Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2024-04-23 godz 10:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 007/R/24

(numer aukcji wg operatora 8958 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 007/R/24 – Przebudowa gazociągu DN 500 mm relacji EC „Zofiówka” – EC „Moszczenica” zlokalizowanego na terenie Gminy Mszana od skrzyżowania ulic Wodzisławskiej – Moszczeńskiej w Mszanie do rejonu ulic Jastrzębskiej – Bocznej w Gogołowej będący własnością PGNiG TERMIKA Energetyka Przemysłowa S.A. na odcinku przebiegającym przez teren objęty rekultywacją wraz z opracowaniem projektu budowlanego nowego rurociągu.

1. Języki
Język polski
2. Opis

Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.

O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.

Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).

Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.

3. Informacje dodatkowe

Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób

przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. dalej: Regulamin.

Uwaga !

Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4248.

Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.htmloraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/

Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]

Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.

Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu.

4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Zał. nr 4 Oświadczenie blokada wadium.pdf
2. Zał. nr 5 Informacja - RODO.pdf
3. Zał. nr 6 Oświadczenie dotyczące statusu dużego przedsiębiorcy.pdf
4. 007 R 24 Informacja o modyfikacji.pdf
5. 007 R 24 Informacja o zapytaniach i odpowiedziach.pdf
6. 007 R 24 Informacja o modyfikacji.pdf
7. Zał. nr 1 Formularz ofertowy 007 R 24 po modyfik..pdf
8. Zał. nr 2 Wymagania techniczne 007 R 24 - po modyfikacji.pdf
9. Zał. nr 3 IPU 007 R 24 - po modyfikacji.pdf
10. 007 R 24 Informacja o zapytaniach i odpowiedziach.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. „Przebudowa gazociągu DN 500mm relacji EC „Zofiówka” – EC „Moszczenica” zlokalizowanego na terenie Gminy Mszana od skrzyżowania ulic Wodzisławskiej – Moszczeńskiej w Mszanie do rejonu ulic Jastrzębskiej – Bocznej w Gogołowej będący własnością PGNiG TERMIKA Energetyka Przemysłowa S.A.” na odcinku przebiegającym przez teren objęty rekultywacją wraz z opracowaniem projektu budowlanego nowego rurociągu 1 pakiet Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2024-04-23 10:00
Termin składania ofert: 2024-04-12 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest wskazać podmiot jako Podwykonawcę w zakresie umowy w części z jakiej korzysta z jego potencjału oraz przedstawić pisemne zobowiązanie Podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.

6. Kryterium oceny – najniższa cena: 100%. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji.

12. Kontakt w sprawach formalnych
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Agnieszka Józefczyk-Gacka nr tel.:
32 756 4248; e-mail: [email protected]












13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Karol Grzybek nr tel. 32 756
5638, Sylwia Barchańska nr tel. 32 756 5638












14. Warunki płatności

1. Zapłata ceny/wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT
w terminie do 60 dni od jej dostarczenia do Centrum Usług Wspólnych – jednostki organizacyjnej Zamawiającego (adres: ul. Armii Krajowej 56, 44 – 330 Jastrzębie – Zdrój).

2. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie – w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust._ przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielnej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielnej płatności.

3. Wykonawca, jeżeli jest czynnym podatnikiem VAT oświadcza, że nr rachunku bankowego wskazany na fakturach został umieszony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy z dnia 11marca 2004r. o podatku od towarów i usług.

4. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie przez Wykonawcę faktur w formie elektronicznej począwszy od daty wskazanej w pisemnym Oświadczeniu o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną i na zasadach w nim opisanych. Wzór Oświadczenia został opublikowany na stronie o adresie: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/dokumenty-do-pobrania/ (Oświadczenie o akceptacji faktur elektronicznych – dostawca). Dla ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesyłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) nie jest wymagane uzyskanie Oświadczenia o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną.

5. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.

6. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie”

Ruch „Zofiówka”

ul. Rybnicka 6,

44-335 Jastrzębie-Zdrój.

