Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2023-02-23 godz 11:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 017/BZIE/22 I Wykonanie remontu urządzeń małej mechanizacji dla potrzeb ruchowych KWK „Jastrzębie-Bzie”

(numer aukcji wg operatora 50 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 017/BZIE/22 I Wykonanie remontu urządzeń małej mechanizacji dla potrzeb ruchowych KWK „Jastrzębie-Bzie”

1. Języki
Język polski
2. Opis

Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.

O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.

Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).

Prosimy o zalogowanie się do aukcji elektronicznej z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.

3. Informacje dodatkowe

Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postepowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/21 z dnia 30.11.2021r.

Uwaga !

Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 3068.

Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/

Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:[email protected]

Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.

Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji elektronicznej oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu.

4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Specyfikacja techniczna remont małej mechanizacji - v.3. poprawiona.pdf
2. Oswiadczenie.pdf
3. oswiadczenie_dot._statusu_duzego_przedsiebiorcy.pdf
4. informacja RODO.pdf
5. IPU poprawione.pdf
6. Formularz ofertowy poprawiony.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. ŚCIĄGACZ HYDRAULICZNY BHP-152 1 pakiet Czytaj
2. ŚCIĄGACZ HYDRAULICZNY BHP-1752 1 pakiet Czytaj
3. ŚCIĄGACZ HYDRAULICZNY BHP-3751G 1 pakiet Czytaj
4. ŚCIĄGACZ HYDRAULICZNY DO ŁOŻYSK BHP-382 1 pakiet Czytaj
5. WZMACNIACZ MOMENTU OBROTOWEGO HERKULES 4 1 pakiet Czytaj
6. PNEUMATYCZNY WZMACNIACZ MOMENTU MCH-5000P 1 pakiet Czytaj
7. KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY KD-4 400-600 Nm 3 pakiet Czytaj
8. CYLINDER HYDRAULICZNY ENERPAC RCH-603 1 pakiet Czytaj
9. CYLINDER HYDRAULICZNY ENERPAC RCH-606 1 pakiet Czytaj
10. CYLINDER HYDRAULICZNY HHS-1003 1 pakiet Czytaj
11. CYLINDER HYDRAULICZNY RCH 1003 1 pakiet Czytaj
12. KLUCZ UDAROWY PNEUMATYCZNY ATP 7560 PT-1Z 1 pakiet Czytaj
13. Zadanie 13. KLUCZ UDAROWY PNEUMATYCZNY INGERSOLL RAND 2145 QiMAX-SP 1 pakiet Czytaj
14. ZAKRĘTAK PNEUMATYCZNY UDAROWY ATP 1011 1 pakiet Czytaj
15. ZAKRĘTAK PNEUMATYCZNY UDAROWY ATP 1520 EI-THZ 1 pakiet Czytaj
16. ZAKRĘTAK PNEUMATYCZNY UDAROWY SPITZNAS 6 1511 0010 1 pakiet Czytaj
17. ZAKRĘTAK UDAROWY SPITZNAS 6 1411 0010 1 pakiet Czytaj
18. KLUCZ UDAROWY PNEUMATYCZNY SPITZNAS 6 1312 0010 1 pakiet Czytaj
19. KLUCZ HYDRAULICZNY UDAROWY IW 12 140AX STANLEY 1 pakiet Czytaj
20. Zadanie 20. ZAKRĘTAK HYDRAULICZNY SPITZNAS 6 1512 0010 1 pakiet Czytaj
21. Zadanie 21. ZAKRĘTAK HYDRAULICZNY UDAROWY 1" LIWB-100 1 pakiet Czytaj
22. ZAKRĘTAK HYDRAULICZNY UDAROWY ZHU-1600E 1 pakiet Czytaj
23. ZAKRĘTAK HYDRAULICZNY UDAROWY ZHU-1800EL 1 pakiet Czytaj
24. ZAKRĘTAK HYDRAULICZNY UDAROWY ZHU-2500E 1 pakiet Czytaj
25. ZAKRĘTAK HYDRAULICZNY UDAROWY ZHU-2850EL 1 pakiet Czytaj
26. WIERTARKA GÓRNICZA PNEUMATYCZNA RĘCZNA PWR-II 5 pakiet Czytaj
27. WIERTARKA HYDRAULICZNA DO METALU WHM 1 pakiet Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska multiobiektowa
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy jednej jednostki
Czas na decyzję: 60 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2023-02-23 11:00
Termin składania ofert: 2023-02-21 14:00
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach

1. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach poszczególnych zadań.

2. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.

3. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom

5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 

6. Kryterium oceny ofert – najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji.

12. Kontakt w sprawach formalnych
Wydział Zamówień i Umów: Angelika Drong nr tel.: 32 756 30 68
e-mail: [email protected]
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia

Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Grzegorz Gutkiewicz tel. (32) 756 33 96.

e-mail: [email protected]
14. Warunki płatności

1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

2. W przypadku, gdy wynagrodzenie lub jego część, wynikająca z faktury VAT przekroczy kwotę 15.000,00 zł brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000,00 zł brutto mechanizmem podzielonej płatności.

