Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-02-07 godz 09:30
(numer aukcji wg operatora 178 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Aukcja japońska multiobiektowa - oznacza, że uczestnicy widzą aktualną cenę, którą narzuca system i mają możliwość jej akceptacji w określonym czasie. Po zakończeniu danego etapu uczestnicy, którzy zaakceptowali cenę przechodzą do kolejnego etapu z wartością niższą, a Ci którzy go nie zaakceptowali odpadają z gry. Aukcja prowadzona jest równolegle na dwie lub więcej pozycji.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Należy pamiętać o zalogowaniu się na 5 minut przed rozpoczęciem aukcji. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w aukcji. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019 r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4979. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | 1. manometr gliceryna PN-EN 837 - 30 B 100 M20x1,5 0/250bar 1,0 | 11 | szt. | Czytaj | |
2. | 2. manometr gliceryna PN-EN 837 - 10 B 160 M20x1,5 0/60bar 1,0 | 12 | szt. | Czytaj | |
3. | 3. manometr PN-EN 837 - 10 B 100 M20x 1,5 0/1bar 1,6 | 6 | szt. | Czytaj | |
4. | 4. manometr PN-EN 837 - 10 B 100 M20x 1,5 0/6bar 1,6 | 10 | szt. | Czytaj | |
5. | 5. manometr PN-EN 837 - 10 B 100 M20x 1,5 0/10bar 1,6 | 20 | szt. | Czytaj | |
6. | 6. manometr PN-EN 837 - 10 B 100 M20x 1,5 0/16bar 1,6 | 38 | szt. | Czytaj | |
7. | 7. manometr PN-EN 837 - 10 B 100 M20x 1,5 0/25bar 1,6 | 46 | szt. | Czytaj | |
8. | 8. manometr PN-EN 837 - 10 B 100 M20x 1,5 0/40bar 1,6 | 40 | szt. | Czytaj | |
9. | 9. manometr PN-EN 837 - 10 B 100 M20x 1,5 0/60bar 1,6 | 158 | szt. | Czytaj | |
10. | 10. manometr PN-EN 837 - 10 B 160 M20x1,5 0/1bar 1,6 | 5 | szt. | Czytaj | |
11. | 11. manometr PN-EN 837 - 10 B 160 M20x1,5 0/6bar 1,6 | 16 | szt. | Czytaj | |
12. | 12. manometr PN-EN 837 - 10 B 160 M20x1,5 0/1,6MPa 1,6; KFM/WIKA | 20 | szt. | Czytaj | |
13. | 13. manometr PN-EN 837 - 10 B 160 M20x1,5 0/600bar 1,6 | 10 | szt. | Czytaj | |
14. | 14. manometr gliceryna PN-EN 837 – 10 B 50 M12x1,5 0/10bar 1,6 | 54 | szt. | Czytaj | |
15. | 15. manometr gliceryna PN-EN 837 - 10 B 50 M12x1,5 0/600bar 1,6 | 50 | szt. | Czytaj | |
16. | 16. manometr gliceryna PN-EN 837 - 10 B 63 M12x1,5 0/2,5bar 1,6 | 40 | szt. | Czytaj | |
17. | 17. manometr gliceryna PN-EN 837 - 10 B 63 M12x1,5 0/4bar 1,6 | 81 | szt. | Czytaj | |
18. | 18. manometr gliceryna PN-EN 837 - 10 B 63 M12x1,5 0/6bar 1,6 | 115 | szt. | Czytaj | |
19. | 19. manometr gliceryna PN-EN 837 - 10 B 63 M12x1,5 0/10bar 1,6 | 117 | szt. | Czytaj | |
20. | 20. manometr gliceryna PN-EN 837 - 10 B 63 M12x1,5 0/16bar 1,6 | 24 | szt. | Czytaj | |
21. | 21. manometr gliceryna PN-EN 837 - 10 B 63 M12x1,5 0/25bar 1,6 | 325 | szt. | Czytaj | |
22. | 22. manometr gliceryna PN-EN 837 - 10 B 63 M12x1,5 0/40bar 1,6 | 4 | szt. | Czytaj | |
23. | 23. manometr gliceryna PN-EN 837 - 10 B 63 M12x1,5 0/60bar 1,6 | 143 | szt. | Czytaj | |
24. | 24. manometr gliceryna PN-EN 837 - 10 B 63 M12x1,5 0/100bar 1,6 | 166 | szt. | Czytaj | |
25. | 25. manometr gliceryna PN-EN 837 - 10 B 63 M12x1,5 0/160bar 1,6 | 6 | szt. | Czytaj | |
26. | 26. manometr gliceryna PN-EN 837 - 10 B 63 M12x1,5 0/250bar 1,6 | 169 | szt. | Czytaj | |
27. | 27. manometr gliceryna PN-EN 837 - 10 B 63 M12x1,5 0/400bar 1,6 | 121 | szt. | Czytaj | |
28. | 28. manometr gliceryna PN-EN 837 - 10 B 63 M12x1,5 0/600bar 1,6 | 14 | szt. | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska multiobiektowa |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy jednej jednostki |
Czas na decyzję: 180 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-02-07 09:30 |
Termin składania ofert: 2020-01-28 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Materiały, Magdalena Koźbiał nr tel.: 32 756 4979, e-mail:[email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Wydział Inżynierii Materiałowej, Adrian Goik nr tel.: 32 756 4079. |
14. Warunki płatności |
---|
Płatność nastąpi przelewem w terminie do 90 dni od daty dostarczenia faktury do JSW S.A. Zapłata ceny o wartości przekraczającej kwotę 50.000 zł netto nastąpi w terminie do 90 dni od doręczenia faktury Odbiorcy, chyba że Dostawca jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty doręczenia faktury Odbiorcy. Zapłata ceny o wartości nieprzekraczającej kwoty 50.000 zł netto nastąpi w terminie do 60 dni od doręczenia faktury Odbiorcy. W przypadku gdy cena lub jej część,
