Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2024-09-18 godz 09:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 108/R/24

(numer aukcji wg operatora 9842 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 108/R/24 Demontaż i wybudowa przenośnika zgrzebłowego ścianowego i podścianowego z likwidowanej ściany XXVI w pokładzie 405/3 oraz demontaż i wybudowa napędu przenośnika taśmowego wraz z trasą przenośnika dla JSW S.A. KWK „Knurów–Szczygłowice” Ruch Szczygłowice

1. Języki
Język polski
2. Opis

Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.

O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.

Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).

Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.

3. Informacje dodatkowe

Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób

przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2024 z dnia 22.05.2024 r. dalej: Regulamin.

Uwaga !

Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4075.

Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/

Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]

Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.

Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu.

4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Informacja o modyfikacji 108 R 24.pdf
2. Załącznik nr 2 - Specyfikacja techniczna PO MODYFIKACJI.pdf
3. Załącznik nr 3 - Istotne Postanowienia Umowy PO MODYFIKACJI.pdf
4. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.pdf
5. Załącznik nr 4- Wzór oświadczenia.pdf
6. Załącznik nr 5 - Wykaz usług.docx
7. Załącznik nr 6 - Cennik opłat.pdf
8. Załącznik nr 7 - Informacja - RODO.pdf
9. Załącznik nr 8 - Oświadczenie dotyczące statusu dużego przedsiębiorcy.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. Zadanie nr 1 Demontaż i wybudowa przenośnika zgrzebłowego ścianowego i podścianowego z likwidowanej ściany XXVI w pokładzie 405/3 oraz demontaż i wybudowa napędu przenośnika taśmowego wraz z trasą przenośnika dla Ruchu Szczygłowice-roboty górnicze 1 pakiet Czytaj
2. Zadanie nr 2 Demontaż i wybudowa przenośnika zgrzebłowego ścianowego i podścianowego z likwidowanej ściany XXVI w pokładzie 405/3 oraz demontaż i wybudowa napędu przenośnika taśmowego wraz z trasą przenośnika dla Ruchu Szczygłowice -likwidacja instalacji siłowej, systemu automatyki, oświetlenia 1 pakiet Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska multiobiektowa
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy jednej jednostki
Czas na decyzję: 60 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2024-09-18 09:00
Termin składania ofert: 2024-09-11 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach

1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.

6. Podczas aukcji licytowana będzie wartość pakietu.

7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji

8. Kryterium oceny– 100 % cena. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
12. Kontakt w sprawach formalnych
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Magdalena
Kuźnik nr tel.: 32 756 4075;
e-mail:[email protected]








13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia

Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Szymon Makosz nr tel.: 32 717 6198; Radosław Dziwiszek nr tel.: 32 717 6980

14. Warunki płatności

1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

2. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Knurów-Szczygłowice” ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów.

3. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe – za każdy miesiąc kalendarzowy realizacji zamówienia, przy czym roboty rozliczane będą w oparciu o ceny jednostkowe.

4. Podstawą wystawienia faktur VAT będą miesięczne protokoły odbioru robót podpisane przez upoważnionych Przedstawicieli Stron, przy czym ostatni protokół będzie równocześnie protokołem odbioru całego zamówienia.

5. W przypadku, gdy cena (wynagrodzenie – w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust. 1 przekroczy kwotę 15 000 złoty brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 zł brutto mechanizmem podzielonej płatności.

6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.

7. Wartość umowy (w tym wartości jednostkowe) nie będzie indeksowana w czasie jej trwania.

8. Wartość umowy (w tym wartości jednostkowe) nie będzie waloryzowana w okresie jej trwania.

15. Termin dostawy/wykonania

1) Termin realizacji zamówienia:

dla Zadania 1 i 2

2 miesiące od dnia przekazania rejonu robót Wykonawcy. Przekazanie rejonu robót nastąpi w okresie do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

2) Miejsce wykonania zamówienia:

- JSW S.A. KWK „Knurów – Szczygłowice” Ruch Szczygłowice

16. Sposób dostawy/wykonania

- zgodnie ze Specyfikacja techniczną - załącznik nr 2

17. Warunki udziału

I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.

Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html

Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.

Wysokość wadium:

Zadanie 1 - 28 000,00 PLN

Zadanie 2 – 8 000,00 PLN

Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym postępowaniu wynosi: 11.09.2024 r. do 09.12.2024 r.

Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:

1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 108/R/24".

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.

2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej,

- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:

a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 Regulaminu nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2024 z dnia 22.05.2024 r.,

b) wskazanie sumy gwarancyjnej,

c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,

d) określenie terminu ważności gwarancji.

Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.

Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:

- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,

- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia).

Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań).

W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: [email protected]

Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.

Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.

4. Poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,

- oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:

1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.

2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.

3. Wykaz usług wskazujących, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres działalności jest krótszy, to za ten okres) Wykonawca wykonał co najmniej:

dla Zadania 1

- jedną usługę, polegającą na wykonaniu lub wykonywaniu demontażu i wybudowie tras przenośników zgrzebłowych ścianowych lub podścianowych oraz przenośników taśmowych z eksploatowanych ścian w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, lub

- jedną usługę, polegającą na wykonaniu lub wykonywaniu montażu i zabudowie tras przenośników zgrzebłowych ścianowych lub podścianowych oraz przenośników taśmowych dla eksploatowanych ścian w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny,

dla Zadania 2

- jedną usługę elektryczną wykonaną lub wykonywaną przy likwidacji ścian w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, lub

- jedną usługę elektryczną wykonaną lub wykonywaną przy zabudowie ścian w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny.

