Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2025-07-24 godz 10:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 060/R/25

(numer aukcji wg operatora 10787 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 060/R/25 - Świadczenie usług z zakresu całodobowej obsługi pielęgniarskiej przyszybowych punktów opatrunkowych w JSW SA KWK "Knurów-Szczygłowice" w okresie od 01.10.2025r. do 30.09.2026r. Zadanie nr 1: przyszybowy punkt opatrunkowy z lokalizacją RUCH KNURÓW, ul. Kopalniana 1 Zadanie nr 2: przyszybowy punkt opatrunkowy z lokalizacją RUCH SZCZYGŁOWICE, ul. Górnicza 1

1. Języki
Język polski
2. Opis

Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.

O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.

Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).

Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.

3. Informacje dodatkowe

Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2024 z dnia 22.05.2024 r. dalej: Regulamin.

Uwaga !

Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4936.

Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.htmloraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/

Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]

Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.

Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu.

4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Informacja - RODO.pdf
2. Oświadczenie dotyczące statusu dużego przedsiębiorcy.pdf
3. Zał. 1 do Istotnych Postanowień Umowy.pdf
4. Zał. 1 do Specyfikacji Technicznej.pdf
5. Zał. 1 Formularz ofertowy.pdf
6. Zał. 2 Specyfikacja techniczna.pdf
7. Zał. 3 Istotne Postanowienia Umowy.pdf
8. Zał. 4 Oświadczenie o zgodzie na zablokowanie zobowiązań.pdf
9. Zał. 5 Cennik usług.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. Zadanie 1 Świadczenie usług z zakresu całodobowej obsługi pielęgniarskiej przyszybowych punktów opatrunkowych w JSW SA KWK "Knurów-Szczygłowice" w okresie od 01.10.2025r. do 30.09.2026r. Zadanie nr 1: przyszybowy punkt opatrunkowy z lokalizacją RUCH KNURÓW, ul. Kopalniana 1 1 pakiet Czytaj
2. Zadanie 2 Świadczenie usług z zakresu całodobowej obsługi pielęgniarskiej przyszybowych punktów opatrunkowych w JSW SA KWK "Knurów-Szczygłowice" w okresie od 01.10.2025r. do 30.09.2026r Zadanie nr 2: przyszybowy punkt opatrunkowy z lokalizacją RUCH SZCZYGŁOWICE, ul. Górnicza 1 1 pakiet Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska multiobiektowa
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy jednej jednostki
Czas na decyzję: 60 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2025-07-24 10:00
Termin składania ofert: 2025-07-18 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach

1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w ramach postępowania na poszczególne zadania (pakiety).

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia Podwykonawcom.

5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.

6. Kryterium oceny – 100% cena.

7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji.

12. Kontakt w sprawach formalnych

Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Katarzyna Białas nr tel.: 32 756 4936; e-mail: [email protected]

13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia

Osoba kontaktowa w sprawach technicznych – KWK Knurów-Szczygłowice: Przemysław Łuczak nr tel.: 32 717 6589, Bartłomiej Przełożny nr tel.: 32 717 6503

14. Warunki płatności

1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

2. Zamawiający uiszcza wynagrodzenie przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze. Zapłata wynagrodzenia następuje w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

3. Niniejszym, na podstawie art. 4c Ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych z dnia 8 marca 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 403 ze zm.), Zamawiający oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ww. ustawy.

4. Najpóźniej wraz z pierwszą fakturą Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie w przedmiocie posiadaniu statusu dużego przedsiębiorcy w rozumieniu Ustawy z 08.03.2013 o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, jeżeli ten status posiada. Wykonawca doręczy oświadczenie do jednostki organizacyjnej Zamawiającego - Centrum Usług Wspólnych (adres: ul. Armii Krajowej 56, 44 – 330 Jastrzębie – Zdrój), chyba że doręczył już takie oświadczenie pod ten adres wcześniej i pozostaje ono aktualne. Wykonawca zobowiązuje się także do niezwłocznego złożenia oświadczenia w przedmiocie uzyskania, bądź utraty statusu dużego przedsiębiorcy.

5. Dopuszcza się fakturowanie częściowe - rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia, odbywać się będzie miesięcznie, po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego.

6. Każdorazowo podstawą wystawienia faktury będzie miesięczny protokół odbioru oraz lista obecności z podpisem pielęgniarki, potwierdzający zgodność realizacji usługi ze zleceniem.

7. Miesięczne protokoły odbioru sporządzone zostaną w oparciu o stawki ujęte w § 3 ust. 1 IPU

8. W przypadku gdy cena lub jej część, wynikająca z faktury VAT wskazanej w ust. a) przekroczy 15 000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art.108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności.

9. Wykonawca zobowiązuje się do wpisania na fakturach numeru umowy nadanego przez Zamawiającego (nr e-RU). Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować zwrot faktury lub opóźnienie płatności.

10. Wykonawca, jeżeli jest czynnym podatnikiem VAT oświadcza, że numer rachunku bankowego wskazany na fakturach został umieszczony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.

