Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2023-02-23 godz 11:00
(numer aukcji wg operatora 50 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji elektronicznej z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postepowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/21 z dnia 30.11.2021r.
Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 3068.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji elektronicznej oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | ŚCIĄGACZ HYDRAULICZNY BHP-152 | 1 | pakiet | Czytaj | |
2. | ŚCIĄGACZ HYDRAULICZNY BHP-1752 | 1 | pakiet | Czytaj | |
3. | ŚCIĄGACZ HYDRAULICZNY BHP-3751G | 1 | pakiet | Czytaj | |
4. | ŚCIĄGACZ HYDRAULICZNY DO ŁOŻYSK BHP-382 | 1 | pakiet | Czytaj | |
5. | WZMACNIACZ MOMENTU OBROTOWEGO HERKULES 4 | 1 | pakiet | Czytaj | |
6. | PNEUMATYCZNY WZMACNIACZ MOMENTU MCH-5000P | 1 | pakiet | Czytaj | |
7. | KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY KD-4 400-600 Nm | 3 | pakiet | Czytaj | |
8. | CYLINDER HYDRAULICZNY ENERPAC RCH-603 | 1 | pakiet | Czytaj | |
9. | CYLINDER HYDRAULICZNY ENERPAC RCH-606 | 1 | pakiet | Czytaj | |
10. | CYLINDER HYDRAULICZNY HHS-1003 | 1 | pakiet | Czytaj | |
11. | CYLINDER HYDRAULICZNY RCH 1003 | 1 | pakiet | Czytaj | |
12. | KLUCZ UDAROWY PNEUMATYCZNY ATP 7560 PT-1Z | 1 | pakiet | Czytaj | |
13. | Zadanie 13. KLUCZ UDAROWY PNEUMATYCZNY INGERSOLL RAND 2145 QiMAX-SP | 1 | pakiet | Czytaj | |
14. | ZAKRĘTAK PNEUMATYCZNY UDAROWY ATP 1011 | 1 | pakiet | Czytaj | |
15. | ZAKRĘTAK PNEUMATYCZNY UDAROWY ATP 1520 EI-THZ | 1 | pakiet | Czytaj | |
16. | ZAKRĘTAK PNEUMATYCZNY UDAROWY SPITZNAS 6 1511 0010 | 1 | pakiet | Czytaj | |
17. | ZAKRĘTAK UDAROWY SPITZNAS 6 1411 0010 | 1 | pakiet | Czytaj | |
18. | KLUCZ UDAROWY PNEUMATYCZNY SPITZNAS 6 1312 0010 | 1 | pakiet | Czytaj | |
19. | KLUCZ HYDRAULICZNY UDAROWY IW 12 140AX STANLEY | 1 | pakiet | Czytaj | |
20. | Zadanie 20. ZAKRĘTAK HYDRAULICZNY SPITZNAS 6 1512 0010 | 1 | pakiet | Czytaj | |
21. | Zadanie 21. ZAKRĘTAK HYDRAULICZNY UDAROWY 1" LIWB-100 | 1 | pakiet | Czytaj | |
22. | ZAKRĘTAK HYDRAULICZNY UDAROWY ZHU-1600E | 1 | pakiet | Czytaj | |
23. | ZAKRĘTAK HYDRAULICZNY UDAROWY ZHU-1800EL | 1 | pakiet | Czytaj | |
24. | ZAKRĘTAK HYDRAULICZNY UDAROWY ZHU-2500E | 1 | pakiet | Czytaj | |
25. | ZAKRĘTAK HYDRAULICZNY UDAROWY ZHU-2850EL | 1 | pakiet | Czytaj | |
26. | WIERTARKA GÓRNICZA PNEUMATYCZNA RĘCZNA PWR-II | 5 | pakiet | Czytaj | |
27. | WIERTARKA HYDRAULICZNA DO METALU WHM | 1 | pakiet | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska multiobiektowa |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy jednej jednostki |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2023-02-23 11:00 |
Termin składania ofert: 2023-02-21 14:00 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1. Zamawiający dopuszcza/ 2.
Zamawiający 3.
