozoru ruchu w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny w specjalności, której stwierdzenie kwalifikacji następuje w drodze świadectwa wydanego przez organy nadzoru górniczego.

- 4 osoby o kwalifikacjach osoby dozoru ruchu w specjalności górniczej.

- 2 osoby o kwalifikacjach osoby dozoru ruchu w specjalności elektrycznej.

- 2 osoby o kwalifikacjach osoby dozoru ruchu w specjalności mechanicznej.

b) pozostałe osoby przewidziane do wykonywania zadania w ilości minimum:

- górnik strzałowy – 4 osoby,

- elektromonter maszyn i urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV – 5 osób,

- operator samojezdnych maszyn przodkowych w zakresie wozów wiertniczych
i ładowarek w podziemnych zakładach górniczych – 4 osoby,

- instruktor strzałowy – 1 osoba,

- górnik – 16 osób,

- do obsługi przenośników taśmowych i zgrzebłowych – 8 osób,

- do obsługi urządzeń do konsolidacji górotworu – 4 osoby,

- do obsługi torkretnicy – 2 osoby,

- kwalifikacje cieśli – 5 osób,

- kwalifikacje ślusarza – 5 osób.

Dodatkowe uwagi: z treścią zarządzenia Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego KWK Borynia-Zofiówka dotyczącego zasad współpracy, koordynacji i nadzoru robót wykonywanych przez zewnętrzne podmioty gospodarcze na rzecz KWK Borynia-Zofiówka można zapoznać się u osób wskazanych do kontaktu ws. przedmiotu zamówienia w niniejszym ogłoszeniu.

UWAGA! Prowadzący postępowanie (ZWP) zmienił zapisy dotyczące dopuszczalnych form składanych ofert.

IV. Informacje nt. dopuszczalnych form dokumentów:

1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej jako jeden integralny plik PDF opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy.

Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca wpisuje „Oferta do aukcji nr085/R/25”.

W przypadku złożenia oferty składającej się z kilku odrębnych plików PDF, każdy winien być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy.

Brak opatrzenia formularza ofertowego kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy nie podlega uzupełnieniu i skutkuje odrzuceniem oferty.

2. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika – pełnomocnictwo winno zostać sporządzone w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być przedłożone w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

18. Prawa i obowiązki zamawiającego

1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.

3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.

5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do 4 godz. od momentu zakończenia licytacji.

6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej

Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna.

20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach

Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna.

21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia

Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna.

22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne

Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna.

Pobierz ogłoszenie o aukcji