7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia faktury na adres:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

ul. Armii Krajowej 56,

44-330 Jastrzębie-Zdrój.

8. Odbiór końcowy będzie prowadzony przez komisję zakładową z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, przedstawiciela właściciela sieci gazowej tj. PGNiG TERMIKA Energetyka Przemysłowa S.A. oraz Wykonawcy (Kierownika Budowy):

- Dokumentem potwierdzającym dokonanie odbioru technicznego końcowego będzie protokół końcowy odbioru technicznego podpisany przez Zamawiającego, Wykonawcę oraz PGNiG TERMIKA Energetyka Przemysłowa S.A.

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości fakturowania częściowego.

10. Podstawą do wystawienia faktury będzie pozytywny protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy podpisany przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego, stanowiący jej integralną część.

11. Wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie powiększone o należny podatek VAT według stawki wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

12. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, odnoszącej się do usługi, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie o wysokość zmiany podatku VAT, bez konieczności zmiany umowy. Zmiana wynagrodzenia brutto nie będzie zmianą umowy i nie będzie skutkowała zmianą wynagrodzenia netto.

13. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.

15. Termin dostawy/wykonania

- Do 30.06.2025 r.

- Rozpoczęcie robót przez Wykonawcę musi nastąpić nie później niż w terminie: do 7 dni od daty zawarcia umowy.

- Przekazanie miejsca robót nastąpi na podstawie odrębnego protokołu przekazania, spisanego przez upoważnionych przedstawicieli Stron.

16. Sposób dostawy/wykonania
Sposób
wykonania jest określony w Wymaganiach technicznych stanowiących załącznik nr
2.












17. Warunki udziału

17. Warunki udziału

I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.

Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html

Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.

Wysokość wadium:

94 000,00 PLN

Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym postępowaniu wynosi: 12.04.2024 r. do 10.07.2024 r.

Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:

1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 007/R/24".

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.

2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej,

- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:

a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta)w sytuacjach określonych w § 15 „Regulaminu … nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. ,

b) wskazanie sumy gwarancyjnej,

c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,

d) określenie terminu ważności gwarancji.

Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.

Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:

- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,

- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu(wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia).

Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań).

W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: [email protected]

Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.

Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.

III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:

1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1

2. Zaakceptowane oświadczenia zawarte w załączniku nr 1

3. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.

4. Dodatkowe wymagane od Wykonawcy dokumenty:

a) Wykaz co najmniej jednej:

- usługi polegającej na wykonaniu projektu budowy/przebudowy gazociągów przemysłowych w tym gazociągu o średnicy nie mniejszej niż 500 mm i długości nie mniejszej niż 0,5 km wykonanej przez Wykonawcę (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum),

- roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie sieci gazowych, w tym wykonanie gazociągu o średnicy nie mniejszej niż 500 mm i długości nie mniejszej niż 0,5 km wykonanych przez Wykonawcę (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum),

o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wraz z podaniem przedmiotu zamówienia (z wyszczególnieniem średnicy i długości gazociągu), wartości wykonanych usług/robót oraz danych podmiotu, na rzecz którego roboty zostały wykonane.

b) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego wskazane w wykazie usługi i roboty były wykonane, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest wskazać podmiot jako Podwykonawcę w zakresie umowy w części z jakiej korzysta z jego potencjału oraz przedstawić pisemne zobowiązanie Podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

c) pozytywne protokoły końcowe odbioru robót wskazanych w wykazie

d) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej rejonu robót i potwierdzić ten fakt złożeniem odpowiedniego oświadczenia

IV.  Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

1. Zamawiający wymaga wniesienia przez wykonawcę przed upływem terminu wyznaczonego na zawarcie umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % zaoferowanej ceny po zaokrągleniu w dół do kwoty pełnych tysięcy złotych.

