Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2025-02-27 godz 10:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 106/A/25

(numer aukcji wg operatora 10329 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 106/A/25 Silniki elektryczne

1. Języki
Język polski
2. Opis

Aukcja japońska multiobiektowa - oznacza, że uczestnicy widzą aktualną cenę, którą narzuca system i mają możliwość jej akceptacji w określonym czasie. Po zakończeniu danego etapu uczestnicy, którzy zaakceptowali cenę przechodzą do kolejnego etapu z wartością niższą, a Ci którzy go nie zaakceptowali odpadają z gry. W przypadku dwóch lub więcej pozycji Aukcja prowadzona jest równolegle na zadania postępowania.


Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).


Należy pamiętać o zalogowaniu się na 5 minut przed rozpoczęciem aukcji. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w aukcji.

3. Informacje dodatkowe

Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2024 z dnia 22.05.2024 r.


Uwaga !

Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu wskazanym w pkt. 12


Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/


Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.


4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Formularz ofertowy 106.pdf
2. Informacja - RODO.pdf
3. Ogólne Warunki Umów.pdf
4. Oświadczenie statusu dużego przedsiębiorcy.pdf
5. Wzór oświadczenia - blokada faktur.pdf
6. Wzór umowy.pdf
7. Załącznik nr 1 do Specyfikacji technicznej.pdf
8. Załącznik nr 2 - Specyfikacja techniczna.pdf
9. Załącznik nr 2 do Specyfikacji technicznej.pdf
10. Załącznik nr 3 do Specyfikacji technicznej.pdf
11. Załącznik nr 4 do Specyfikacji technicznej.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. silnik 2SIEK 71-4B 0,37kW 500V 1400obr./min IP54 ukł. poł. w gwiazdę 1 szt. Czytaj
2. silnik 2SIEK 71-6B1 B14/1 0,25kW 230/400V 860obr./min IP55 2 szt. Czytaj
3. silnik dSKg 132S4 5,5kW 500V 1450obr./min IP54 wałek fi32 do wiertnicy MDR-06 2 szt. Czytaj
4. silnik 3SIE 112 M2 4kW 500V 3000obr./min IP55 1 szt. Czytaj
5. silnik 3SIEK 100 L4B B5 3kW 500V 1465obr./min IP55 1 szt. Czytaj
6. silnik 3SIEL 90 L4 B3 1,5kW 500V 1450obr./min IP55 1 szt. Czytaj
7. silnik 3SIEK 132 M6B B5 5,5kW 500V 960obr./min IP55 1 szt. Czytaj
8. silnik 3SIEL 160 L4 B3 15kW 500V 1475obr./min IP55 1 szt. Czytaj
9. silnik 3SIEK 160 L4 B5 15kW 500V 1475obr./min IP55 1 szt. Czytaj
10. silnik 3SIE 100L-6 1,5kW 380V 960obr./min IP55 do wentylatorów wyciągowych oraz nawiewnych 4 szt. Czytaj
11. silnik 3SIE 180 M4 18,5kW 500V 1500obr./min IP55 1 szt. Czytaj
12. silnik 3SIE 132 S8 2,2kW 500V 710obr./min IP55 2 szt. Czytaj
13. silnik 2SIE 80-4A 0,55kW 400V 1400obr./min IP54 do wentylatorów wyciągowych oraz nawiewnych 1 szt. Czytaj
14. silnik 3SIE 180M-2 22kW 500V 3000obr./min IP55 2 szt. Czytaj
15. silnik 3SIE 100 L4A 2,2kW 500V 1465obr./min IP55 3 szt. Czytaj
16. silnik 3SIE 112 M4 4kW 500V 1455obr./min IP55 2 szt. Czytaj
17. silnik 3SIE 132 S4 5,5kW 500V 1465obr./min IP55 1 szt. Czytaj
18. silnik 3SIE 160 M4 11kW 500V 1470obr./min IP55 3 szt. Czytaj
19. silnik 3SIE 225 M4 45kW 500V 1483obr./min IP55 2 szt. Czytaj
20. silnik 3SIE 132 M6B 5,5kW 500V 960obr./min IP55 2 szt. Czytaj
21. silnik 3SIE 160 L6 11kW 500V 970obr./min IP55 3 szt. Czytaj
22. silnik 3SIE 180 L6 15kW 500V 980obr./min IP55 1 szt. Czytaj
23. silnik 3SIE 160 M6 7,5 kW 500V 970obr./min IP55 4 szt. Czytaj
24. silnik 3SIEK 160 M6 7,5kW 500V 970obr./min IP55 2 szt. Czytaj
25. silnik 3SIEL 112 M6 2,2kW 500V 965obr./min IP55 2 szt. Czytaj
26. silnik 3SIEL 132 S4 5,5kW 500V 1500obr./min IP55 1 szt. Czytaj
27. silnik dSg 180 M2-EP 22kW 500V 2945obr./min IP54 2 szt. Czytaj
28. silnik dSg 132 M4 7,5kW 1000V 1450obr./min IP54 5 szt. Czytaj
29. silnik dSKg 200 L8-EP 15kW 1000V 733obr./min IP55 1 szt. Czytaj
30. silnik 2SIE 80-6B 6-biegunowy 0,55kW 230/400V 900obr./min IP54 1 szt. Czytaj
31. silnik 3SIE 90 L4 1,5kW 500V 1450obr./min IP55 4 szt. Czytaj
32. silnik indukcyjny kołnierzowy 112ML G/8 B5 2,1kW 500V 690obr./min IP55 1 szt. Czytaj
33. silnik Sh355H6A 160kW 6000V 50Hz 992obr./min IP55 1 szt. Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska multiobiektowa
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy jednej jednostki
Czas na decyzję: 180 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2025-02-27 10:00
Termin składania ofert: 2025-02-21 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach

Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych.

Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składanie ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do rozpisania cen jednostkowych w pakiecie do wartości zgodnej lub niższej od uzyskanej w toku postępowania.

12. Kontakt w sprawach formalnych

Dział Zamówień Niepublicznych Materiały, Monika Lach nr tel.: 32 756 4066, e-mail:[email protected]

13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia

Dział Inżynierii Materiałowej, Żaneta Stokłosa nr tel.: 32 756 4068.

14. Warunki płatności

Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty doręczenia faktury do Centrum Usług Wspólnych – jednostki organizacyjnej Odbiorcy (adres: ul. Armii Krajowej 56, 43–330 Jastrzębie–Zdrój). 

W przypadku gdy cena lub jej część, wynikająca z faktury VAT przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Odbiorca dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Odbiorca uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności.

15. Termin dostawy/wykonania

do 12 m-cy od dnia zawarcia umowy

16. Sposób dostawy/wykonania

Na koszt sprzedającego na magazyny ZWP JSW S.A. przy zakładach JSW S.A.

17. Warunki udziału

I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz.23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.

Wysokość wadium: 11 000,00 zł

Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:

1. Pieniądzu - w formie przelewu (nie może być wpłacone przekazem pocztowym) na rachunek bankowy: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem:

wadium do aukcji nr: 106/A/25

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.

2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożona gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa,

- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

W szczególności treść gwarancji lub poręczenia powinna zawierać:

a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 Regulaminu,

b) wskazanie sumy gwarancyjnej,

c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,

d) określenie terminu ważności gwarancji.

Złożenie lub przesłanie poręczenia lub gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b „Regulaminu…”

Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach:
Poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:

- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,

- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, gdy przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu. (wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia).

Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelność i niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adresy e-mail: [email protected]

Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882,Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW."

4. Poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,

- oryginał poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

III. Warunkiem dopuszczenia do udziału w aukcji jest przesłanie:

- formularza ofertowego (został zamieszczony w załączniku do ogłoszenia),

- dokumentów wskazanych w załączniku nr 2 Specyfikacja techniczna, 

na adres mailowy [email protected] w terminie składania ofert.

Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.

UWAGA! Prowadzący postępowanie (ZWP) zmienił zapisy dotyczące dopuszczalnych form składanych ofert.

Oferta do aukcji składana jest w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej) - składana jest w formie plików w formacie pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Wykonawca podaje numer aukcji.

Wykonawca związany jest ofertą 90 dni od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego jako termin składania ofert

18. Prawa i obowiązki zamawiającego

1. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert, unieważnienia Postępowania, w całości lub w części (w zakresie poszczególnych zadań), w każdym czasie bez podania przyczyny.

3. Oferty złożone w toku aukcji przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Reklamacje związane z przebiegiem aukcji należy składać na adres e-mail: [email protected]  do 4 godzin od momentu zakończenia licytacji

5. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.

19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej


20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna

21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna

22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne

Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu do 50% bez podania przyczyn i nie będzie to stanowiło podstawy do odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zmiana umowy wyrażać się będzie w uzgodnionym przez Strony wprowadzeniu innych korzystnych dla Zamawiającego zmian, polegających między innymi na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych i właściwościach chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez wykonawcę, jak i Zamawiającego.

Pobierz ogłoszenie o aukcji