Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2023-12-14 godz 11:00
(numer aukcji wg operatora 8374 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. dalej: Regulamin.
Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4963.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Drążenie przekopu taśmowego E-30 oraz przekopu E-31 w JSW S.A. KWK Borynia-Zofiówka-Bzie Ruch Borynia | 1 | pakiet | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy całego kontraktu |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2023-12-14 11:00 |
Termin składania ofert: 2023-12-08 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca korzystający z doświadczenia (referencji) podmiotu trzeciego musi wskazać ów podmiot jako podwykonawcę zakresu umowy w części z jakiej korzysta z jego potencjału. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny – najniższa cena: 100%. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji. |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Agnieszka Czupil nr tel.: 32 756 4963; e-mail: [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Mariusz Gawełczyk nr tel. 32 756 1528, Adam Dziwoki nr tel. 32 756 1521 |
14. Warunki płatności |
---|
1. Zapłata nastąpi w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 2. Fakturę za realizację przedmiotu zamówienia należy wystawić na adres: JSW S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” z dopiskiem Ruch „Borynia”, ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój. 3. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe - miesięczne. 4. Faktury wystawiane będą na podstawie pozytywnych protokołów odbioru robót (według wzoru Zamawiającego) podpisanych przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. 5. Rozliczenie będzie następowało w oparciu o faktury miesięczne za faktyczną realizację przedmiotu umowy. 6. Niedopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 7. Wartośćumowy (w tym wartości jednostkowe), nie będzie waloryzowana w okresie jej trwania. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie: a)termin wykonania robót wynosi do 17 miesięcy, od daty protokolarnego przekazania miejsca robót, b) przekazanie miejsca robót nastąpi do 30 dni od daty zawarcia umowy. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
|
17. Warunki udziału |
---|
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert. Wysokość wadium: 465 000,00 PLN Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym postępowaniu wynosi: 08.12.2023 r. do 06.03.2024 r. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form: 1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 186/R/23". Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium. 2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert: - w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, - oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12. - oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12. W szczególności treść gwarancji powinna zawierać: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 „Regulaminu … nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. , b) wskazanie sumy gwarancyjnej, c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji, d) określenie terminu ważności gwarancji. Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu. Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30. 3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe: - w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto, - w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofertdo Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu(wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia). Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celuWykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznejWykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: [email protected] Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz zofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW. III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. 3. W przypadku braku rejestracji w KRS lub CEIDG lub Wykonawcy zagranicznego – wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami oryginał lub kopia odpisu z innego odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzony przez Wykonawcę. 4. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem, a w przypadku złożenia oferty w formie określonej w: - § 17 ust. 5 Regulaminu - skan pełnomocnictwa, - § 17 ust. 6 Regulaminu - pełnomocnictwo podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5. Wykaz robót obejmujący roboty przydrążeniu wyrobiska lub wyrobisk korytarzowych o długości co najmniej 100 m, w obudowieŁP12 lub ŁPCBor/12 (lub większej) drążonego lub drążonych za pomocą materiałów wybuchowych, w zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, wykonanych lub wykonywanych przez wykonawcę (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lidera bądź jednego z uczestników/członków konsorcjum) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich długości, przedmiotu, rodzaju obudowy i sposobu drążeniawyrobiska lub wyrobisk, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane. 6. Referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego wskazane 7. Wykonawca lub Podwykonawca przedstawi oświadczenie o posiadaniu pracowników (niebędących pracownikami Zamawiającego) do realizacji przedmiotu przetargu o odpowiednich kwalifikacjach, w szczególności: 7.1 Posiadających kwalifikacje, określone w ustawie Prawo geologiczne i górnicze oraz zdefiniowane w przepisach wykonawczych do ustawy lub posiadające uprawnienia lub kwalifikacje im równoważne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile nie utraciły one swojej ważności z uwagi na zmiany stanu prawnego, przewidziane do kierowania, nadzorowania i kontroli nad realizacją roboty, stanowiącą przedmiot zamówienia w liczbie: a) Co najmniej 1 osobę o kwalifikacjach Kierownika Działu Górniczego. b) Co najmniej 1 osobę o kwalifikacjach wyższego dozoru ruchu w specjalności górniczej w podziemnych zakładach górniczych. c) Co najmniej 1 osobę o kwalifikacjach wyższego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych w podziemnych zakładach górniczych. d) Co najmniej 1 osobę o kwalifikacjach wyższego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych w podziemnych zakładach górniczych. e) Co najmniej 1 osobę o kwalifikacjach Kierownika Działu Techniki Strzałowej w podziemnych zakładach górniczych. f) Co najmniej 4 osoby o kwalifikacjach dozoru ruchu w specjalności górniczej w podziemnych zakładach górniczych. g) Co najmniej 1 osobę o kwalifikacjach dozoru ruchu w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych w podziemnych zakładach górniczych. h) Co najmniej 1 osobę o kwalifikacjach dozoru ruchu w specjalności mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych w podziemnych zakładach górniczych. i) Co najmniej 1 osobę posiadającą łącznie kwalifikacje: - pracownika służb BHP zgodnie z § 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz - co najmniej dozoru ruchu w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny w specjalności, której stwierdzenie kwalifikacji następuje w drodze świadectwa wydanego przez organy nadzoru górniczego. 7.2 Wykonujących czynności specjalistyczne w ruchu zakładu górniczego oraz posiadające pozostałe uprawnienia, kwalifikacje przewidziane do realizacji roboty, stanowiącej przedmiot zamówienia w liczbie: a) Co najmniej 4 osoby posiadające kwalifikacje górnika strzałowego. b) Co najmniej 4 osoby o stwierdzonych kwalifikacjach w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (grupa 1) na stanowisku eksploatacji. c) Co najmniej 4 osoby posiadające kwalifikacje operatora do obsługi maszyn i urządzeń przodkowych. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Ofertę można złożyć w jednej z następujących form: - w formie pisemnej – przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. - w formie wiadomości e-mail, jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. - w formie elektronicznej, składana jest w formie plików pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego | |
---|---|
|
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej | |
---|---|
|
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach | |
---|---|
|
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia | |
---|---|
|
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne | |
---|---|
|