Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-08-28 godz 12:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 115/R/WRP/20

(numer aukcji wg operatora 1295 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: Serwis maszyn elektrycznych obiektów podstawowych w JSW S.A. KWK Knurów - Szczygłowice

1. Języki
Język polski
2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Oferenta oznacza akceptację danego poziomu cenowego,widocznego podczas licytacji. Oferent posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie,powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w licytacji.

O wyborze oferty i podjętej decyzji Oferent zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.

Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).

Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji.

Wymagania ofertowe stanowi Ogłoszenie o aukcji wraz z załącznikami.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019r. oraz Aneksu nr 1 – Uchwała Zarządu JSW S.A. 
247/X/2020 z dnia 15.04.2020 r. oraz Aneksu nr 2 –Uchwała Zarządu JSW S.A. 293/X/2020 z dnia 06.05.2020 r.

Uwaga !

Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. O powyższym Oferenci informowani będą drogą elektroniczną przez Operatora aukcji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4087.

Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/


Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:[email protected]

Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.

Postanowienia wzoru umowy znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji elektronicznej oraz Specyfikacji technicznej w postępowaniu nr 115/R/WRP/20.
4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Informacja - RODO.pdf
2. Załącznik - Oświadczenie dużego przedsiębiorcy.pdf
3. załącznik nr 1 do IPU.pdf
4. załącznik nr 1b do FO.pdf
5. załącznik nr 1c do FO.pdf
6. załącznik nr 5 - Cennik.pdf
7. załącznik nr 6 - Wzór oświadczenia blokada faktur.pdf
8. załącznik nr 4 -IPU.pdf
9. załącznik nr 1a do FO.pdf
10. załącznik nr 2 - Warunki techniczne.pdf
11. załącznik nr 3 - Oświadczenie Oferenta.pdf
12. załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. Serwis maszyn elektrycznych obiektów podstawowych w JSW S.A. KWK „Knurów - Szczygłowice” 1 pakiet Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-08-28 12:00
Termin składania ofert: 2020-08-17 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

5.Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.

6. Kryterium oceny - najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 




Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty

12. Kontakt w sprawach formalnych
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi - Anna Wojtków tel. 32 756 4087, email:[email protected]




























13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
KWK Knurów-Szczygłowice - Adam Grzegorzyca nr tel. 32 718 5313 email: [email protected] oraz Arkadiusz Paszek nr tel.  32 718 5534 email: [email protected]


















14. Warunki płatności

1. Zapłata ceny/wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie do 90 dni od jej dostarczenia do Centrum Usług Wspólnych – jednostki organizacyjnej Zamawiającego (adres: ul. Armii Krajowej 56, 44 – 330 Jastrzębie – Zdrój), chyba że Wykonawca jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą, w stosunku do którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty dostarczenia faktury do Centrum Usług Wspólnych.

2. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

3. Podstawą wystawienia faktury VAT każdorazowo będzie protokół usługi serwisowej/przeglądu lub dowód dostawy (zabezpieczenie części).

4. Fakturowanie roboczogodzin następować będzie na podstawie usługi serwisowej.

5. Fakturowanie części zamiennych następować będzie w oparciu i obowiązujący cennik części zamiennych, na podstawie potwierdzonego przez Zamawiającego Protokołu.

6. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe na podstawie protokołów odbioru prac, podpisanych przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego.

7. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.

8. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia numeru umowy na fakturze VAT.

9. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.

10. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Knurów-Szczygłowice”

ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów

15. Termin dostawy/wykonania

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 24 miesięcy od daty zawarcia umowy

16. Sposób dostawy/wykonania
-














17. Warunki udziału

I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania wniosków o dopuszczenie do aukcji.
Wysokość wadium: 20 000,00
Wadium należy wnieść w jednej z następujących form:
1. Pieniądzu - bezgotówkowo w formie przelewu na rachunek bankowy: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem:

wadium do post. 115/R/WRP/20 - Serwis maszyn elektrycznych obiektów podstawowych w JSW S.A. KWK Knurów - Szczygłowice




























Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
2. Poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji oryginał dokumentu gwarancji lub poręczenia zostanie złożony w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. lub oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w formie elektronicznej zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W szczególności treść gwarancji lub poręczenia powinna zawierać:
a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 27 "Regulaminu…”,
b) wskazanie sumy gwarancyjnej lub poręczenia,
c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji lub poręczenia,
d) określenie terminu ważności gwarancji lub poręczenia.
Złożenie lub przesłanie poręczenia lub gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 40 ust. 2 lit. b „Regulaminu…”
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Oferenta w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:
- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
W przypadku wadium w formie wstrzymania przez Zamawiającego zapłaty należności Oferenta w wysokości odpowiadającej wartości wadium, Oferent zobowiązany jest do złożenia pisemnego lub elektronicznego oświadczenia (załącznik do ogłoszenia) o wyrażeniu zgody na wstrzymanie (zablokowanie) na czas trwania postępowania, odpowiedniej kwoty wierzytelności do zapłaty stanowiącej zabezpieczenie z tytułu wadium. Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Oferent składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Oferent dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Rozliczeń z Dostawcami). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Oferent wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adresy e-mail: [email protected] Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w aukcji należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW."

III. Złożenie przez Oferenta wniosku o dopuszczenie do aukcji zawierającego:

- Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1 do formularz do zlecenia aukcji
- Zaakceptowane oświadczenia będące załącznikiem nr 3 do formularza do zlecenia aukcji
-Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium

IV. Dodatkowe wymagane od oferenta dokumenty oraz oświadczenia

4. 1. Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenie działalności, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykazanych usług oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga, wykazania jednej lub więcej usług świadczonych na powierzchni i pod ziemią o zsumowanej wartości wynoszącej, co najmniej 150 000 zł netto.Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie usługi serwisowe lub remontowe lub modernizacyjne maszyn elektrycznych obiektów podstawowych zakładów górniczych wydobywających węgiel kamienny. Zamawiający wymaga by oferent wykazał się usługami świadczonymi na terenie zakładu górniczego wydobywającego węgiel kamienny.

4.2. Wymagania w zakresie zatrudniania osób przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia. 

Do oferty należy dołączyć:
Oświadczenie wraz z wykazem osób posiadających wymagane przepisami kwalifikacje do kierowania, nadzorowania i kontroli nad robotami pracowników posiadających kwalifikacje i uprawnienia (określone w ustawie z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze - oraz w przepisach wykonawczych do ustawy) przewidzianymi do kierowania, nadzorowania i kontroli nad robotami stanowiącymi przedmiot postępowania w ilości

- min. 1 osoba dozoru wyższego o specjalności elektrycznej,

- min. 1 osoba dozoru o specjalności elektrycznej,

- min. 1 osoba pełniąca funkcję inspektora BHP,
Oświadczenia o zatrudnieniu osób do wykonywania czynności specjalistycznych w ruchu zakładu górniczego w podziemnych zakładach górniczych:

- min 3 elektromonterów obsługi i eksploatacji urządzeń elektrycznych posiadających świadectwo kwalifikacyjne „E” na napięcie powyżej 1 kV.


Dodatkowe uwagi: Wartość umowy (w tym wartości jednostkowe), nie będą indeksowane w czasie jej trwania.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.

Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji składany jest w jednej z następujących form:

- w formie pisemnej – przez przesłanie wniosku o dopuszczenie do aukcji w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Oferent przesyła wniosek wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.

- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan wniosku o dopuszczenie do aukcji (pdf), sporządzonego uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji.

- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik wniosek o dopuszczenie do aukcji, sporządzony w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji.

Oferent związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do aukcji
18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 

3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 

4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 

5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 

6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Oferentem.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej
Celem
zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z
dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach
handlowych, oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie wezwany do
złożenia oświadczenia wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi status
przedsiębiorstwa. Oferenci składający ofertę wspólną przesyłają oświadczenie
oraz stosowne dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu
pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email:
[email protected]. W tytule wiadomości e-mail Oferent podaje numer
postępowania.




























20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z Zał. nr 2 - Warunki techniczne













21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie z Zał. nr 2 - Warunki techniczne 













22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
-




























Pobierz ogłoszenie o aukcji


Termin zgłaszania się do aukcji minął dnia 2020-08-17 o godzinie 23:59 .