Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-07-13 godz 13:00
(numer aukcji wg operatora 1141 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Aukcja japońska multiobiektowa - oznacza, że uczestnicy widzą aktualną cenę, którą narzuca system i mają możliwość jej akceptacji w określonym czasie. Po zakończeniu danego etapu uczestnicy, którzy zaakceptowali cenę przechodzą do kolejnego etapu z wartością niższą, a Ci którzy go nie zaakceptowali odpadają z gry. Aukcja prowadzona jest równolegle na dwie lub więcej pozycji.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Należy pamiętać o zalogowaniu się na 5 minut przed rozpoczęciem aukcji. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w aukcji. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019 r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4974. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. |
4. Waluta |
---|
PLN |
5. Załączniki | |
---|---|
1. | Pakiet 6.pdf |
2. | Pakiet 14.pdf |
3. | Pakiet 21.pdf |
4. | Pakiet 31.pdf |
5. | Wzór umowy.pdf |
6. | Oświadczenie dużego przedsiębiorcy.pdf |
7. | Pakiet 1.pdf |
8. | Pakiet 2.pdf |
9. | Pakiet 3.pdf |
10. | Pakiet 5.pdf |
11. | Pakiet 7.pdf |
12. | Pakiet 8.pdf |
13. | Pakiet 11.pdf |
14. | Pakiet 12.pdf |
15. | Pakiet 13.pdf |
16. | Pakiet 15.pdf |
17. | Pakiet 22.pdf |
18. | Pakiet 23.pdf |
19. | Pakiet 25.pdf |
20. | Pakiet 26.pdf |
21. | Pakiet 27.pdf |
22. | Pakiet 29.pdf |
23. | Pakiet 30.pdf |
24. | Pakiet 32.pdf |
25. | Pakiet 33.pdf |
26. | Pakiet 17.pdf |
27. | Pakiet 24.pdf |
28. | Pakiet 28.pdf |
29. | Formularz ofertowy 417.pdf |
30. | Informacja - RODO.pdf |
31. | Pakiet 4.pdf |
32. | Pakiet 9.pdf |
33. | Pakiet 10.pdf |
34. | Pakiet 16.pdf |
35. | Pakiet 18.pdf |
36. | Pakiet 19.pdf |
37. | Pakiet 20.pdf |
38. | Wzór oświadczenia - blokada faktur.pdf |
39. | Załacznik nr 2 - Specyfikacja techniczna.pdf |
40. | Załącznik nr 1 do Spec. tech..pdf |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | 26. zawory czerpalne | 1 | pakiet | Czytaj | |
2. | 27. zawory kulowe do wody | 1 | pakiet | Czytaj | |
3. | 28. przedłużki mosiężne | 1 | pakiet | Czytaj | |
4. | 29. wylewki | 1 | pakiet | Czytaj | |
5. | 30. trójniki mosiężne | 1 | pakiet | Czytaj | |
6. | 31. mufy do spawania żeliwne | 1 | pakiet | Czytaj | |
7. | 32. grzejniki panelowe | 1 | pakiet | Czytaj | |
8. | 33. kolanka 90 st. GW x GZ | 1 | pakiet | Czytaj | |
9. | 34. zawór dolnospłuka | 10 | szt. | Czytaj | |
10. | 35. kolanko WZ 1/2" miedziane | 200 | szt. | Czytaj | |
11. | 36. kolanko WZ 1 1/4" żeliwne | 15 | szt. | Czytaj | |
12. | 37. komplet do mocowania miski ustepowej | 10 | szt. | Czytaj | |
13. | 38. zawór prosty powrotny ze śrubunkiem 1/2" | 10 | szt. | Czytaj | |
14. | 39. zwężka 159/108 wg DIN 2616 | 6 | szt. | Czytaj | |
15. | 40. mufa oc 1" x 3/4" | 2 | szt. | Czytaj | |
16. | 41. nakrętka model LH-RH wg DIN 16283 kod towaru 9092412 G1/2-RH, G1/2-LH, materiał stal 1.4571 (wg katalogu WIKA) | 14 | szt. | Czytaj | |
17. | 42. reduktor ciśnienia wody Eurobrass 2" GW P-2,5 MPa | 1 | szt. | Czytaj | |
18. | 43. reduktor ciśnienia seria 10LL 1-1/2”G wew. z manometrem | 2 | szt. | Czytaj | |
19. | 44. zestaw termostatyczny ZTM20 prosty 1/2" | 20 | szt. | Czytaj | |
20. | 45. zawór pływakowy do spłuczki 1/2" (15mm) | 20 | szt. | Czytaj | |
21. | 46. perlator wkręcany gwint zewnętrzny M24x1 chrom | 5 | szt. | Czytaj | |
22. | 47. słuchawka natryskowa | 23 | szt. | Czytaj | |
23. | 48. szybkozłączka 3/4" | 20 | szt. | Czytaj | |
24. | 49. kompakt wc warszawski PRESIDENT | 4 | szt. | Czytaj | |
25. | 50. uszczelka śrubunka 2" gambit | 20 | szt. | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska multiobiektowa |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy jednej jednostki |
Czas na decyzję: 180 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-07-13 13:00 |
Termin składania ofert: 2020-07-03 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert
częściowych, według zadań wskazanych w punkcie 6 Ogłoszenia o aukcji. Oferta
