Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2024-09-20 godz 09:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 111/R/24

(numer aukcji wg operatora 9874 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 111/R/24 Roboty górnicze w zakresie wzmocnienia pochylni 45 w pokładzie 405/3 i przekopu 48 od przecznicy I na poziomie 650m dla JSW S.A. KWK Knurów – Szczygłowice Ruch Szczygłowice

1. Języki
Język polski
2. Opis

Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.

O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.


Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).


Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.

3. Informacje dodatkowe

Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób

przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2024 z dnia 22.05.2024 r. dalej: Regulamin.

Uwaga !

Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4937.

Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/

Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]

Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.

Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu.

4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Zał. 4 - Wzór oświadczenia do wadium.pdf
2. Zał. 5 - Cennik opłat.pdf
3. Zał. 6 - Wykaz robót.pdf
4. Zał. 7 - Informacja - RODO.pdf
5. Zał. 1 - Formularz Ofertowy 111R24.pdf
6. Zał. 8 - Oświadczenie dotyczące statusu dużego przedsiębiorcy.pdf
7. Zał. 2 - Specyfikacja Techniczna 111R24.pdf
8. Zał. 3 - Istotne Postanowienia Umowy 111R24.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. Roboty górnicze w zakresie wzmocnienia pochylni 45 w pokładzie 405/3 i przekopu 48 od przecznicy I na poziomie 650m dla JSW S.A. KWK Knurów – Szczygłowice Ruch Szczygłowice 1 pakiet Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2024-09-20 09:00
Termin składania ofert: 2024-09-13 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.

6. Podczas aukcji licytowana będzie wartość pakietu. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji

7. Kryterium oceny– 100 % cena. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
12. Kontakt w sprawach formalnych

Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Teresa Zięba-Kremiec nr tel.: 32 756 4937; e-mail:[email protected]

13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia

Osoba kontaktowa w sprawach technicznych:Jacek Płusa nr tel.: 32 7176928, Wojciech Szostok nr tel.: 32 7176327.

14. Warunki płatności

1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

2. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Knurów-Szczygłowice” ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów.

3. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe – za każdy miesiąc kalendarzowy realizacji zamówienia, przy czym roboty rozliczane będą w oparciu o ceny jednostkowe.

4. Podstawą wystawienia faktur VAT będą miesięczne protokoły odbioru robót podpisane przez upoważnionych Przedstawicieli Stron, przy czym ostatni protokół będzie równocześnie protokołem odbioru całego zamówienia.

5. W przypadku, gdy cena (wynagrodzenie – w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust. 1 przekroczy kwotę 15 000 złoty brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 zł brutto mechanizmem podzielonej płatności.

6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.

7. Wartość umowy (w tym wartości jednostkowe), nie będą indeksowane w czasie jej trwania.

15. Termin dostawy/wykonania

11 miesięcy od dnia przekazania rejonu robót Wykonawcy. Przekazanie rejonu robót nastąpi do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.

16. Sposób dostawy/wykonania

Zgodnie ze Specyfikacja techniczną - załącznik nr 2

17. Warunki udziału

I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.

Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html

Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.

Wysokość wadium: 150 000,00 PLN

Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym postępowaniu wynosi: 13.09.2024 r. do 11.12.2024 r.

Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:

1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 111/R/24".

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.

2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej,

- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:

a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 Regulaminu nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2024 z dnia 22.05.2024 r.,

b) wskazanie sumy gwarancyjnej,

c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,

d) określenie terminu ważności gwarancji.

Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.

Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:

- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,

- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia).

Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań).

W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: [email protected]

Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.

Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.

4. Poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,

- oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:

1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.

2. Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium.

3. Wykaz co najmniej jednej roboty wykonanej lub wykonywanej przez Wykonawcę w zakresie wzmocnienia wyrobisk górniczych polegającego na montażu kotew strunowych w ilości min. 1000 szt., w zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie).

W/w wykaz winien zawierać przedmiot wykonanych robót (wraz z zakresem szt.), daty wykonania i dane podmiotu, na rzecz, którego roboty zostały wykonane lub są wykonywane.

4. Referencje bądź inne dokumenty zatwierdzone przez Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego lub inne upoważnione osoby, na rzecz których wskazane w wykazie roboty były wykonane, potwierdzające, że zostały wykonane należycie.

UWAGA! Prowadzący postępowanie (ZWP) zmienił zapisy dotyczące dopuszczalnych form składanych ofert.

IV. Informacje nt. dopuszczalnych form dokumentów:

1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej jako jeden integralny plik PDF opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy.

Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca wpisuje „Oferta do aukcji nr111/R/24”.

W przypadku złożenia oferty składającej się z kilku odrębnych plików PDF, każdy winien być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy.

Brak opatrzenia formularza ofertowego kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy nie podlega uzupełnieniu i skutkuje odrzuceniem oferty.

2. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika – pełnomocnictwo winno zostać sporządzone w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być przedłożone w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

18. Prawa i obowiązki zamawiającego

1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.

3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.

5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do 4 godz. od momentu zakończenia licytacji.

6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej

Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna.

20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach

Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna.

21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia

Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna.

22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne

Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna.

Pobierz ogłoszenie o aukcji