Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2025-05-13 godz 09:00
(numer aukcji wg operatora 10554 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis | |
---|---|
|
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2024 z dnia 22.05.2024 r. dalej: Regulamin.
Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4248.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Roboty górnicze związane z przebudową i podbudową Głównego Przekopu Odstawczego dla JSW S.A. KWK Budryk | 1 | pakiet | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy całego kontraktu |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2025-05-13 09:00 |
Termin składania ofert: 2025-05-06 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia realizacji całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny - najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji. |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Agnieszka Józefczyk-Gacka nr tel.: 32 756 4248; e-mail: [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Tomasz Wąsiewski nr tel.: 32 769 8484, Marek Mitręga nr tel.: 32 769 8524 |
14. Warunki płatności |
---|
1. Płatność nastąpi przelewem w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. 2. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 3. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Budryk”, ul. Zamkowa 10, 43-178 Ornontowice. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego. 5. Podstawą wystawienia faktury VAT będą miesięczne lub końcowe protokoły odbioru robót. 6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 7. Wartość umowy (w tym wartości jednostkowe), nie będą waloryzowane w czasie jej trwania. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
1. Termin realizacji umowy wynosi 9 miesięcy od daty złożenia Wykonawcy Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP), podpisanego przez Dyrektora oraz Dyrektora Technicznego KWK Budryk, a w przypadku umowy o wartości powyżej kwoty 500 000,00 zł netto dodatkowo przez Zastępcę Prezesa Zarządu ds. Technicznych i Operacyjnych, 2. W terminie 30 dni od daty zawarcia umowy Zamawiający prześle Polecenie Rozpoczęcia Prac (NTP) pocztą tradycyjną i elektroniczną na adres mailowy Wykonawcy. 3. Zamawiający uprawniony będzie do zaniechania złożenia Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP). Niezłożenie Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP) w terminie wskazanym w pkt. 2 skutkowało będzie odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy w całości. Strony uznają, że wskutek odstąpienia umowa nie została zawarta. Niezłożenie przez Zamawiającego Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP) nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy i nie jest podstawą odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 4. W terminie 14 dni od daty przesłania Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP) Zamawiający przekaże Wykonawcy rejon robót. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna |
17. Warunki udziału | |
---|---|
|
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do 4 godz. od momentu zakończenia licytacji. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna |