Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-06-23 godz 11:00
(numer aukcji wg operatora 1092 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Aukcja japońska multiobiektowa - oznacza, że uczestnicy widzą aktualną cenę, którą narzuca system i mają możliwość jej akceptacji w określonym czasie. Po zakończeniu danego etapu uczestnicy, którzy zaakceptowali cenę przechodzą do kolejnego etapu z wartością niższą, a Ci którzy go nie zaakceptowali odpadają z gry. Aukcja prowadzona jest równolegle na dwie lub więcej pozycji.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Należy pamiętać o zalogowaniu się na 5 minut przed rozpoczęciem aukcji. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w aukcji. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019 r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4066. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | smar SKF LGEP2 i LGEM 2 op. 18 kg | 1 | pakiet | Czytaj | |
2. | smar LITEN EP-1 i EP-2 op.17kg | 1 | pakiet | Czytaj | |
3. | smar LITOMOS EP-25 op. 5 kg | 100 | kg | Czytaj | |
4. | smar maszynowy 2 op.17kg | 357 | kg | Czytaj | |
5. | smar łożyskowy ALBIDA EP-2 op. 18 kg | 18 | kg | Czytaj | |
6. | smar JCB SPECIAL HP op. 400g | 50 | szt. | Czytaj | |
7. | smar wysokotemperaturowy K-NATE NLGI 2 op. 4,5 kg. | 63 | kg | Czytaj | |
8. | smar wysokotemperaturowy HEAT LUBE NLGI 2 op 5kg | 250 | kg | Czytaj | |
9. | smar do łańcuchów TRI-FLOW aerozol op. 500 ml. | 87 | szt. | Czytaj | |
10. | smar do lin stalowych NYROSTEN N-113FS op. 180 kg. | 720 | kg | Czytaj | |
11. | smar ochronny GLEITMO 805 op. 500 g. | 102 | szt. | Czytaj | |
12. | smar do torów i rozjazdów MOLIQ op. 20 l. | 40 | litr | Czytaj | |
13. | smar grafitowany op. 17 kg | 816 | kg | Czytaj | |
14. | smar o podwyższonej przyczepności TECLINE aerozol op. 500 ml. | 38 | szt. | Czytaj | |
15. | smar "ZIELONA PSZCZOŁA" op. 1 kg. | 50 | kg | Czytaj | |
16. | smar Nano Lubricant 2010 op.1kg | 4 | kg | Czytaj | |
17. | smar silikonowy zawierający teflon NASKOSIL 11 op. 10kg | 1 | szt. | Czytaj | |
18. | smar do łożysk tocznych MOBILUX EP 2 op. 18 kg | 1206 | kg | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska multiobiektowa |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy jednej jednostki |
Czas na decyzję: 120 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-06-23 11:00 |
Termin składania ofert: 2020-06-16 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie pozycji 2, 3, 5, 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, według zadań wskazanych w punkcie 6 Ogłoszenia o aukcji. Oferta może obejmować jedno, kilka albo wszystkie zadania. Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Materiały, Monika Lach nr tel.: 32 756 4066, e-mail:[email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Wydział Inżynierii Materiałowej, Agnieszka Cimała nr tel.: 32 756 4044. |
14. Warunki płatności |
---|
Zapłata ceny o wartości przekraczającej kwotę 50.000 zł netto nastąpi w terminie do 90 dni od doręczenia faktury Odbiorcy, chyba że Dostawca jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty doręczenia faktury Odbiorcy. Zapłata ceny o wartości nieprzekraczającej kwoty 50.000 zł netto nastąpi w terminie do 60 dni od doręczenia faktury Odbiorcy. W przypadku gdy cena lub jej część, wynikająca z faktury VAT przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Odbiorca dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Odbiorca uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
do 31.12.2020 r. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Na koszt sprzedającego na magazyny ZWP JSW S.A. przy zakładach JSW S.A. |
17. Warunki udziału |
---|
I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. wadium do aukcji nr 381/A/WRP/20
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
III. Warunkiem dopuszczenia do udziału w aukcji jest przesłanie: Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji
składany jest w jednej z następujących form: Oferent związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do aukcji. |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert, unieważnienia Postępowania, w całości lub w części, w każdym czasie bez podania przyczyny. 3. Oferty złożone w toku aukcji przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Reklamacje związane z przebiegiem aukcji należy składać na adres e-mail: [email protected] do następnego dnia roboczego do godz. 12:00 od daty zakończenia aukcji. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie wezwany do złożenia oświadczenia wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi status przedsiębiorstwa. Oferenci składający ofertę wspólną przesyłają oświadczenie oraz stosowne dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Oferent podaje numer postępowania. |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zmiana umowy wyrażać się będzie w uzgodnionym przez Strony wprowadzeniu innych korzystnych dla Zamawiającego zmian, polegających między innymi na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych i właściwościach chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez wykonawcę, jak i Zamawiającego. |