Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2022-07-12 godz 10:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 149/INW/22 - 3

(numer aukcji wg operatora 4913 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 149/INW/22 - 3 - Zakup urządzeń małej mechanizacji dla JSW S.A. KWK „Knurów-Szczygłowice”.

1. Języki
Język polski
2. Opis

Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.

O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.

Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).

Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem).

UWAGA!!!

Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.
3. Informacje dodatkowe

Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r., dalej: Regulamin.


Uwaga !

Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4968.


Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/


Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]

Przypominamy o możliwości złożenia zapytań do niniejszego postępowania zgodnie z § 12 ust. 5 Regulaminu:

Wykonawca może złożyć zapytanie jednokrotnie w danym postępowaniu w odniesieniu do treści Ogłoszenia, kolejne zapytanie może być złożone w przypadku zmiany treści Ogłoszenia i może dotyczyć dokonanych zmian albo może dotyczyć udzielonej poprzednio odpowiedzi. Zapytanie złożone sprzecznie z opisanymi zasadami Prowadzący postępowanie może pozostawić bez odpowiedzi, bez obowiązku informowania o tym Wykonawcy.


Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.

Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu.
4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Załącznik nr 6 - Informacja - RODO.pdf
2. Załącznik nr 5 - Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy.pdf
3. Informacja o modyfikacji i zapytaniach - postępowanie 149 NW 22.pdf
4. Informacja o III modyfikacji - postępowanie 149 NW 22.pdf
5. Załącznik nr 3 - Istotne postanowienia umowy - 149 INW 22 - po III zmianach.pdf
6. Załącznik nr 7 - Podział wadium.pdf
7. Załącznik nr 2 - Specyfikacja techniczna - 149 INW 22 - po III zmianach.pdf
8. Załącznik nr 4 - Wzór oświadczenia o blokadzie zobowiązań.pdf
9. Załącznik nr 8 - Wykaz dostaw.pdf
10. Informacja o II modyfikacji - postępowanie 149 NW 22.pdf
11. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy - 149 INW 22 - po III zmianach.pdf
12. Załącznik nr 9 - stosowanie urządzeń - powierzchnia-dół - po modyfikacji.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. przecinarka pneumatyczna taśmowa PPT-200 4 szt. Czytaj
2. przecinarka taśmowa MBS 500 1 szt. Czytaj
3. szlifierka akumulatorowa DGA517RTJ 125mm 18V wraz z dwoma akumulatorami i ładowarką w walizce MACPAK - Makita 1 szt. Czytaj
4. szlifierka GWS 24-230 JVX; Bosch 1 szt. Czytaj
5. Szlifierka kątowa 125 1 szt. Czytaj
6. szlifierka kątowa 9558HN Makita 1 szt. Czytaj
7. szlifierka kątowa 9565CVR Makita 1 szt. Czytaj
8. szlifierka kątowa akumulatorowa 125mm 18,0V DeWalt DCG405P2 2x5,0Ah+akumulatory 2 szt. Czytaj
9. szlifierka kątowa Bosch Professional GWS 18-125 V-LI 2x5,0Ah + L-BOXX+akumulatory 3 szt. Czytaj
10. szlifierka kątowa GWS 14-125 BOSCH 4 szt. Czytaj
11. szlifierka kątowa GWS 14-125CIE Bosch 1 szt. Czytaj
12. szlifierka kątowa GWS 15-125 CIEH Bosch Professional 5 szt. Czytaj
13. szlifierka kątowa GWS 18-125 V-li; Bosch 2 szt. Czytaj
14. szlifierka kątowa GWS 22-230 JH Bosch 3 szt. Czytaj
15. szlifierka kątowa GWS 9-125 S 1 szt. Czytaj
16. szlifierka kątowa Makita GA9020 1 szt. Czytaj
17. szlifierka kątowa pneumatyczna SWEPRO 5" 125mm SW 7853R 1 szt. Czytaj
18. szlifierka prosta GGS 8 CE Professional 1 szt. Czytaj
19. szyna L-1,8m nr kat.IK12-RAIL przecinarka SNAIL 1 szt. Czytaj
20. uniwersalny zestaw narzędziowy 1-791-30-004 KUZNIA 6 szt. Czytaj
21. urządzenie do transportu i rabowania obudowy górniczej UK-1 1 szt. Czytaj
22. wciagnik łańcuchowy WK 1,6 Pioma lub Ragor 2 szt. Czytaj
23. wciągnik hydrauliczny WH-6/3 1 szt. Czytaj
24. wciągnik łańcuchowy ręczny RZC 1,6T 1 szt. Czytaj
25. wciągnik łańcuchowy ręczny RZC 3,2T 1 szt. Czytaj
26. wciągnik łańcuchowy ręczny typ Yale VS III 5,0/2 Hp 3m 1 szt. Czytaj
27. wciągnik łańcuchowy ręczny WLS 095 HP=3m 2 szt. Czytaj
28. wciągnik łańcuchowy typu PWŁ-3/6 z łańcuchem 18m 1 szt. Czytaj
29. wciągnik łańcuchowy WŁ-10S 1 szt. Czytaj
30. wciągnik łańcuchowy WŁ-15S (udźwig 1,5 t. H=7,0m) 1 szt. Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska multiobiektowa
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy jednej jednostki
Czas na decyzję: 180 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2022-07-12 10:00
Termin składania ofert: 2022-06-22 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach

