Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2024-10-18 godz 11:00
(numer aukcji wg operatora 9945 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2024 z dnia 22.05.2024 r. dalej: Regulamin.
Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4075.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Naprawa kanalizacji deszczowej odprowadzającej wodę z rejonu ul. Szkolnej i Floriana w Krzyżowicach | 1 | pakiet | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy całego kontraktu |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2024-10-18 11:00 |
Termin składania ofert: 2024-10-11 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiającynie dopuszcza możliwości powierzenia realizacji całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5.Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny - najniższa
cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta 7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne
złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Magdalena Kuźnik nr tel.: 32 756 4075; e-mail: [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Ryszard Tobiczyk nr tel. 32 756 23 45, Leszek Spyra nr tel. 32 756 25 38. |
14. Warunki płatności |
---|
1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 2. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 3. Fakturę za realizację przedmiotu zamówienia należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Pniówek”, ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice. 4. Fakturę za realizację przedmiotu zamówienia należy dostarczyć ich na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A., ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie Zdrój. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego (nie częściej niż raz w miesiącu) w oparciu o Harmonogram wykonania prac i faktyczne wykonane roboty, potwierdzone i zaakceptowane przez Wykonawcę jak i nadzór ze strony zamawiającegoprzy czym wartość 10 % zostanie zafakturowana po uzyskaniu odpowiedniego zaświadczenia w PINB zgodnie z Rozdziałem 5c „Zakończenie budowy” ustawy Prawo budowlane. W tym celu Wykonawca przedstawi harmonogram robót który musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. 6. Podstawą do wystawiania faktur będzie pozytywny protokół odbioru robót zatwierdzony przez nadzór ze strony Zamawiającego. 7. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 8. Wartość umowy nie będzie waloryzowana w okresie jej trwania. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
1. W terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy Zamawiający prześle Polecenie Rozpoczęcia Prac (NTP) pocztą tradycyjną i elektroniczną na następujący adres mailowy Wykonawcy: …..................................................... 2. Wykonawca po podpisaniu protokołu przekazaniu placu budowy (do 30 dni od daty uzyskania NPT) zobowiązuje się przejąć teren budowy i przystąpić do realizacji przedmiotu umowy. 3. Zakres
rzeczowy objęty niniejszą umową Wykonawca zobowiązuje się wykonać 4. W ostatnim miesiącu przed terminem zakończenia umowy Wykonawca uzyska odpowiednie zaświadczenie w PINB zgodnie z Rozdziałem 5c „Zakończenie budowy” ustawy Prawo budowlane. Sposób wykonania jest określony w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Sposób wykonania zamówienia: - zgodnie ze Specyfikacja techniczną - załącznik nr 2 |
17. Warunki udziału |
---|
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert. Wysokość wadium: 100 000,00 PLN Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym postępowaniu wynosi: 11.10.2024. do 08.01.2025 r. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form: 1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 121/R/24". Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium. 2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert: - w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, - oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12. - oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12. W szczególności treść gwarancji powinna zawierać: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty
wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w
sytuacjach określonych w § 15 Regulaminu określającego sposób przygotowania i
prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych
ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2024
z dnia 22.05.2024 r., b) wskazanie sumy gwarancyjnej, c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji, d) określenie terminu ważności gwarancji. Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu. Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30. 3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe: - w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto, - w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia). Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: [email protected] Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW. 4. Poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert: - w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, - oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12. III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: 1.Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2.Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. 3.Dodatkowe wymagane od Wykonawcy dokumenty: A. Wykaz co najmniej jednej roboty wykonanej lub wykonywanej przez Wykonawcę w zakresie budowy lub przebudowy kanalizacji, w której zastosowano wykonanie przewiertu metodą bezwykopową, o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł netto każda robota w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie). W/w wykaz winien zawierać przedmiot, wartość, daty wykonania i dane podmiotu, na rzecz, którego robota została wykonana lub jest wykonywana (załącznik nr 5 do ogłoszenia). B. Referencje lub inne dokumenty (np. protokoły odbioru) wystawione przez podmiot, na rzecz którego wskazana w ww. wykazie robota była wykonana, potwierdzające że została wykonana należycie. C. Oświadczenie o dysponowaniu osobą z kwalifikacjami zawodowymi posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa i mającej co najmniej 5 letnie doświadczenie. D. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej i zapoznaniu się z miejscem planowanych robót przed opracowaniem i złożeniem oferty, z panującymi warunkami wykonywania robót oraz z zakresem prac do wykonania. Zapoznanie się przez Wykonawcę z obiektem będzie możliwe w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 7:00 – 12:00 po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się (tel. 32 7562345). Wykonawca na potwierdzenie powyższego dołączy do oferty wypełniony i podpisany Załącznik nr 4. 4. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - pełnomocnictwo podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy. UWAGA! Prowadzący postępowanie (ZWP) zmienił zapisy dotyczące dopuszczalnych form składanych ofert. IV. Informacje nt. dopuszczalnych form dokumentów: 1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej jako jeden integralny plik PDF opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca wpisuje „Oferta do aukcji nr 121/R/24”. W przypadku złożenia oferty składającej się z kilku odrębnych plików PDF, każdy winien być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy. Brak opatrzenia formularza ofertowego kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy nie podlega uzupełnieniu i skutkuje odrzuceniem oferty. 2. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika – pełnomocnictwo winno zostać sporządzone w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być przedłożone w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do 4 godz. od momentu zakończenia licytacji. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacją techniczną |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacją techniczną |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacją techniczną |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacją techniczną |