Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-01-03 godz 12:00
(numer aukcji wg operatora 189 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Aukcja japońska multiobiektowa - oznacza, że uczestnicy widzą aktualną cenę, którą narzuca system i mają możliwość jej akceptacji w określonym czasie. Po zakończeniu danego etapu uczestnicy, którzy zaakceptowali cenę przechodzą do kolejnego etapu z wartością niższą, a Ci którzy go nie zaakceptowali odpadają z gry. Aukcja prowadzona jest równolegle na dwie lub więcej pozycji.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Należy pamiętać o zalogowaniu się na 5 minut przed rozpoczęciem aukcji. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w aukcji. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019 r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4979. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | klej do taśm oponowych oraz izolacyjnych (butelka 0,25l) | 9670 | szt. | Czytaj | |
2. | płyn czyszczący izolacji żył i kabla (butelka 0,25l) | 9770 | szt. | Czytaj | |
3. | taśma miedziana 60x1000mm do odtwarzania ekranu | 1200 | szt. | Czytaj | |
4. | taśma do odtwarzania opon i powłok PVC 0,25mmx35mmx15000mm | 8407 | szt. | Czytaj | |
5. | taśma do odtwarzania izolacji żył 0,5mmx25mmx15000mm | 822 | szt. | Czytaj | |
6. | żywica E-5 epoksydowa 400 ml z utwardzaczem Z-1 (komponent do muf kablowych) | 209 | szt. | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska multiobiektowa |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy jednej jednostki |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-01-03 12:00 |
Termin składania ofert: 2019-12-10 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Materiały, Magdalena Koźbiał nr tel.: 32 756 4979, e-mail:[email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Wydział Inżynierii Materiałowej, Robert Capanda nr tel.: 32 756 4065. |
14. Warunki płatności |
---|
Płatność nastąpi przelewem w terminie do 90 dni od daty dostarczenia faktury do JSW S.A.
|
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
do 31.12.2020 r. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Na koszt sprzedającego na magazyny ZWP JSW S.A. przy zakładach JSW S.A. |
17. Warunki udziału |
---|
I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
III. Warunkiem dopuszczenia do udziału w aukcji jest przesłanie: - formularza ofertowego (został zamieszczony w załączniku do ogłoszenia), - poprawnie wypełnione oświadczenie o Odpadach, - dokumentów wskazanych w załączniku nr 2 Specyfikacja techniczna, na adres
mailowy [email protected] lub złożyć osobiście w formie papierowej w Kancelarii
Głównej w ZWP JSW S.A. pokój 019 w terminie składania wniosków o dopuszczenie
do aukcji.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji
składany jest w jednej z następujących form: - w formie pisemnej – przez przesłanie wniosku o dopuszczenie do aukcji w
zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Oferent przesyła wniosek wraz
ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia
Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. - w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan wniosku o
dopuszczenie do aukcji (pdf), sporządzonego uprzednio w formie pisemnej wraz ze
wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek
na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule
wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji. - w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik wniosek o
dopuszczenie do aukcji, sporządzony w postaci elektronicznej i podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami
w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej
wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej
Oferent podaje numer aukcji.
Oferent związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do aukcji. |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1.
Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo odwołania aukcji lub
zmiany jej warunków. 2.
Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo do swobodnego wyboru
ofert, unieważnienia Postępowania, w całości lub w części, w każdym czasie bez
podania przyczyny. 3.
Oferty złożone w toku aukcji przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną,
korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4.
Reklamacje związane z przebiegiem aukcji należy składać na adres e-mail:
[email protected] do następnego dnia roboczego do godz. 12:00 od daty
zakończenia aukcji.
|
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Brak |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu do 50% bez podania przyczyn i nie będzie to stanowiło podstawy do odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zmiana umowy wyrażać się będzie w uzgodnionym przez Strony wprowadzeniu innych korzystnych dla Zamawiającego zmian, polegających między innymi na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych i właściwościach chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez wykonawcę, jak i Zamawiającego. |