W/w wykaz winien zawierać nazwę przedmiotu usług, datę wykonania i dane podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana( załącznik nr 5 do ogłoszenia o aukcji).

4. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez KRZG lub inne upoważnione osoby potwierdzające, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie.

5. Oświadczenie, złożone na druku Formularza Ofertowego, iż od dnia zawarcia umowy Wykonawca będzie dysponował pracownikami posiadającymi następujące kwalifikacje
i uprawnienia w ilości niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia:

1) Do kierowania, nadzorowania i kontroli nad robotami pracowników posiadających kwalifikacje i uprawnienia (określone w ustawie Prawo geologiczne i górnicze):

dla Zadania 1

- co najmniej 1 osobę posiadającą stwierdzenie kwalifikacji kierownika działu górniczego w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny,

- co najmniej 1 osobę posiadającą stwierdzenie kwalifikacji osoby wyższego dozoru
w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny
w specjalności górniczej,

- co najmniej 4 osoby posiadające stwierdzenie kwalifikacji osoby dozoru ruchu
w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny
w specjalności górniczej,

- co najmniej 1 osobę posiadającą stwierdzenie kwalifikacji osoby dozoru ruchu
w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny
w specjalności mechanicznej,

- 1 osobę posiadającą łącznie kwalifikacje pracownika służb BHP zgodnie
z § 4 Rozporządzenia RM z dn. 2.09.1997 r. w sprawie służb BHP i osoby minimum dozoru ruchu w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, w specjalności, której stwierdzenie kwalifikacji następuje
w drodze świadectwa wydanego przez organy nadzoru górniczego

dla Zadania 2

- co najmniej 1 osoba posiadająca stwierdzenie kwalifikacji kierownika działu energomechanicznego,

- co najmniej 2 osoby na stanowisku osoby dozoru ruchu elektrycznego, oraz 1 osoby dozoru wyższego ruchu elektrycznego posiadających:

· świadectwa kwalifikacyjne URE uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w następującym zakresie:

Grupa I

- urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV,

- urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1kV,

- elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym,

- aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej.

· aktualny kurs specjalistyczny dla osób dozoru ruchu elektrycznego
w podziemnych zakładach górniczych w zakresie budowy eksploatacji, konserwacji, i naprawy urządzeń budowy przeciwwybuchowej (DEx).

· posiadanie stosownych kwalifikacji i zatwierdzeń urzędu górniczego zgodnie
z obowiązującymi przepisami dla osób dozoru wykonujących prace w ruchu zakładu górniczego.

- 1 osoba służby BHP posiadające łącznie kwalifikacje pracownika służb BHP zgodnie z § 4 Rozporządzenia RM z dn. 2.09.1997 r. w sprawie służb BHP i osoby minimum dozoru ruchu w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, w specjalności, której stwierdzenie kwalifikacji następuje
w drodze świadectwa wydanego przez organy nadzoru górniczego.

2) Osoby wykonujące czynności specjalistyczne w ruchu zakładu górniczego przewidziane do realizacji robót objętych zamówieniem w ilości:

a) minimum 7 osób na stanowiskach robotniczych posiadających:

· świadectwa kwalifikacyjne URE uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w następującym zakresie:

Grupa I

- urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV,

- elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym,

- aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej.

b) minimum 2 osób na stanowiskach robotniczych posiadających:

· świadectwa kwalifikacyjne URE uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w następującym zakresie:

Grupa I

- urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV,

- urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1kV,

- elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym,

- aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej.

3) Do wykonywania robót osobami posiadającymi poniższe uprawnienia, kwalifikacje,
w tym:

dla Zadania 1

- co najmniej 4 osoby na dobę z uprawnieniem do obsługi przenośników taśmowych i zgrzebłowych.

- co najmniej 16 osób na dobę z kwalifikacjami górnika.

- co najmniej 8 osób na dobę z kwalifikacjami ślusarza.

- co najmniej 4 osoby na dobę posiadające uprawnienia do obsługi wciągników
i wciągarek sterowanych z poziomu roboczego.

co najmniej 4 osoby na dobę posiadające uprawnienia manewrowego / konwojenta.

UWAGA! Prowadzący postępowanie (ZWP) zmienił zapisy dotyczące dopuszczalnych form składanych ofert.

IV. Informacje nt. dopuszczalnych form dokumentów:

1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej jako jeden integralny plik PDF opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy.

Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca wpisuje „Oferta do aukcji nr108/R/24”.

W przypadku złożenia oferty składającej się z kilku odrębnych plików PDF, każdy winien być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy.

Brak opatrzenia formularza ofertowego kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy nie podlega uzupełnieniu i skutkuje odrzuceniem oferty.

2. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika – pełnomocnictwo winno zostać sporządzone w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być przedłożone w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

18. Prawa i obowiązki zamawiającego

1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.

3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.

5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do 4 godz. od momentu zakończenia licytacji.

6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej
Zgodnie z załącznikiem nr 2 –Specyfikacja
Techniczna.








20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z załącznikiem nr 2 –Specyfikacja Techniczna.








21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem nr 2 –Specyfikacja Techniczna.








22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
Zgodnie z załącznikiem nr 2 –Specyfikacja Techniczna.








Pobierz ogłoszenie o aukcji