Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-02-20 godz 13:00
(numer aukcji wg operatora 621 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Aukcja japońska multiobiektowa - oznacza, że uczestnicy widzą aktualną cenę, którą narzuca system i mają możliwość jej akceptacji w określonym czasie. Po zakończeniu danego etapu uczestnicy, którzy zaakceptowali cenę przechodzą do kolejnego etapu z wartością niższą, a Ci którzy go nie zaakceptowali odpadają z gry. Aukcja prowadzona jest równolegle na dwie lub więcej pozycji.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Należy pamiętać o zalogowaniu się na 5 minut przed rozpoczęciem aukcji. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w aukcji. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019 r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4979. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | 51. kulka fi 25 VA HA-1P-P80-10 | 10 | szt. | Czytaj | |
2. | 52. węże ssawne fi 20 HA-1P | 43 | komplet | Czytaj | |
3. | 53. jarzmo HA-1P | 10 | szt. | Czytaj | |
4. | 54. łącznik z choinką HA-1P | 20 | szt. | Czytaj | |
5. | 55. kosz ssawny HA-1P | 30 | szt. | Czytaj | |
6. | 56. uchwyt silnika HA-1P | 6 | szt. | Czytaj | |
7. | 57. zawór bezpieczeństwa HA-1P | 20 | szt. | Czytaj | |
8. | 58. zbiornik smarowacza 59-0301-01 HA-1P | 2 | szt. | Czytaj | |
9. | 59. kopułka smarowacza 59-0301-02 HA-1P | 10 | szt. | Czytaj | |
10. | 60. zbiornik filtra 59-0201-01 HA-1P | 20 | szt. | Czytaj | |
11. | 61. zawór spustowy do filtra 59-0201-01 HA-1P | 10 | szt. | Czytaj | |
12. | 62. drążek rozrządu kompletny nr kat. HA1P-S160-10 | 4 | szt. | Czytaj | |
13. | 63. suwak środkowy HA1P-S160-07 | 3 | szt. | Czytaj | |
14. | 64. gniazdo zaworu Ø22xØ6,5 HA1P-P20-07 | 6 | szt. | Czytaj | |
15. | 65. gniazdo zaworu Ø34xØ15,7 HA1P-P80-07 | 4 | szt. | Czytaj | |
16. | 66. koszyczek zaworu dolnego P-20 HA1P-P20-09 | 12 | szt. | Czytaj | |
17. | 67. koszyczek zaworu dolnego P-80 HA1P-P80-09 | 11 | szt. | Czytaj | |
18. | 68. cylinder P20 HA1P-P20-01 pompa P-20 | 4 | szt. | Czytaj | |
19. | 69. korpus P20 HA1P-P20-03 pompa P-20 | 5 | szt. | Czytaj | |
20. | 70. oprawa zaworu dolnego P-20 HA1P-P-20-06 | 4 | szt. | Czytaj | |
21. | 71. korpus P80 HA1P-P80-03 | 5 | szt. | Czytaj | |
22. | 72. cylinder P80 G HA1P-P80-01 | 9 | szt. | Czytaj | |
23. | 73. oprawa zaworu dolnego P-80 HA1P-P80-06 | 3 | szt. | Czytaj | |
24. | 74. uszczelka VA Ø21,8xØ18x1 HA1P-P20-08 | 23 | szt. | Czytaj | |
25. | 75. uszczelka VA Ø33,7x Ø29x1 HA1P-P80-08 | 20 | szt. | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska multiobiektowa |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy jednej jednostki |
Czas na decyzję: 180 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-02-20 13:00 |
Termin składania ofert: 2020-02-14 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Materiały, Magdalena Koźbiał nr tel.: 32 756 4979, e-mail:[email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Wydział Inżynierii Materiałowej, Agnieszka Góralczyk nr tel.: 32 756 4078. |
14. Warunki płatności |
---|
Płatność nastąpi przelewem w terminie do 90 dni od daty dostarczenia faktury do JSW S.A. Zapłata ceny o wartości przekraczającej kwotę 50.000 zł netto nastąpi w terminie do 90 dni od doręczenia faktury Odbiorcy, chyba że Dostawca jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty doręczenia faktury Odbiorcy. Zapłata ceny o wartości nieprzekraczającej kwoty 50.000 zł netto nastąpi w terminie do 60 dni od doręczenia faktury Odbiorcy. W przypadku gdy cena lub jej część, wynikająca z faktury VAT przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Odbiorca dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Odbiorca uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
do 31.12.2020 r. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Na koszt sprzedającego na magazyny ZWP JSW S.A. przy zakładach JSW S.A. |
17. Warunki udziału |
---|
I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
III. Warunkiem dopuszczenia do udziału w aukcji jest przesłanie: Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji
składany jest w jednej z następujących form: Oferent związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do aukcji. Aukcja 180/A/WRP/20 została podzielona na trzy części tylko na potrzeby licytacji (aukcja 180-1/A/WRP/20 - poz. 1-25, aukcja 180-2/A/WRP/20 - poz. 26-50, aukcja 180-3/A/WRP/20 - poz. 51-75) |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1.
Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo odwołania aukcji lub
zmiany jej warunków. 2. Organizatorowi
aukcji elektronicznej przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert,
unieważnienia Postępowania, w całości lub w części, w każdym czasie bez podania
przyczyny. 3.
Oferty złożone w toku aukcji przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą
ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4.
Reklamacje związane z przebiegiem aukcji należy składać na adres e-mail:
[email protected] do następnego dnia roboczego do godz. 12:00 od daty
zakończenia aukcji.
|
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie wezwany do złożenia oświadczenia wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi status przedsiębiorstwa. Oferenci składający ofertę wspólną przesyłają oświadczenie oraz stosowne dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Oferent podaje numer postępowania. |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu do 50% bez podania przyczyn i nie będzie to stanowiło podstawy do odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zmiana umowy wyrażać się będzie w uzgodnionym przez Strony wprowadzeniu innych korzystnych dla Zamawiającego zmian, polegających między innymi na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych i właściwościach chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez wykonawcę, jak i Zamawiającego. |