3. Wykonawca, jeżeli jest czynnym podatnikiem VAT oświadcza, że numer rachunku bankowego wskazany na fakturach został umieszczony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.

4. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.

5. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Jastrzębie - Bzie”, ul. Górnicza 1,
44-330 Jastrzębie-Zdrój.

6. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe – po każdorazowym zatwierdzeniu protokołu z końcowego odbioru robót.

7. Podstawą wystawienia faktur VAT będą pozytywne protokoły wykonania usług podpisane przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego.

8. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.

15. Termin dostawy/wykonania

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy – sukcesywnie w zależności od potrzeb ruchowych Kopalni.

16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie z zał. nr 2 Specyfikacja Techniczna oraz zał. nr 3 Istotne
Postanowienia Umowy.






























17. Warunki udziału

I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.

Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html

Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.

Zadanie 1: 100,00 zł

Zadanie 2: 300,00 zł

Zadanie 3: 400,00 zł

Zadanie 4: 100,00 zł

Zadanie 5: 50,00 zł

Zadanie 6: 250,00 zł

Zadanie 7: 50,00 zł

Zadanie 8: 200,00 zł

Zadanie 9: 200,00 zł

Zadanie 10: 250,00 zł

Zadanie 11: 350,00 zł

Zadanie 12: 150,00 zł

Zadanie 13: 100,00 zł

Zadanie 14: 200,00 zł

Zadanie 15: 300,00 zł

Zadanie 16: 200,00 zł

Zadanie 17: 200,00 zł

Zadanie 18: 200,00 zł

Zadanie 19: 200,00 zł

Zadanie 20: 200,00 zł

Zadanie 21: 250,00 zł

Zadanie 22: 150,00 zł

Zadanie 23: 150,00 zł

Zadanie 24: 150,00 zł

Zadanie 25: 150,00 zł

Zadanie 26: 150,00 zł

Zadanie 27: 100,00 zł

Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących form:

1. Bezgotówkowo w formie przelewu na rachunek bankowy: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Jastrzębie-Bzie” ul. Górnicza 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 29 1020 2498 0000 8002 0443 8719 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 017/BZIE/22".

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.

2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie KWK „Jastrzębie-Bzie” zostanie złożona gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa,

- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazanej w pkt. 12.

- oryginał gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazanej w pkt. 12.

W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:

a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 "Regulaminu… nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 13.11.2021r.,

b) wskazanie sumy gwarancyjnej,

c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,

d) określenie terminu ważności gwarancji.

Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.

Kasa JSW S.A. KWK „Jastrzębie-Bzie” jest czynna w dniach czwartki w godzinach 7:00 -13:00.

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:

- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,

- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW JSW S.A.) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia).

Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celuWykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsług Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsług Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczeniaWykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsług Zobowiązań).

W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznejWykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: [email protected]

Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.

Wraz zofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.

III. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą:

1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.

2. Dokumenty wskazane w specyfikacji technicznej (załącznik nr 2).

3. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.

4. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające posiadanie potencjału techniczno – organizacyjnego, przez co Zamawiający rozumie w szczególności wykaz z wykonania minimum 3 dostaw wyremontowanych urządzeń małej mechanizacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia (lista wykonanych dostaw wyremontowanych urządzeń małej mechanizacji potwierdzona referencjami powinna zawierać informacje o datach i miejscach dostaw wraz z podaniem kontaktu do użytkownika oraz potwierdzenie, że zakres remontu wykonano terminowo i zgodnie z zamówieniem).

Zamawiający dopuszcza jedynie dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia, wystawione przez podmiot zamawiający. Nie będą honorowane dokumenty wystawione np. przez wykonawcę dla podwykonawcy.

Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.

Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:

- w formie pisemnej – przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: KWK „Jastrzębie-Bzie” ul. Górnicza 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, Wydział przetargów.

- w formie wiadomości e-mail, jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji ([email protected]). W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.

- w formie elektronicznej, składana jest w formie plików pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji ([email protected]). W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.
18. Prawa i obowiązki zamawiającego

1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania.

3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.

5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.

6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej

Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie wezwany do złożenia oświadczenia wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi status przedsiębiorstwa. Wykonawcy składający ofertę wspólną przesyłają oświadczenie oraz stosowne dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected]

W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer postępowania.
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z zał. nr 2 - Specyfikacja Techniczna.






























21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie z zał. nr 2 - Specyfikacja Techniczna.






























22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
Zgodnie z zał. nr 2 - Specyfikacja Techniczna.






























Pobierz ogłoszenie o aukcji


Termin zgłaszania się do aukcji minął dnia 2023-02-21 o godzinie 14:00 .