Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2024-05-14 godz 10:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 089/INW/24

(numer aukcji wg operatora 9255 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 089/INW/24 - Budowa systemu retencjonowania i wykorzystania wód dołowych z Ruchu Szczygłowice KWK Knurów-Szczygłowice

1. Języki
Język polski
2. Opis

Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.

O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.

Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).

Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji.

3. Informacje dodatkowe

Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób

przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A.nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. dalej: Regulamin.

Uwaga !

Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4234.

Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/

Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:[email protected]

Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.

Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu.

4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Formularz Ofertowy po modyf..pdf
2. Informacja o modyfikacji 089 INW 24 - II.pdf
3. IPU po modyf..pdf
4. Specyfikacja techniczna po modyf..pdf
5. Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.pdf
6. Załącznik nr 3 IPU.pdf
7. Załącznik nr 2 do IPU Harmonogram rzeczowo-finansowy.pdf
8. Załącznik nr 4 Wzór ośwadczenia_zablokowanie zobowiązań.pdf
9. Załącznik nr 5 Wykaz.pdf
10. Załącznik nr 6 RODO.pdf
11. Załącznik nr 7 - Oświadczenie dotyczące statusu.pdf
12. Załącznik nr 2 Specyfikacja Techniczna.pdf
13. Załącznik nr 8 Oświadczenie oferenta o odbyciu wizji lokalnej.pdf
14. Informacja o modyfikacji 089 INW 24.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. Budowa systemu retencjonowania i wykorzystania wód dołowych z Ruchu Szczygłowice KWK Knurów-Szczygłowice 1 pakiet Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2024-05-14 10:00
Termin składania ofert: 2024-05-07 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
6. Kryterium oceny – najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. 
Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji.

12. Kontakt w sprawach formalnych
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi: Paweł Langer nr tel.: 32 756 4234 - [email protected]
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia

KWK Knurów-Szczygłowice:

Grzegorz Musioł - tel. 32 717 6585


14. Warunki płatności

1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Knurów-Szczygłowice” ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów.
3. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe dla poszczególnych elementów rozliczeniowych (poz. 1-11 „Harmonogramu rzeczowo-finansowego” stanowiącego Załącznik nr 2 do umowy). Podstawą wystawienia każdej faktury będzie pozytywny protokół odbioru częściowego, podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.
4. Ostateczne rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w oparciu o fakturę końcową. Podstawę do wystawienia faktury końcowej będzie stanowić pozytywny protokół odbioru końcowego (poz. 12 „Harmonogramu rzeczowo-finansowego” stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy). Wartość faktury netto za „Pozostałe roboty wchodzące w zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia nie ujęte w pozycjach od 1-11 w tym odbiór końcowy” – poz. 12 Harmonogramu rzeczowo-finansowego” - nie może być mniejsza niż 10 % całkowitej wartości netto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.
5. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.

15. Termin dostawy/wykonania

1. Termin realizacji zamówienia - 42 miesiące od daty zawarcia umowy.
Termin realizacji poszczególnych etapów: 
Etap I - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy (za termin wykonania Etapu I przyjmuje się dzień uzyskania wszystkich decyzji / zgłoszeń koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia), 
Etap II - 24 miesiące od daty zakończenia Etapu I.
16. Sposób dostawy/wykonania
Sposób wykonania określono Specyfikacji
technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji.


















































































































































































































17. Warunki udziału

I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.

Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html

Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.

Wysokość wadium: 715 000,00 PLN

Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących form:

1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 089/INW/24".

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.

  2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.

- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej: [email protected].

- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej: [email protected].

W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:

a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r.,

b) wskazanie sumy gwarancyjnej,

c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,

d) określenie terminu ważności gwarancji.

Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.

Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:

- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,

- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW JSW S.A.) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia).

Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań).

W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: [email protected].

Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.

Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.

III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:

1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.

2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.

3. Dokumenty wskazane w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 2.

4. Oświadczenie Oferenta zapewniające o posiadaniu niezbędnego zespołu projektantów i specjalistów w celu prawidłowego opracowania przedmiotu zamówienia.

5.Wykaz zrealizowanych prac z ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres) zawierający:

Do oświadczenia należy dołączyć wykaz zrealizowanych prac z ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres) zawierający:

a) Przynajmniej jedną pracę projektową stanowiącą kompletną dokumentację projektową wraz z uzgodnieniami w branży sieciowo-instalacyjnej odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (np. rurociągi wodociągowe lub technologiczne) zrealizowaną w ramach jednego zamówienia/kontraktu o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN netto.

oraz

b) Robotę budowlaną (zamówienie/kontrakt) odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 PLN netto.

Pod pojęciem roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający rozumie wielobranżowe roboty budowlane w branży sieciowo-instalacyjnej związane z budową, przebudową lub modernizacją sieci wodociągowej lub technologicznej, zrealizowaną w ramach jednego zamówienia/kontraktu.

Przez wykonanie zamówienia/kontraktu należy rozumieć jego ostateczny odbiór potwierdzony pozytywnym protokołem odbioru końcowego wraz z podaniem przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane należycie i terminowo.


6. W/w wykaz winien zawierać nazwę przedmiotu, kwotę, daty ich wykonania i dane podmiotu, na rzecz którego robota została wykonana.

7. Referencje bądź inne dokumenty podpisane przez upoważnione osoby wskazujące, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane należycie.

Wszystkie dokumenty związane z realizacją przedmiotu zamówienia muszą być w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.

UWAGA!!! Zmiana dopuszczalnych form złożenia oferty.

Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej, która składana jest w formie plików pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.

18. Prawa i obowiązki zamawiającego

1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania.

3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.

5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail:[email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.

6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.

19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej


20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do ogłoszenia tj. Specyfikacja techniczna.


















































































































































































































21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do ogłoszenia tj. Specyfikacja techniczna.


















































































































































































































22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
-


















































































































































































































Pobierz ogłoszenie o aukcji