Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2024-06-14 godz 09:00
(numer aukcji wg operatora 54 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem).
UWAGA!!! Czas trwanie sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się nie więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonania jakikolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021r.wraz z uwzględnieniem Aneksu nr 1 – Uchwała Zarządu JSW S.A. nr 183/XI/2023 z dnia 17.03.2023r.
Uwaga ! Na
jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca
powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym
przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 3563.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na stronie internetowej Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Wykonanie usługi inertyzacji w celu profilaktyki ppoż. z wykorzystaniem urządzenia/systemu urządzeń do pozyskiwania azotu z powietrza atmosferycznego dla JSW S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie”. | 1 | pakiet | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy całego kontraktu |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2024-06-14 09:00 |
Termin składania ofert: 2024-06-12 09:00 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny– najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Wykonawcy będą zobowiązani do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji. Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty (lub negocjacji). |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Wydział Zamówień i Umów: Katarzyna Bekus – (32) 756 35 63; [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Dawid Praszczyk - tel. (32) 756 59 01; e-mail: [email protected] Tomasz Jakubiec - tel. (32) 756 25 86; e-mail: [email protected] |
14. Warunki płatności |
---|
1. Zapłata ceny/wynagrodzenia nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. 2. Najpóźniej wraz z pierwszą fakturą Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie w przedmiocie posiadania statusu dużego przedsiębiorcy w rozumieniu Ustawy z 08.03.2013 o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, jeżeli ten status posiada. Wykonawca doręczy oświadczenie do jednostki organizacyjnej Zamawiającemu - Centrum Usług Wspólnych (adres: ul. Armii Krajowej 56, 44‑330 Jastrzębie–Zdrój), chyba że doręczył już takie oświadczenie pod ten adres wcześniej i pozostaje ono aktualne. Wykonawca zobowiązuje się także do niezwłocznego złożenia oświadczenia w przedmiocie uzyskania, bądź utraty statusu dużego przedsiębiorcy. 3. Zamawiający uiszcza wynagrodzenie przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze. Zapłata wynagrodzenia następuje w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie powiększone o należny podatek VAT według stawki wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 3. W przypadku zmian stawki podatku VAT, odnoszącej się do usługi, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie o wysokość zmiany podatku VAT, bez konieczności zmiany umowy. Zmiana wynagrodzenia brutto nie będzie zmianą umowy i nie będzie skutkowała zmianą wynagrodzenia netto. 5. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie – w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust._ przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielnej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielnej płatności. 6. Wykonawca, jeżeli jest czynnym podatnikiem VAT oświadcza, że numer rachunku bankowego wskazany na fakturach został umieszony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy z dnia 11marca 2004r. o podatku od towarów i usług. 7. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie przez Wykonawcę faktur w formie elektronicznej począwszy od daty wskazanej w pisemnym Oświadczeniu o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną i na zasadach w nim opisanych. Wzór Oświadczenia został opublikowany na stronie o adresie: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/dokumenty-do-pobrania/ (Oświadczenie o akceptacji faktur elektronicznych – dostawca). Dla ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesyłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) nie jest wymagane uzyskanie Oświadczenia o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną. 8. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 9. Termin płatności faktury korygującej wynosi 14 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego, jednak nie wcześniej niż termin płatności faktury pierwotnej. 10. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie” ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój. 11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia faktur do Centrum Usług Wspólnych – jednostki organizacyjnej Zamawiającego na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. 12. Zamawiający
dopuszcza możliwość fakturowania częściowego (miesięcznego). Zapłata nastąpi
I.
