Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2022-08-10 godz 12:00
(numer aukcji wg operatora 5079 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r., dalej: Regulamin. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4085 Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Remont dróg na placu składowym KWK Knurów-Szczygłowice Ruch Szczygłowice | 1 | pakiet | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska multiobiektowa |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy jednej jednostki |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2022-08-10 12:00 |
Termin składania ofert: 2022-08-03 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny– najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji. |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Inwestycje, Katarzyna Gabzdyl nr tel.: 32 756 4085; e-mail: [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Janusz Biszkowiecki nr tel.: 32 718 5669 , Grzegorz Pakul nr tel.:32 717 6592 |
14. Warunki płatności |
---|
1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 90 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, chyba że Wykonawca jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 2. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Knurów-Szczygłowice” ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów. 3. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe tj. za a) wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej w tym dokumentacji wykonawczej b) wykonanie remontu drogi – etap 1(niebieski) c) wykonanie remontu drogi – etap 2 (zielony) d) wykonanie remontu drogi – etap 3 (fioletowy) 4. Podstawą wystawienia faktur VAT będą protokoły odbioru robót podpisane przez upoważnionych Przedstawicieli Stron, przy czym ostatni protokół będzie równocześnie protokołem odbioru całego zamówienia. 5. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
Termin realizacji zamówienia: - Wykonanie kompletnej dokumentacji w tym dokumentacji wykonawczej (branże według potrzeb) - do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy – zadanie 1 - do 12 miesięcy od uzyskania kompletnej dokumentacji –zadanie 2 |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Sposób wykonania opisany został w Załączniku nr 2 – Specyfikacja Techniczna. |
17. Warunki udziału |
---|
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert. Wysokość wadium: 150 000,00 PLN Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form: 1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 180/INW/22". Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium. 2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert: - w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. - oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej: [email protected]. - oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej: [email protected]. W szczególności treść gwarancji powinna zawierać: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r., b) wskazanie sumy gwarancyjnej, c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji, d) określenie terminu ważności gwarancji. Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu. Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30. 3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe: - w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto, - w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW JSW S.A.) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia). Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: [email protected]. Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW. III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium. 3. Oświadczenie o wizji lokalnej. 4. Wykonawca (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jedenz uczestników/członków konsorcjum) winien przedstawić wykaz robót (zamówienia/kontraktu) związanych z remontem lub modernizacją dróg z nawierzchnią betonową lub budową nowych obiektów drogowych z nawierzchnią betonową o wartości nie niższej niż 2 000 000,00 zł netto, w tym jedna na wartość nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, od daty wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres). Ww. wykaz winien zawierać wartość wykonanej roboty, przedmiot, datę wykonania i dane podmiotu, na rzecz którego robota została wykonana. Przez wykonanie zamówienia/kontraktu należy rozumieć jego ostateczny odbiór potwierdzony pozytywnym protokołem odbioru końcowego zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z doświadczenia (referencji) podmiotu trzeciego musi w Formularzu Ofertowym wskazać ów podmiot jako podwykonawcę zakresu umowy, w jakiej części korzysta z jego potencjału. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego wskazane w wykazie roboty były wykonane, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Ofertę można złożyć w jednej z następujących form: - w formie pisemnej – przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. - w formie wiadomości e-mail, jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. - w formie elektronicznej, składana jest w formie plików pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie wezwany do złożenia oświadczenia wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi status przedsiębiorstwa. Wykonawcy składający ofertę wspólną przesyłają oświadczenie oraz stosowne dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer postępowania. |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z Załącznikiem nr 2 – Specyfikacja Techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z Załącznikiem nr 2 – Specyfikacja Techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
- |