może obejmować jedno, kilka albo wszystkie zadania. Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Materiały, Mateusz Brocki nr tel.: 32 756 4974, e-mail:[email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Dział Inżynierii Materiałowej, Bogdan Kudajczyk nr tel.: 32 756 4045. |
14. Warunki płatności |
---|
Zapłata ceny o wartości przekraczającej kwotę 50.000 zł netto nastąpi w terminie do 90 dni od doręczenia faktury Odbiorcy, chyba że Dostawca jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty doręczenia faktury Odbiorcy. Zapłata ceny o wartości nieprzekraczającej kwoty 50.000 zł netto nastąpi w terminie do 60 dni od doręczenia faktury Odbiorcy. W przypadku gdy cena lub jej część, wynikająca z faktury
VAT przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Odbiorca dokona zapłaty faktury VAT
mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku
od towarów i usług. Odbiorca uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części,
wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000
złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
do 31.12.2020 r. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Na koszt sprzedającego na magazyny ZWP JSW S.A. przy zakładach JSW S.A. |
17. Warunki udziału |
---|
I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. wadium do aukcji nr 417/A/WRP/20
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
III. Warunkiem dopuszczenia do udziału w aukcji jest przesłanie: - formularza ofertowego (został zamieszczony w załączniku do ogłoszenia), - dokumentów wskazanych w załączniku nr 2 Specyfikacja techniczna, na adres mailowy [email protected] lub złożyć osobiście w formie papierowej w Kancelarii Głównej w ZWP JSW S.A. pokój 019 w terminie składania wniosków o dopuszczenie do aukcji. Wszystkie
dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o
dopuszczenie do udziału w aukcji składany jest w jednej z następujących form: - w formie pisemnej – przez przesłanie wniosku o dopuszczenie do aukcji w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Oferent przesyła wniosek wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. - w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan wniosku o dopuszczenie do aukcji (pdf), sporządzonego uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji. - w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik wniosek o dopuszczenie do aukcji, sporządzony w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji. Oferent
związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o
dopuszczenie do aukcji. Jedno wadium obowiązuje dla wszystkich części aukcji 417/A/WRP/20. Aukcja 417/A/WRP/20 jest podzielona na
dwie części tylko na potrzeby licytacji (aukcja 417-1/A/WRP/20 - poz. 1-25, aukcja 417-2/A/WRP/20 -
poz. 26-50). |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert, unieważnienia Postępowania, w całości lub w części, w każdym czasie bez podania przyczyny. 3. Oferty złożone w toku aukcji przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Reklamacje związane z przebiegiem aukcji należy składać na adres e-mail: [email protected] do następnego dnia roboczego do godz. 12:00 od daty zakończenia aukcji. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie wezwany do złożenia oświadczenia wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi status przedsiębiorstwa. Oferenci składający ofertę wspólną przesyłają oświadczenie oraz stosowne dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Oferent podaje numer postępowania. |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu do 50% bez podania przyczyn i nie będzie to stanowiło podstawy do odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zmiana umowy wyrażać się będzie w uzgodnionym przez Strony wprowadzeniu innych korzystnych dla Zamawiającego zmian, polegających między innymi na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych i właściwościach chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez wykonawcę, jak i Zamawiającego. |