1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje. Oferta winna obejmować cały zakres ilościowy poszczególnych pozycji.

2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2do ogłoszenia o aukcji.

6. Kryterium oceny – najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

12. Kontakt w sprawach formalnych

Dział Zamówień Niepublicznych Inwestycje, Roksana Gołofit nr tel.: 32 756 4968; e-mail: [email protected]

13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia

Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Paweł Mazurek nr tel.: 32 718 5541, Janusz Musztyfaga nr tel.:32 717 6560

14. Warunki płatności

1. Zapłata ceny o wartości przekraczającej kwotę 50 000,00 zł netto nastąpi w terminie do 90 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu, chyba że Wykonawca jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu. Zapłata ceny o wartości nieprzekraczającej kwoty 50 000,00 zł netto nastąpi w terminie do 60 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu.

2. Rozliczenia między Oferentem a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.

3. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres:

JSW S.A. KWK „Knurów-Szczygłowice”

ul. Dworcowa 1

44-190 Knurów

4. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe po dostawie partii urządzeń

5. Podstawą wystawienia faktury będą Protokoły odbioru partii urządzeń stanowiąc jednocześnie jej integralną część.

6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.

15. Termin dostawy/wykonania

1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy,lecz nie później niż do 30.12.2022 r.

2. Miejsce dostawy: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK "Knurów-Szczygłowice"

a) Ruch Knurów - ul. Kopalniana 1 , 44-190 Knurów (magazyn ZWP)

b) Ruch Szczygłowice - ul. Górnicza 1, 44-193 Knurów (magazyn ZWP)

16. Sposób dostawy/wykonania

Sposób wykonania zamówienia: zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji

17. Warunki udziału

I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.

Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html

Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.

Wysokość wadium: 37 524,00 PLN (Podział wadium zgodnie z zał. nr 7 do ogłoszenia.)

Wadium należy wnieść w jednej z następujących form:

1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 149/INW/22".

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.

2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.

- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej: [email protected].

- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej: [email protected].

W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:

a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r.,

b) wskazanie sumy gwarancyjnej,

c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,

d) określenie terminu ważności gwarancji.

Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.

Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:

- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,

- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofertdo Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW JSW S.A.) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia).

Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celuWykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczeniaWykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań).

W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznejWykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: [email protected].

Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.

Wraz zofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.

III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:

1. Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia),

2. Dokumenty wskazane w Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 2 do ogłoszenia).

3. Potwierdzenie wniesienia wadium,

4. Wykonawca (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) winien przedstawić wykaz dostaw (min. jednej) urządzeń małej mechanizacji stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

Ww. wykaz winien zawierać wartość wykonanej dostawy, przedmiot, datę wykonania i dane podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana

5. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez upoważnione osoby podmiotów na rzecz których wskazane w wykazie dostawy były wykonane, potwierdzające, że przedmiot zamówienia został wykonany należycie.

Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.

Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:

- w formie pisemnej – przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.

- w formie wiadomości e-mail, jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.

- w formie elektronicznej, składana jest w formie plików pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.
18. Prawa i obowiązki zamawiającego

1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.

3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.

5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.

6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.

19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej

Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie wezwany do złożenia oświadczenia wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi status przedsiębiorstwa. Wykonawcy składający ofertę wspólną przesyłają oświadczenie oraz stosowne dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer postępowania.

20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach

zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji

21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia

zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji

22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne

zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji

Pobierz ogłoszenie o aukcji


Termin zgłaszania się do aukcji minął dnia 2022-06-22 o godzinie 23:59 .