Zamawiający 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 6. Kryterium oceny ofert – najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji. |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Wydział Zamówień i Umów: Angelika
Drong nr tel.: 32 756 30 68 e-mail: [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Grzegorz Gutkiewicz tel. (32) 756 33 96. e-mail: [email protected] |
14. Warunki płatności | |
---|---|
|
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy – sukcesywnie w zależności od potrzeb ruchowych Kopalni. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Zgodnie z zał. nr 2 Specyfikacja Techniczna oraz zał. nr 3 Istotne Postanowienia Umowy. |
17. Warunki udziału |
---|
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert. Zadanie 1: 100,00 zł Zadanie 2: 300,00 zł Zadanie 3: 400,00 zł Zadanie 4: 100,00 zł Zadanie 5: 50,00 zł Zadanie 6: 250,00 zł Zadanie 7: 50,00 zł Zadanie 8: 200,00 zł Zadanie 9: 200,00 zł Zadanie 10: 250,00 zł Zadanie 11: 350,00 zł Zadanie 12: 150,00 zł Zadanie 13: 100,00 zł Zadanie 14: 200,00 zł Zadanie 15: 300,00 zł Zadanie 16: 200,00 zł Zadanie 17: 200,00 zł Zadanie 18: 200,00 zł Zadanie 19: 200,00 zł Zadanie 20: 200,00 zł Zadanie 21: 250,00 zł Zadanie 22: 150,00 zł Zadanie 23: 150,00 zł Zadanie 24: 150,00 zł Zadanie 25: 150,00 zł Zadanie 26: 150,00 zł Zadanie 27: 100,00 zł
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących form: 1. Bezgotówkowo w formie przelewu na rachunek bankowy: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Jastrzębie-Bzie” ul. Górnicza 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 29 1020 2498 0000 8002 0443 8719 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 017/BZIE/22". Wadium uznaje się za skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert: - w kasie KWK „Jastrzębie-Bzie” zostanie złożona gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, - oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazanej w pkt. 12. - oryginał gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazanej w pkt. 12.
W szczególności treść gwarancji powinna zawierać: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 "Regulaminu… nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 13.11.2021r., b) wskazanie sumy gwarancyjnej, c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji, d) określenie terminu ważności gwarancji.
Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.
Kasa JSW S.A. KWK „Jastrzębie-Bzie” jest czynna w dniach czwartki w godzinach 7:00 -13:00.
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe: - w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto, - w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW JSW S.A.) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia).
Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celuWykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsług Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsług Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczeniaWykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsług Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznejWykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: [email protected] Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz zofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.
III. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Dokumenty wskazane w specyfikacji technicznej (załącznik nr 2). 3. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. 4. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające posiadanie potencjału techniczno – organizacyjnego, przez co Zamawiający rozumie w szczególności wykaz z wykonania minimum 3 dostaw wyremontowanych urządzeń małej mechanizacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia (lista wykonanych dostaw wyremontowanych urządzeń małej mechanizacji potwierdzona referencjami powinna zawierać informacje o datach i miejscach dostaw wraz z podaniem kontaktu do użytkownika oraz potwierdzenie, że zakres remontu wykonano terminowo i zgodnie z zamówieniem). Zamawiający dopuszcza jedynie dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia, wystawione przez podmiot zamawiający. Nie będą honorowane dokumenty wystawione np. przez wykonawcę dla podwykonawcy.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.
Ofertę można złożyć w jednej z następujących form: - w formie pisemnej – przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: KWK „Jastrzębie-Bzie” ul. Górnicza 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, Wydział przetargów. - w formie wiadomości e-mail, jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji ([email protected]). W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. - w formie elektronicznej, składana jest w formie plików pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji ([email protected]). W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie wezwany do złożenia oświadczenia wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi status przedsiębiorstwa. Wykonawcy składający ofertę wspólną przesyłają oświadczenie oraz stosowne dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected] W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer postępowania. |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z zał. nr 2 - Specyfikacja Techniczna. |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z zał. nr 2 - Specyfikacja Techniczna. |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Zgodnie z zał. nr 2 - Specyfikacja Techniczna. |