Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2024-10-11 godz 10:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 014/BZIE/24

(numer aukcji wg operatora 69 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: „Dostawa dwóch transformatorów suchych żywicznych 6/0,4kV 630kVA dla JSW S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie”.

1. Języki
Język polski
2. Opis

Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.

O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.

Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).

Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem).

UWAGA!!!

Czas trwanie sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się nie więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonania jakikolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.

3. Informacje dodatkowe

Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A.
nr 303/XI/2021 z dnia 22.05.2024r

Uwaga !

Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
O powyższym Wykonawcy informowani będą drogą elektroniczną (na adres e-mail podany
w formularzu ofertowym) przez Operatora aukcji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 3640

Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na stronie internetowej Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/

Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]

Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.

4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Zał. nr 1 Formularz ofertowy.pdf
2. Zał. nr 2 Specyikacja techniczna.pdf
3. Zał. nr 3 Istotne postanowienia umowy.pdf
4. Zał. nr 4 Wzór oświadczenia o zablokowaniu zobowiazań.pdf
5. Zał. nr 5 Informacja RODO.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. „Dostawa dwóch transformatorów suchych żywicznych 6/0,4kV 630kVA dla JSW S.A. KWK „BORYNIA-ZOFIÓWKA-BZIE" RUCH BZIE 2 szt. Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2024-10-11 10:00
Termin składania ofert: 2024-10-09 12:00
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.

6. Kryterium oceny– najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Wykonawcy będą zobowiązani do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji. Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty (lub negocjacji).
12. Kontakt w sprawach formalnych

Wydział Zamówień i Umów:

Katarzyna Osowska – (32) 756 36 40; [email protected]
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia

Osoby kontaktowe w sprawach technicznych:

Eugeniusz Kapała - tel. (32) 756 34 08; e-mail:[email protected]

Dariusz Turniak - tel. (32) 756 33 09; e-mail:[email protected]

14. Warunki płatności

1. Zapłata ceny/wynagrodzenia nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

2. Najpóźniej wraz z pierwszą fakturą Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie
w przedmiocie posiadania statusu dużego przedsiębiorcy w rozumieniu Ustawy
z 08.03.2013 o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, jeżeli ten status posiada. Wykonawca doręczy oświadczenie do jednostki organizacyjnej Zamawiającemu - Centrum Usług Wspólnych (adres: ul. Armii Krajowej 56, 44‑330 Jastrzębie–Zdrój), chyba że doręczył już takie oświadczenie pod ten adres wcześniej
i pozostaje ono aktualne. Wykonawca zobowiązuje się także do niezwłocznego złożenia oświadczenia w przedmiocie uzyskania, bądź utraty statusu dużego przedsiębiorcy.​

3. Zamawiający uiszcza wynagrodzenie przelewem na rachunek bankowy wskazany
w fakturze. Zapłata wynagrodzenia następuje w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

4. Wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie powiększone o należny podatek VAT według stawki wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

5. W przypadku zmian stawki podatku VAT, odnoszącej się do usługi, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie o wysokość zmiany podatku VAT, bez konieczności zmiany umowy. Zmiana wynagrodzenia brutto nie będzie zmianą umowy i nie będzie skutkowała zmianą wynagrodzenia netto.

6. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie – w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust._ przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielnej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielnej płatności.

7. Wykonawca, jeżeli jest czynnym podatnikiem VAT oświadcza, że numer rachunku bankowego wskazany na fakturach został umieszony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy z dnia 11marca 2004r. o podatku od towarów i usług.

8. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie przez Wykonawcę faktur w formie elektronicznej począwszy od daty wskazanej w pisemnym Oświadczeniu o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną i na zasadach w nim opisanych. Wzór Oświadczenia został opublikowany na stronie o adresie: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/dokumenty-do-pobrania/ (Oświadczenie o akceptacji faktur elektronicznych – dostawca). Dla ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesyłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) nie jest wymagane uzyskanie Oświadczenia o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną.

9. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.

10. Termin płatności faktury korygującej wynosi 14 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego, jednak nie wcześniej niż termin płatności faktury pierwotnej.

11. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie”

ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój.

12. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia faktur do Centrum Usług Wspólnych – jednostki organizacyjnej Zamawiającego na adres:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.

13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości fakturowania częściowego (miesięcznego).

14. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie pozytywny protokół odbioru podpisany przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.

