Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2024-04-16 godz 11:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 315/A/24

(numer aukcji wg operatora 9204 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 315/A/24 - Wiertła i komplety wierteł

1. Języki
Język polski
2. Opis

Aukcja japońska multiobiektowa - oznacza, że uczestnicy widzą aktualną cenę, którą narzuca system i mają możliwość jej akceptacji w określonym czasie. Po zakończeniu danego etapu uczestnicy, którzy zaakceptowali cenę przechodzą do kolejnego etapu z wartością niższą, a Ci którzy go nie zaakceptowali odpadają z gry. W przypadku dwóch lub więcej pozycji Aukcja prowadzona jest równolegle na zadania postępowania.


Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).


Należy pamiętać o zalogowaniu się na 5 minut przed rozpoczęciem aukcji. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w aukcji.

3. Informacje dodatkowe

Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r.


Uwaga !

Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu wskazanym w pkt. 12


Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/


Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.


4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Formularz ofertowy 315.pdf
2. Informacja - RODO.pdf
3. Oświadczenie statusu dużego przedsiębiorcy.pdf
4. Pakiet 1.pdf
5. Pakiet 2.pdf
6. Pakiet 3.pdf
7. Pakiet 4.pdf
8. Pakiet 5.pdf
9. Pakiet 6.pdf
10. Pakiet 7.pdf
11. Pakiet 8.pdf
12. Pakiet 9.pdf
13. Pakiet 10.pdf
14. Pakiet 11.pdf
15. Pakiet 12.pdf
16. Pakiet 13.pdf
17. Pakiet 14.pdf
18. Pakiet 15.pdf
19. Wzór oświadczenia - blokada faktur.pdf
20. Zał. nr 2 - Specyfikacja techniczna po modyfikacji z dnia 04.04.2024 r..pdf
21. Zał. nr 1 do Specyfikacji technicznej.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. wiertła NWKA HSS 1 pakiet Czytaj
2. wiertła NWKA HSS-E 1 pakiet Czytaj
3. wiertła NWKA HSS TIN 1 pakiet Czytaj
4. wiertło NWKA HSS-CO DIN-338 1 pakiet Czytaj
5. wiertła NWKB HSS 1 pakiet Czytaj
6. wiertła NWKC HSS 1 pakiet Czytaj
7. wiertła NWKC HSS-E 1 pakiet Czytaj
8. wiertła szlifowane NWKC 1 pakiet Czytaj
9. wiertła BOSCH 1 pakiet Czytaj
10. wiertła do betonu 1 pakiet Czytaj
11. wiertła HARDOX BAILDONIT/BAILDON 1 pakiet Czytaj
12. wiertła SDS 1 pakiet Czytaj
13. wiertła SDS-MAX 1 pakiet Czytaj
14. wiertła SDS PLUS 1 pakiet Czytaj
15. wiertła stopniowe 1 pakiet Czytaj
16. wiertło 32x400 4 szt. Czytaj
17. wiertło NWKB Ø 4 HSS-CO8 do stali 45 HRC dł. robocza 79 mm 122 szt. Czytaj
18. wiertło NWKC HSS-CO 27,0 8 szt. Czytaj
19. wiertło NWKC 88 HSS DIN 345 2 szt. Czytaj
20. wiertło puszkowe ø35 2 szt. Czytaj
21. wiertło stopniowane do metalu 4-30mm HSS 20 szt. Czytaj
22. wiertło stopniowe 17 6,5-40,5mm RUKO 21 szt. Czytaj
23. komplet wierteł do betonu 5-10 (min. 5szt.) 4 szt. Czytaj
24. komplet wierteł widiowych 4-10 (min. 5szt) 3 komplet Czytaj
25. komplet wierteł spiralnych do drewna 4-10 (min. 5szt.) 6 komplet Czytaj
26. komplet wierteł NWKA 1-10 (min. 10szt.) HSS 10 komplet Czytaj
27. komplet wierteł NWKA 1-13 (min. 25szt.) HSS 223 komplet Czytaj
28. komplet wierteł SDS 5-10 (min. 5 szt.) 27 komplet Czytaj
29. komplet wierteł SDS-plus 5-12 (min. 10szt.) 36 komplet Czytaj
30. komplet wierteł 6-16 TE-CX L2 nr artykułu 2151601 HILTI 14 komplet Czytaj
31. komplet wierteł HSS-CO 1-13mm (min. 25szt.) 186 komplet Czytaj
32. komplet wierteł do metalu HSS-G 1-13 (min. 25 szt.) 158 komplet Czytaj
33. komplet wierteł do metalu HSS-G1/4" katalog 2608595517 BOSCH 24 komplet Czytaj
34. zestaw wierteł HSS Bosch nr kat. 2608577352 51 szt. Czytaj
35. zestaw wierteł do metalu 1-10 mm (min. 10 szt.) 4 komplet Czytaj
36. zestaw wierteł SDS-PLUS min. 7-częściowy 15 komplet Czytaj
37. zestaw wierteł stożkowych (3szt) katalog A25000042 PROMA 14 szt. Czytaj
38. wiertarka ręczna z przekładnią katalog 03-105 STANLEY 2 szt. Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska multiobiektowa
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy jednej jednostki
Czas na decyzję: 240 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2024-04-16 11:00
Termin składania ofert: 2024-04-10 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składanie ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do rozpisania cen jednostkowych w pakiecie do wartości zgodnej lub niższej od uzyskanej w toku postępowania.

