I. Wykonawca,
który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil
(konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz.
23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
Wykonawca nieposiadający profilu
(konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są
bezpłatne.
II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym
terminem składania ofert.
Wysokość wadium: 36 000,00 zł, w tym:
Zadanie 1: 18 000,00
zł
Zadanie 2: 18 000,00
zł
Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki
Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym postępowaniu wynosi: 18.07.2025
r. do 15.10.2025 r.
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z
następujących form:
1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy
(nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.
Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP
S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do
aukcji nr 060/R/25".
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu
składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków
pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w
jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert:
- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A.
zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej,
- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w
postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym
gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.
- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej
sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej,
sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie
przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.
W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:
a) bezwarunkowe
i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie
Organizatora aukcji (Beneficjenta)w sytuacjach określonych w § 15 Regulaminu określającego
sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań
przetargowychnieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” –
Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2024 z dnia 22.05.2024 r.,
b) wskazanie
sumy gwarancyjnej,
c) wskazanie
Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,
d) określenie
terminu ważności gwarancji.
W
przypadku oferty wspólnej z treści gwarancji powinno wynikać, iż gwarancja
zabezpiecza obowiązki wszystkich konsorcjantów jak i dotyczy oferty złożonej
przez Konsorcjum firm.
Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść
nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z
postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.
Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach:
poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30
do 13:30.
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty
należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:
- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie
przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto
dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli
przed upływem terminu składania ofert do
Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone
przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w
postępowaniu(wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia).
Blokadzie podlegają w
pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku
wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym.
Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i
wysokości. W tym celu Wykonawca składa
do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2
egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza
oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich
księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja
Obsługi Zobowiązań).
W przypadku złożenia
oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres
e-mail: [email protected]
Osobami zajmującymi się
blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr
tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara
Wolak nr tel. 32 756 4739.
Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony
przez pracownika CUW.
4. Poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli
przed upływem terminu składania ofert:
- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A.
zostanie złożony oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej,
- oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej, sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony
kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres
skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.
W przypadku oferty wspólnej z treści poręczenia powinno wynikać, iż
poręczenie zabezpiecza obowiązki wszystkich konsorcjantów jak i dotyczy
oferty złożonej przez Konsorcjum firm.
III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:
1.
Wypełniony Formularz ofertowy będący załącznikiem
nr 1.
2.
Potwierdzenie dokonania wpłaty
wadium.
3.
Wykonawca złoży na druku formularza
ofertowego oświadczenie, że będzie w trakcie realizacji zamówienia dysponował
odpowiednią ilością pielęgniarek w celu zagwarantowania należytego wykonania
usługi świadczenia całodobowej obsługi pielęgniarskiej przyszybowego punktu
opatrunkowego.
4.
Wykaz minimum jednej usługi
wskazującej, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert (jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie)
Wykonawca świadczył usługi z zakresu opieki medycznej, służące profilaktyce,
zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia lub usługi ściśle z
tymi usługami związane.
Ww.
wykaz winien zawierać przedmiot wykonanych usług, daty ich wykonania i dane
podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane
5.
Referencje bądź inne dokumenty
podpisane przez upoważnione osoby, potwierdzające, że wskazane w wykazie
usługi zostały wykonane należycie.
UWAGA!
Prowadzący postępowanie (ZWP) zmienił zapisy dotyczące dopuszczalnych form
składanych ofert.
IV. Informacje nt. dopuszczalnych form dokumentów:
1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej jako
jeden integralny plik PDF opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym
wykonawcy.
Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki
mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail
Wykonawca wpisuje „Oferta do aukcji nr 060/R/25”.
W przypadku złożenia oferty składającej się z
kilku odrębnych plików PDF, każdy winien być opatrzony kwalifikowanym
podpisem elektronicznym wykonawcy.
Brak opatrzenia formularza ofertowego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy nie podlega uzupełnieniu i
skutkuje odrzuceniem oferty.
2. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika –
pełnomocnictwo winno zostać sporządzone w formie elektronicznej, podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być
przedłożone w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem
elektronicznym.
|