wynikająca z faktury VAT przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Odbiorca
dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w
art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Odbiorca uprawniony będzie do
zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie
przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
do 31.12.2020 r. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Na koszt sprzedającego na magazyny ZWP JSW S.A. przy zakładach JSW S.A. |
17. Warunki udziału |
---|
I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
III. Warunkiem dopuszczenia do udziału w aukcji jest przesłanie: - formularza ofertowego (został zamieszczony w załączniku do ogłoszenia), - dokumentów wskazanych w załączniku nr 2 Specyfikacja techniczna, na adres
mailowy [email protected] lub złożyć osobiście w formie papierowej w Kancelarii
Głównej w ZWP JSW S.A. pokój 019 w terminie składania wniosków o dopuszczenie
do aukcji.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji
składany jest w jednej z następujących form: - w formie pisemnej – przez przesłanie wniosku o dopuszczenie do aukcji w
zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Oferent przesyła wniosek wraz
ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia
Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. - w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan wniosku o
dopuszczenie do aukcji (pdf), sporządzonego uprzednio w formie pisemnej wraz ze
wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek
na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule
wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji. - w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik wniosek o
dopuszczenie do aukcji, sporządzony w postaci elektronicznej i podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami
w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej
wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej
Oferent podaje numer aukcji.
Oferent związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do aukcji. Jedno wadium obowiązuje dla wszystkich części aukcji 052/A/WRP/20. Aukcja 052/A/WRP/20 została podzielona na trzy części tylko na potrzeby licytacji (aukcja 052-1/A/WRP/20-poz. 1-28, aukcja 052-2/A/WRP/20-poz. 29-55, aukcja 052-3/A/WRP/20-poz. 56-82) |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1.
Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo odwołania aukcji lub
zmiany jej warunków. 2.
Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo do swobodnego wyboru
ofert, unieważnienia Postępowania, w całości lub w części, w każdym czasie bez
podania przyczyny. 3.
Oferty złożone w toku aukcji przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną,
korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4.
Reklamacje związane z przebiegiem aukcji należy składać na adres e-mail:
[email protected] do następnego dnia roboczego do godz. 12:00 od daty
zakończenia aukcji.
|
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę przesyła odbiorcy aktualne śródroczne skrócone sprawozdanie finansowe za ostatni kwartał obrotowy oraz roczne sprawozdanie finansowe za ostatni rok obrotowy, w przypadku gdy sporządzenie ww. sprawozdań wymagane jest właściwymi przepisami prawa. Oferent niezobowiązany do sporządzenia sprawozdania finansowego przesyła inne dokumenty określające obroty za ostatni rok obrotowy. Jednocześnie oferent przesyła informację o wysokości uzyskiwanych obrotów oraz liczbie zatrudnionych pracowników. Oferenci składający ofertę wspólną przesyłają informację oraz wskazane powyżej dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected] W tytule wiadomości e-mail Oferent podaje numer aukcji. |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu do 50% bez podania przyczyn i nie będzie to stanowiło podstawy do odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zmiana umowy wyrażać się będzie w uzgodnionym przez Strony wprowadzeniu innych korzystnych dla Zamawiającego zmian, polegających między innymi na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych i właściwościach chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez wykonawcę, jak i Zamawiającego. |