12. Kontakt w sprawach formalnych

Dział Zamówień Niepublicznych Materiały, Jan Pękała nr tel.: 32 756 4958, e-mail:[email protected]

13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia

Dział Inżynierii Materiałowej, Adrian Goik nr tel.: 32 756 4079.

14. Warunki płatności

Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty doręczenia faktury do Centrum Usług Wspólnych – jednostki organizacyjnej Odbiorcy (adres: ul. Armii Krajowej 56, 43–330 Jastrzębie–Zdrój). 

W przypadku gdy cena lub jej część, wynikająca z faktury VAT przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Odbiorca dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Odbiorca uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności.

15. Termin dostawy/wykonania

do 12 m-cy od dnia zawarcia umowy

16. Sposób dostawy/wykonania

Na koszt sprzedającego na magazyny ZWP JSW S.A. przy zakładach JSW S.A.

17. Warunki udziału

I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz.23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.

Wysokość wadium: 16 500,00 zł

Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:

1. Pieniądzu - w formie przelewu (nie może być wpłacone przekazem pocztowym) na rachunek bankowy: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem:

wadium do aukcji nr: 315/A/24

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.

2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej,

- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

W szczególności treść gwarancji lub poręczenia powinna zawierać:

a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 Regulaminu,

b) wskazanie sumy gwarancyjnej,

c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,

d) określenie terminu ważności gwarancji.

Złożenie lub przesłanie poręczenia lub gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b „Regulaminu…”

Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach:
Poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:

- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,

- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, gdy przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu. (wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia).

Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelność i niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adresy e-mail: [email protected]

Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882,Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW."

III. Warunkiem dopuszczenia do udziału w aukcji jest przesłanie:

- formularza ofertowego (został zamieszczony w załączniku do ogłoszenia),

- dokumentów wskazanych w załączniku nr 2 Specyfikacja techniczna, 

na adres mailowy [email protected] w terminie składania ofert.

Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.

UWAGA! Prowadzący postępowanie (ZWP) zmienił zapisy dotyczące dopuszczalnych form składanych ofert.

Oferta do aukcji składana jest w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej) - składana jest w formie plików w formacie pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Wykonawca podaje numer aukcji.

Wykonawca związany jest ofertą 90 dni od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego jako termin składania ofert

18. Prawa i obowiązki zamawiającego

1. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert, unieważnienia Postępowania, w całości lub w części (w zakresie poszczególnych zadań), w każdym czasie bez podania przyczyny.

3. Oferty złożone w toku aukcji przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Reklamacje związane z przebiegiem aukcji należy składać na adres e-mail: [email protected] do następnego dnia roboczego do godz. 12:00 od daty zakończenia aukcji.

5. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.

19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej


20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna

21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna

22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne

Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu do 50% bez podania przyczyn i nie będzie to stanowiło podstawy do odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zmiana umowy wyrażać się będzie w uzgodnionym przez Strony wprowadzeniu innych korzystnych dla Zamawiającego zmian, polegających między innymi na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych i właściwościach chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez wykonawcę, jak i Zamawiającego.

Pobierz ogłoszenie o aukcji


Termin zgłaszania się do aukcji minął dnia 2024-04-10 o godzinie 23:59 .