2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

3 Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących

formach:

a) pieniądz,

b) gwarancja bankowa,

c) poręczenie bankowe,

d) poręczenie spółdzielczej kasy,

e) poręczenie udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,

f) gwarancja ubezpieczeniowa.

4. Jeżeli Wykonawca złoży gwarancję lub poręczenie, to w szczególności treść gwarancji lub poręczenia powinna zawierać:

a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty kwoty stanowiącej równowartość zabezpieczenia należytego wykonania umowy na pierwsze żądanie zamawiającego,

b) wskazanie sumy gwarancyjnej lub poręczenia,

c) wskazanie zamawiającego, jako beneficjenta gwarancji lub poręczenia,

d) określenie terminu ważności gwarancji lub poręczenia.

5. Jeżeli Wykonawca wnosi zabezpieczenie w pieniądzu na rzecz Zamawiającego zgodnie z pkt. 3 lit.a, dokonuje wpłaty przelewem uznaniowym (w formie bezgotówkowej) na rachunek zamawiającego, prowadzony przez PKO BP S.A. o numerze: 89 1020 2498 0000 8902 0443 8750, podając w tytule przelewu: „zabezpieczenie należytego wykonania umowy w aukcji elektronicznej nr 007/R/24”. Wykonawca wniesie zabezpieczenie jeśli uznanie środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego w wysokości określonej w pkt 1 nastąpi przed upływem terminu wyznaczonego na zawarcie umowy.

6 Jeżeli Wykonawca wnosi zabezpieczenie w formach przewidzianych w pkt 3. lit. b – f to uznaje się je za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów) jeżeli przed upływem terminu wyznaczonego na zawarcie umowy:

- w kasie KWK Borynia-Zofiówka-Bzie Ruch Zofiówka zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub poręczenia,

7. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi obowiązywać przez pełny okres realizacji umowy.

8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na nieoprocentowanym rachunku bankowym.

9 Zamawiający zwraca zabezpieczenie, o którym mowa w pkt. 1 w terminie 30 dni od dnia zakończenia realizacji umowy i uznania, że wykonawca wykonał zamówienie należycie tzn. po pozytywnym odbiorze przedmiotu umowy potwierdzonym Protokołem Końcowym Odbioru Robót.

10. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.

11.Zabezpieczenie wniesione przez wykonawcę, który nie podlega nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zostanie dodatkowo pomniejszone o pobrany przez zamawiającego zryczałtowany podatek dochodowy, chyba że wykonawca złoży wraz z ofertą oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię certyfikatu rezydencji podatkowej.

12 Na okres gwarancji i rękojmi ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w zakresie roszczeń z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości w wysokości 30% kwoty zabezpieczenia, o której mowa w pkt. 1, która zostanie wniesiona przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego nie później niż w chwili podpisania Protokołu Końcowego Odbioru Robót.

13. Zamawiający przeniesie na Właściciela gazociągu PGNiG TERMIKA Energetyka Przemysłowa S.A najpóźniej w ciągu czternastu (14) dni po podpisaniu Protokołu Końcowego Odbioru Robót ustanowione przez Wykonawcę zabezpieczenie należytego wykonania umowy w zakresie roszczeń z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości.

14. Kwota zabezpieczenia z tytułu gwarancji i rękojmi, o której mowa w pkt. 12 zostanie zwrócona do 30 dni od daty upływu gwarancji i rękojmi.

Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.

UWAGA! Prowadzący postępowanie (ZWP) zmienił zapisy dotyczące dopuszczalnych form składanych ofert.

Ofertę można złożyć w formie elektronicznej, która składana jest w formie plików pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.

18. Prawa i obowiązki zamawiającego

1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.

3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.

5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.

6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.

19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej
Zgodnie z Wymaganiami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2.












20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z Wymaganiami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2.












21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie z Wymaganiami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2.












22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne

Zgodnie z Wymaganiami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2.

Pobierz ogłoszenie o aukcji


Termin zgłaszania się do aukcji minął dnia 2024-04-12 o godzinie 23:59 .