Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2024-01-26 godz 12:00
(numer aukcji wg operatora 8647 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. dalej: Regulamin.
Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4095.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Wykonanie przykotwienia podciągów stalowych z otworami technologicznymi chodników F-21 i F-21a w pokładzie 406/2-3 w JSW S.A. KWK Borynia-Zofiówka-Bzie Ruch Borynia | 1 | pakiet | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy całego kontraktu |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2024-01-26 12:00 |
Termin składania ofert: 2024-01-08 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny – najniższa cena: 100%. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwaniu do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji. 8. W postępowaniu zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z przesłanek fakultatywnych ujętych w § 21 pkt 3 Regulaminu. |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Agnieszka Ostrowska nr tel.: 32 756 4095; e-mail: [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: - Pan Dawid Gołofit nr tel.: 32 756 1277, - Pan Piotr Wieczorek nr tel.: 32 756 1295.
|
14. Warunki płatności |
---|
1. Zapłata nastąpi w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 2. Fakturę za realizację przedmiotu zamówienia należy wystawić na adres: JSW S.A. KWK Borynia-Zofiówka-Bzie Ruch Borynia ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój. 3. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe - miesięczne. 4. Faktury wystawiane będą na podstawie pozytywnych protokołów odbioru przedmiotu zamówienia(według wzoru Zamawiającego) podpisanych przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. 5. Rozliczenie będzie następowało w oparciu o faktury miesięczne za faktyczną realizację przedmiotu umowy. 6. Niedopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
1. Termin, miejsce i sposób wykonania przedmiotu zamówienia: a)
40 dni od daty
zawarcia umowy na sporządzenie stosownej dokumentacji technicznej dla
realizacji robót objętych zamówieniem. b)
Przekazanie rejonu
robót nastąpi do 40 dni od daty zawarcia umowy. c)
9 miesięcy od daty
zawarcia umowy (łącznie z okresem na sporządzenie dokumentacji technicznej) 2.
Miejsce wykonania
przedmiotu zamówienia: KWK Borynia-Zofiówka-Bzie Ruch Borynia 3.
Sposób wykonania określono w załączniku nr 1 –
wymagania techniczne.
|
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Zgodnie z
załącznikiem nr 2 – Wymagania Techniczne |
17. Warunki udziału |
---|
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert. Wysokość wadium: 19 000,00 PLN Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym postępowaniu wynosi: 08.01.2024 r. do 06.04.2024 r. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form: 1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 216/R/23". Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert: - w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, - oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12. - oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.
W szczególności treść gwarancji powinna zawierać: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 „Regulaminu … nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. , b) wskazanie sumy gwarancyjnej, c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji, d) określenie terminu ważności gwarancji. Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu. Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe: - w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto, - w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu(wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia). Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: [email protected] Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.
III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. 3. Aktualny wpis do KRS lub CEIDG. 4. W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który nie podlega rejestracji w rejestrze przedsiębiorców KRS lub nie został ujawniony w CEIDG – (wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami) oryginał lub kopia odpisu z innego odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji razem z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez Wykonawcę 5. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem, a w przypadku złożenia oferty w formie: a) wiadomości e-mail (składana jako skan oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej) – skan pełnomocnictwa, b) elektronicznej (składana w formie plików w formacie określnym w ogłoszeniu, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym - pełnomocnictwo podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6. Wykaz robót (co najmniej jednej) polegającej na wykonaniu w Zakładach Górniczych wzmocnienia obudowy wyrobisk poprzez zabudowę kotew strunowych lub stalowych w ilości min. 300 sztuk przez Wykonawcę (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których robota została wykonana lub jest wykonywana (załącznik nr 5 do ogłoszenia). Referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego wskazane w wykazie
roboty były wykonywane, potwierdzające, że zostały wykonane należycie. 7. Wykonawca lub Podwykonawca przedstawi oświadczenie o posiadaniu pracowników (niebędących pracownikami Zamawiającego) do realizacji przedmiotu przetargu o odpowiednich kwalifikacjach, w szczególności: 7.1 Nadzór nad robotami przez osoby posiadające wymagane przepisami kwalifikacje (określone w ustawie z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze) przewidzianymi do kierowania, nadzorowania i kontroli nad robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia w ilości w ilości: a) min. 1 osobę posiadającą stwierdzenie kwalifikacji osoby wyższego dozoru ruchu podziemnego zakładu górniczego w specjalności górniczej kierownik punktu pracy, b) min. 1 osobę posiadającą stwierdzenie kwalifikacji osoby wyższego dozoru ruchu podziemnego zakładu górniczego w specjalności górniczej nadsztygar kierownik oddziału, c) min. 2 osoby posiadającą stwierdzenie kwalifikacji osoby dozoru ruchu podziemnego zakładu górniczego w specjalności górniczej, d) min. 1 osoba służb BHP posiadająca łącznie kwalifikacje: - pracownika służb BHP, zgodnie z § 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, - osoby dozoru ruchu podziemnego zakładu górniczego w specjalności, której stwierdzenie kwalifikacji następuje w drodze świadczenia wydanego przez organy nadzoru górniczego. 7.2 Osoby posiadające odpowiednie upoważnienie, kwalifikacje przewidziane do realizacji robót objętych przetargiem a) min. 3 pracowników posiadających kwalifikacje górnika/kotwiarza, b) min. 5 pracowników posiadających kwalifikacje górnika, c) min. 1 pracowników posiadających uprawnienia konwojenta kolejek podwieszanych spalinowych. 8. Oświadczenie dotyczące przesłanek fakultatywnych (załącznik nr 9 do ogłoszenia o aukcji 216/R/23). W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, bądź z podwykonawcami – każdy podmiot winien złożyć odrębne oświadczenie. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Ofertę można złożyć w jednej z następujących form: - w formie pisemnej – przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. - w formie wiadomości e-mail, jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. - w formie elektronicznej, składana jest w formie plików pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna. |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Wymagania Techniczne. |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Wymagania Techniczne. |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Wymagania techniczne. |