15. Zamawiający ma prawo odmówienia podpisania protokołu, jeżeli stwierdzi, że usługa została wykonana niezgodnie z dokumentacją techniczną lub warunkami umowy.

16. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.

15. Termin dostawy/wykonania

a) Przedmiot zamówienia dostarczyć: 120 dni od daty zawarcia umowy.

Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku
w godz. 600do 1300,JSW S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie” ul. Libowiec 45,
44-336 Jastrzębie Zdrój.
16. Sposób dostawy/wykonania

Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna;

Zgodnie z załącznikiem nr 3 – Istotne postanowienia umowy.
17. Warunki udziału

I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.

Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html

Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości3 000,00 zł PLN

Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących form:

1. Pieniądzu – w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym), należy wpłacić na konto JSW S.A.: PKO BP S.A. 29 1020 2498 0000 8002 0443 8719 z dopiskiem: Wadium do aukcji 011/BZIE/24 – „Dostawa dwóch transformatorów suchych żywicznych 6/0,4kV 630kVA dla JSW S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie”.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczanemu wadium.

2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej , poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej :

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

1) w kasie JSW S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Zofiówka” zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej , poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej(kasa czynna jest : poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 7:00 do 9:00 oraz od 12:00 d0 14:00).

2) oryginał gwarancji bankowej poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej: [email protected].

3) oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (w formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres email : [email protected]

W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:

a) Bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązania gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Prowadzącego postepowanie (Beneficjenta tj: JSW S.A.

KWK Borynia-Zofiówka-Bzie ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój) w sytuacjach określonych w § 15„Regulaminu określającego sposób przygotowania

i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2021 z dnia 22.05.2024r

b) wskazanie sumy gwarancyjnej,

c) wskazanie organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,

d) określenie terminu gwarancji.

Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust.2 lit.b Regulaminu.

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wadium jest możliwe:

- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto

- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto

Wadium uznaje się za skuteczni wniesione, jeżeli przed upływem terminu składnia ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium
w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia).

W Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności i niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. –Sekcja Rozliczeń z Dostawcami).

W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adresy e-mail: [email protected] Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882,Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.

Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w aukcji należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.

4) W przypadku złożenia oferty wspólnej wadium w każdej z przewidzianych powyżej form może być wniesione przez jednego, niektórych lub wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

5) Po upływie terminu składania ofert wadium nie podlega uzupełnieniu.

6) W przypadku wydłużenia terminu związania ofertą Wykonawca musi równocześnie odpowiednio wydłużyć termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w Postępowaniu.

7) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z§ 14 „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2021 z dnia 22.05.2024r

8) Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z§ 15 „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2021 z dnia 22.05.2024r.

III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:

1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.

2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.

3. Dokumenty wskazane w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 2.

4. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą:

Dostarczyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające posiadanie potencjału techniczno – organizacyjnego, przez co Zamawiający rozumie w szczególności wykaz z wykonania minimum 3 dostaw w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia (lista wykonanych dostaw potwierdzona referencjami powinna zawierać informacje o datach i miejscach wykonania wraz z podaniem kontaktu do użytkownika oraz potwierdzenie, że zakres dostawy wykonano terminowo i zgodnie z zamówieniem). Zamawiający dopuszcza jedynie dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia, wystawione przez podmiot zamawiający.

Nie będą honorowane dokumenty wystawione np. przez wykonawcę dla podwykonawcy

Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.

5. Kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zasiedzenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który nie podlega rejestracji w KRS lub CEIDG
(wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami) oryginał lub kopia odpisu z innego odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę.

Wykonawca składa ofertę w jednym egzemplarzu w formie pisemnej, w języku polskim przez dostarczenie oferty wraz z załącznikami opisanymi powyżej w zaklejonej kopercie
z dopisanym numerem aukcji i nazwą aukcji na adres: JSW S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój Wydział Zamówień i Umów, lub osobiście JSW S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie”,ul. Górnicza 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój Wydział Zamówień i Umów pokój 6p Budynek Cechowni.

Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia oświadczeń o przedłużeniu terminu związania ofertą o dalszy czas oznaczony nie dłuższy jednak niż 60 dni.
18. Prawa i obowiązki zamawiającego

1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.

3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.

5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.

6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.

19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej
 - 
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna





21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna





22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna





Pobierz ogłoszenie o aukcji


Termin zgłaszania się do aukcji minął dnia 2024-10-09 o godzinie 12:00 .