11. Należności wynikające z umowy, w tym odsetki, nie mogą być przedmiotem obrotu (cesja, sprzedaż) lub przedmiotem zastawu rejestrowego lub innego prawa rzeczowego, zabezpieczenia, przewłaszczenia, materialnoprawnego pełnomocnictwa do dochodzenia należności przysługujących wobec Zamawiającego, w tym pełnomocnictwa inkasowego bez pisemnej zgody Zarządu Zamawiającego.

12. Zamawiający i Wykonawca oświadczają, że są płatnikami podatku VAT. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu Zamawiającego.

13. Należności wynikające z umowy w tym odsetki, nie mogą być przelane na rzecz osób trzecich bez zgody Zarządu JSW S.A.

14. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.

15. Faktury za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres:

16. Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Knurów-Szczygłowice” ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów z zaznaczeniem którego Ruchu dotyczy.

17. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru na adres: JSW S.A., ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie - Zdrój

18. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie przez Wykonawcę faktur w formie elektronicznej począwszy od daty wskazanej w pisemnym Oświadczeniu o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną i na zasadach w nim opisanych. Wzór Oświadczenia został opublikowany na stronie o adresie: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/dokumenty-do-pobrania/ (Oświadczenie o akceptacji faktur elektronicznych – dostawca). Dla ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesyłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) nie jest wymagane uzyskanie Oświadczenia o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną.

19. Termin płatności faktury korygującej wynosi 14 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego, jednak nie wcześniej niż termin płatności faktury pierwotnej.

20. Wartość umowy (w tym wartości jednostkowe) nie będzie indeksowane w czasie jej trwania.

21. Wartość umowy (w tym wartości jednostkowe) nie będzie waloryzowana w okresie jej trwania.

15. Termin dostawy/wykonania

Termin realizacji: od 01.10.2025r. do 30.09.2026r.

16. Sposób dostawy/wykonania

a) Miejsce wykonania zamówienia:

zgodnie ze Specyfikacja techniczną - załącznik nr 2

b) Sposób wykonania zamówienia:

zgodnie ze Specyfikacja techniczną - załącznik nr 2

17. Warunki udziału

I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.

Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html

Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.

Wysokość wadium: 36 000,00 zł, w tym:

Zadanie 1: 18 000,00 zł

Zadanie 2: 18 000,00 zł

Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym postępowaniu wynosi: 18.07.2025 r. do 15.10.2025 r.

Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:

1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 060/R/25".

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.

2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej,

- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:

a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta)w sytuacjach określonych w § 15 Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowychnieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2024 z dnia 22.05.2024 r.,

b) wskazanie sumy gwarancyjnej,

c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,

d) określenie terminu ważności gwarancji.

W przypadku oferty wspólnej z treści gwarancji powinno wynikać, iż gwarancja zabezpiecza obowiązki wszystkich konsorcjantów jak i dotyczy oferty złożonej przez Konsorcjum firm.

Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.

Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:

- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,

- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu(wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia).

Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań).

W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: [email protected]

Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.

Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.

4. Poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,

- oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

W przypadku oferty wspólnej z treści poręczenia powinno wynikać, iż poręczenie zabezpiecza obowiązki wszystkich konsorcjantów jak i dotyczy oferty złożonej przez Konsorcjum firm.

III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:

1. Wypełniony Formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.

2. Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium.

3. Wykonawca złoży na druku formularza ofertowego oświadczenie, że będzie w trakcie realizacji zamówienia dysponował odpowiednią ilością pielęgniarek w celu zagwarantowania należytego wykonania usługi świadczenia całodobowej obsługi pielęgniarskiej przyszybowego punktu opatrunkowego.

4. Wykaz minimum jednej usługi wskazującej, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie) Wykonawca świadczył usługi z zakresu opieki medycznej, służące profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia lub usługi ściśle z tymi usługami związane.

Ww. wykaz winien zawierać przedmiot wykonanych usług, daty ich wykonania i dane podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane

5. Referencje bądź inne dokumenty podpisane przez upoważnione osoby, potwierdzające, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie.

UWAGA! Prowadzący postępowanie (ZWP) zmienił zapisy dotyczące dopuszczalnych form składanych ofert.

IV. Informacje nt. dopuszczalnych form dokumentów:

1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej jako jeden integralny plik PDF opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy.

Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca wpisuje „Oferta do aukcji nr 060/R/25”.

W przypadku złożenia oferty składającej się z kilku odrębnych plików PDF, każdy winien być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy.

Brak opatrzenia formularza ofertowego kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy nie podlega uzupełnieniu i skutkuje odrzuceniem oferty.

2. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika – pełnomocnictwo winno zostać sporządzone w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być przedłożone w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

18. Prawa i obowiązki zamawiającego

1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.

3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.

5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do 4 godz. od momentu zakończenia licytacji.

6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.

19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej

Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna

20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach

Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna

21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia

Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna

22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne

Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna

Pobierz ogłoszenie o aukcji