Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2025-07-04 godz 10:00
(numer aukcji wg operatora 10571 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widoczne go podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – załącznik do uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2024 z dnia 22.05.2024 r. dalej: Regulamin. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13: Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4934. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dlakontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu.
|
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Projekt i budowa instalacji do przerzutu wody z osadników wód dołowych do zbiorników przeciwpożarowych dla JSW S.A. KWK Knurów-Szczygłowice Ruch Szczygłowice | 1 | zadanie | Czytaj | |
2. | Projekt i budowa instalacji do przerzutu wody z osadników wód dołowych do głównego urządzenia do wytwarzania i transportu podsadzki i mieszanin doszczelniających dla JSW S.A. KWK Knurów-Szczygłowice Ruch Szczygłowice | 1 | zadanie | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska multiobiektowa |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy jednej jednostki |
Czas na decyzję: 120 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2025-07-04 10:00 |
Termin składania ofert: 2025-06-27 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – na każde zadanie. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny– 100 % cena. 7. Podczas aukcji licytowana będzie wartość pakietu. Jeżeli przedmiotem licytacji jest zadanie (pakiet) nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania zadania (pakietu) na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji. |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Inwestycje, Sylwia Maciończyk nr tel.: 32 756 4934;e-mail: [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Osoby kontaktowe w sprawach technicznych: Daniel Honisz tel. 32 717 6750. |
14. Warunki płatności |
---|
1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. 2. Faktury za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK Knurów-Szczygłowice ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów. 3. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za poszczególne etapy każdego z zadań. 4. Podstawą do wystawienia faktur będą protokoły odbioru podpisane przez upoważnione osoby ze strony Wykonawcy i Zamawiającego. 5. W przypadku, gdy cena (wynagrodzenie – w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust. 1 przekroczy kwotę 15 000 złoty brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 zł brutto mechanizmem podzielonej płatności. 6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
a) Termin realizacji umowy wynosi 24 miesiące od daty złożenia
Wykonawcy Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP), podpisanego przez Dyrektora oraz
Dyrektora Technicznego zakładu Zamawiającego, a w przypadku umowy o wartości
powyżej kwoty 500 000,00 zł netto dodatkowo przez Zastępcę Prezesa
Zarządu ds. Technicznych i Operacyjnych, w tym: - część projektowa wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (etap 1 i 2
każdego z zadań) – do 12 miesięcy od złożenia Wykonawcy Polecenia
Rozpoczęcia Prac (NTP) - cześć wykonawcza (pozostałe etapy każdego z zadań) – do 24 miesięcy
od złożenia Wykonawcy Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP). b) W terminie 30 dni od daty zawarcia umowy Zamawiający prześle
Polecenie Rozpoczęcia Prac (NTP) pocztą tradycyjną i elektroniczną na adres
mailowy Wykonawcy. c) Zamawiający
uprawniony będzie do zaniechania złożenia Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP).
Niezłożenie Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP) w terminie wskazanym w ust. 2
skutkowało będzie odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy w całości. Strony
uznają, że wskutek odstąpienia umowa nie została zawarta. Niezłożenie przez
Zamawiającego Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP) nie stanowi niewykonania lub
nienależytego wykonania umowy i nie jest podstawą odpowiedzialności
Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2. Miejsce wykonania zamówienia:
- KWK „Knurów – Szczygłowice” Ruch Szczygłowice 3. Sposób wykonania zamówienia: - zgodnie ze Specyfikacja techniczną - załącznik nr 2 |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną |
17. Warunki udziału |
---|
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
Wysokość wadium: 222 000,00 zł (Zadanie 1: 155 000,00 zł, Zadanie 2: 67 000,00 zł)
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium. 2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert: - w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. - oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej: [email protected]. - oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej: [email protected]. W szczególności treść gwarancji powinna zawierać: W przypadku oferty wspólnej z treści gwarancji powinno wynikać, iż gwarancja zabezpiecza obowiązki wszystkich konsorcjantów jak i dotyczy oferty złożonej przez Konsorcjum firm. Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu. Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30. 3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe: - w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto, - w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW JSW S.A.) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia). Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach).CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: [email protected]. Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW. 4. Poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej.Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert:- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,- oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej: [email protected].W przypadku oferty wspólnej z treści poręczenia powinno wynikać, iż poręczenie zabezpiecza obowiązki wszystkich konsorcjantów jak i dotyczy oferty złożonej przez Konsorcjum firm. III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.2. Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium.3. Wykaz robót budowlanych (co najmniej jednej)związanych z wykonaniem robót instalacyjnych w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych i elektrycznych wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których robota została wykonana lub jest wykonywana (załącznik nr 5 do ogłoszenia),4. Referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego wskazane w wykazie roboty były wykonywane, potwierdzające, że przedmiot zamówienia został wykonany należycie.5. Potwierdzone przez Zamawiającego oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej zgodnie z załącznikiem nr 4 do Ogłoszenia o aukcji.Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. IV. Informacje nt. dopuszczalnych form złożenia dokumentów: 1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej jako jeden integralny plik PDF opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: d[email protected]. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. W przypadku złożenia oferty składającej się z kilku odrębnych plików PDF, każdy winien być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy. Brak opatrzenia formularza ofertowego kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy nie podlega uzupełnieniu i skutkuje odrzuceniem oferty. 2. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika – pełnomocnictwo winno zostać sporządzone w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być przedłożone w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca związany jest ofertą 90 dni od dnia wskazanego przez Zamawiającego jako termin składania ofert. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną |