Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2021-10-25 godz 11:00
(numer aukcji wg operatora 3454 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 105/X/2021 z dnia 16.02.2021 r. dalej: Regulamin.
Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4934
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu. |
4. Waluta |
---|
PLN |
5. Załączniki | |
---|---|
Załączniki dostępne po zalogowaniu |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Wyciszenie stacji wentylatorów głównych przy szybie III KWK Pniówek | 1 | zadanie | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska multiobiektowa |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy jednej jednostki |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2021-10-25 11:00 |
Termin składania ofert: 2021-10-19 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Wykonawca nie może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny– najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet (zadanie) nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu (zadania) na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji. |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Inwestycje, Sylwia Maciończyk nr tel.: 32 756 4934; e-mail: [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Piotr Kuś nr tel.: 32 756 2548 |
14. Warunki płatności |
---|
1. Płatność nastąpi przelewem w terminie do 90 dni od daty dostarczenia faktury VAT do Zamawiającego, chyba że Wykonawca jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty dostarczenia faktury VAT do Zamawiającego. Strony uznają, że za datę zapłaty zobowiązania uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 2. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 3. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Pniówek” ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości fakturowania częściowego. Rozliczenie zamówienia nastąpi 1 fakturą za wykonanie całości prac objętych umową tj. projektu, robót budowlanych przewidzianych projektem po przedstawienie protokołów stwierdzających osiągnięcie poziomu hałasu w środowisku dla pory nocnej poniżej 45 dB w punkcie P1 – zlokalizowanym w granicy z posesją przy ul. Krucza 22 w Pniówku oraz po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie o ile będzie wymagane w decyzji właściwego organu nadzoru budowlanego. 5. Podstawą do wystawiania faktury będzie pozytywny protokół odbioru końcowego podpisany przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. 6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 7. Wartości jednostkowe umowy nie będą indeksowane w okresie jej trwania. 8. W przypadku gdy wynagrodzenie lub jego część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust. 3 przekroczy kwotę 15.000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
1. Całość zamówienia należy wykonać do 30.09.2022 r. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
2. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w ruchu zakładu górniczego, na stacji wentylatorów głównych przy szybie III KWK „Pniówek”. 3. Sposób wykonania jest określony w Specyfikacji technicznej stanowiący załącznik nr 2 do formularza do zlecenia aukcji. |
17. Warunki udziału | |
---|---|
|
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z
przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym
opóźnieniom w transakcjach handlowych, Wykonawca, który złożył
najkorzystniejszą ofertę zostanie wezwany do złożenia oświadczenia wraz ze
stosownymi dokumentami potwierdzającymi status przedsiębiorstwa. Wykonawcy
składający ofertę wspólną przesyłają oświadczenie oraz stosowne dokumenty w
odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty
oferent przesyła na adres email: [email protected]. W tytule wiadomości
e-mail Wykonawca podaje numer postępowania Dokumenty składane w
trakcie realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 – istotne
postanowienia umowy.
|
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
|