Opłata
stała za urządzenie/system urządzeń do pozyskiwania azotu z powietrza
atmosferycznego
OU= ldx Od
gdzie: Ou – opłata stała za urządzenie/system urządzeń do pozyskiwania azotu z powietrza atmosferycznego w okresie rozliczeniowym (miesiącu) ld – ilość dób w okresie rozliczeniowym (miesiącu) Od
– dobowa opłata stała za urządzenie/system urządzeń do pozyskiwania azotu
II. Wynagrodzenie za wytworzony azot w okresie rozliczeniowym zostanie określone na podstawie niniejszego wzoru:
x dobowa opłata za wytworzenie 16 800 m3N2
gdzie: Wm-wynagrodzenie za wytworzony azot w okresie rozliczeniowym (miesiąc)
13. Podstawą ustalenia wysokości wynagrodzenia za realizację usługi w miesiącu kalendarzowym będą protokoły odbioru robót podpisane przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego, które będą podstawą do wystawienia faktur VAT i stanowić będą ich integralną część. 14. Zamawiający ma prawo odmówienia podpisania protokołu, jeżeli stwierdzi, że usługa została wykonana niezgodnie z dokumentacją techniczną lub warunkami umowy. 15. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
1.
Zobowiązujemy się do wykonania
przedmiotu (usługi inertyzacji) zamówienia w terminie : 2.
Dostawa urządzenia/systemu
urządzeń do pozyskiwania azotu z powietrza atmosferycznego oraz montaż w
miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (na terenie JSW S.A. Zamawiający umożliwi Wykonawcy odbycie wizji lokalnej planowanego miejsca zabudowy urządzenia. 3. Odbiór techniczny urządzenia lub urządzeń nastąpi w dwóch etapach: I etap dostarczenie dokumentacji technicznej, II etap odbiór potwierdzający parametry techniczne urządzenia, uruchomienie systemu monitoringu i potwierdzenie jego prawidłowej pracy u dyspozytora. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna; Zgodnie z załącznikiem nr 3 – Istotne postanowienia umowy. |
17. Warunki udziału | |
---|---|
1. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
2. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.
8. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Zaakceptowane oświadczenia będące załącznikiem nr 1. 3. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. 4. Dodatkowe wymagane od Wykonawcy dokumenty: a) Wykonawca (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider, bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) przedstawi wykaz usług (co najmniej jednej) obejmujący w zakresie świadczenie usług wytworzenia azotu z ostatnich trzech lat licząc od dnia ogłoszenia postępowania, o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł netto jedna usługa. Wykaz powinien zawierać wartości wykonanych usług, przedmioty, daty wykonania i dane podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana. Wykonawca przedstawi referencje bądź inne dokumenty wystawione przez KRZG podziemnych zakładów górniczych/sporządzone przez podmiot, na rzecz których wskazane w wykazie usługi były wykonane i potwierdzające, że zostały one należycie wykonane. b) Oferent jest zobowiązany ponadto do zapoznania się z miejscem planowanych robót u Zamawiającego (przed opracowaniem i złożeniem oferty), z panującymi warunkami wykonywania robót (środowiskowymi, technicznymi, organizacyjnymi) oraz z zakresem prac do wykonania. Stwierdzone na miejscu uwarunkowania muszą być uwzględnione w złożonej ofercie przetargowej. Powyższy fakt musi zostać poświadczony przez właściwe służby techniczne. Ustalenia techniczne i inne (organizacyjne) dotyczące zakresu przetargu oraz zapoznanie się z miejscem wykonania prac będących przedmiotem przetargu można przeprowadzić w dni robocze po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie (tel. 32 756 59 01, tel. 32 756 25 86).
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.
9. Kserokopie stosownych rekomendacji, referencji itp. Wystawionych przez podmiot, na rzecz którego wskazane w ww. wykazie usługi były wykonywane, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie.
10. Kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zasiedzenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W
przypadku Wykonawcy zagranicznego, który nie podlega rejestracji w KRS lub
CEIDG Wykonawca składa ofertę w jednym
egzemplarzu w formie pisemnej, w języku polskim przez dostarczenie oferty wraz
z załącznikami opisanymi powyżej w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem
aukcji i nazwą aukcji na adres: Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia oświadczeń o przedłużeniu terminu związania ofertą o dalszy czas oznaczony nie dłuższy jednak niż 60 dni. |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
- |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna |