Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2024-01-24 godz 10:00
(numer aukcji wg operatora 8591 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r., dalej: Regulamin. Uwaga !Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4956. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | wyrzynarka 4351FCT 230V-Makita | 1 | szt. | Czytaj | |
2. | wyrzynarka Bosch Professional GST 90BE | 2 | szt. | Czytaj | |
3. | cylinder hydrauliczny RCH-1003 | 6 | szt. | Czytaj | |
4. | cylinder hydrauliczny RCH-306 ENERPAC | 1 | szt. | Czytaj | |
5. | cylinder hydrauliczny RCH-606 | 1 | szt. | Czytaj | |
6. | rozpierak hydrauliczny klinowy WR-5 ENERPAC | 1 | szt. | Czytaj | |
7. | ściągacz hydrauliczny BHP 251G ENERPAC | 1 | szt. | Czytaj | |
8. | ściągacz hydrauliczny BHP 3751G | 4 | szt. | Czytaj | |
9. | gilotyna do blachy i prętów 120mm | 1 | szt. | Czytaj | |
10. | grzechotka do konstrukcji stalowych podwójny 6-kąt (19x24 ) kod 1648926 GEDORE | 32 | szt. | Czytaj | |
11. | grzechotka do konstrukcji stalowych podwójny 6-kąt (24x30 ) kod 6262797 GEDORE | 32 | szt. | Czytaj | |
12. | imadło krzyżowe 100mm dwuosiowe G01029 GEKO | 2 | szt. | Czytaj | |
13. | imadło maszynowe obrotowe z przestawną szczęką ruchomą 160 | 1 | szt. | Czytaj | |
14. | imadło ślusarskie obrotowe 150 | 2 | szt. | Czytaj | |
15. | imadło ślusarskie stałe 150 | 1 | szt. | Czytaj | |
16. | kompresor elektryczny bezolejowy Stanley 6l 8bar 230V 1,5KM | 2 | szt. | Czytaj | |
17. | kompresor PANSAM A077020 24l 8BAR 230V 1,5kW | 1 | szt. | Czytaj | |
18. | kompresor tłokowy Metabo 520-200D | 1 | szt. | Czytaj | |
19. | kosa spalinowa HUSQVARNA 555 RXT | 2 | szt. | Czytaj | |
20. | kosiarka spalinowa HUSQVARNA TYP LC 347V | 3 | szt. | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska multiobiektowa |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy jednej jednostki |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2024-01-24 10:00 |
Termin składania ofert: 2024-01-17 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje. 2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom/osobom trzecim. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji. 6. Kryterium oceny – najniższa cena: 100 %.
|
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Inwestycje, Aleksandra Krótki nr tel.: 32 756 4956; e-mail: [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: p. Grzegorz Musioł tel. 32 717 65 85, p. Janusz Musztyfaga tel. 32 717 65 60 |
14. Warunki płatności |
---|
Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia będzie magazyn ZWP przy KWK „Knurów-Szczygłowice” Ruch Knurów, 44-190 Knurów, ul. Kopalniana 1 oraz magazyn ZWP przy KWK „Knurów-Szczygłowice” Ruch Szczygłowice, 44-193 Knurów, ul. Górnicza 1.Sposób wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną stanowiącą złącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji. |
17. Warunki udziału |
---|
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.htmlRejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert. Wysokość wadium: 25 000,00 PLN Wadium na poszczególne pozycje: zadanie 1 wyrzynarka 4351FCT 230V-Makita 35,00 zł zadanie 2 wyrzynarka Bosch Professional GST 90BE 50,00 zł zadanie 3 cylinder hydrauliczny RCH-1003 5 000,00 zł zadanie 4 cylinder hydrauliczny RCH-306 ENERPAC 320,00 zł zadanie 5 cylinder hydrauliczny RCH-606 530,00 zł zadanie 6 rozpierak hydrauliczny klinowy WR-5 ENERPAC 70,00 zł zadanie 7 ściągacz hydrauliczny BHP 251G ENERPAC 650,00 zł zadanie 8 ściągacz hydrauliczny BHP 3751G 6 000,00 zł zadanie 9 gilotyna do blachy i prętów 120mm 55,00 zł zadanie 10 grzechotka do konstrukcji stalowych podwójny 6-kąt (19x24 ) kod 1648926 GEDORE 460,00 zł zadanie 11 grzechotka do konstrukcji stalowych podwójny 6-kąt (24x30 ) kod 6262797 GEDORE 700,00 zł zadanie 12 imadło krzyżowe 100mm dwuosiowe G01029 GEKO 17,00 zł zadanie 13 imadło maszynowe obrotowe z przestawną szczęką ruchomą 160 70,00 zł zadanie 14 imadło ślusarskie obrotowe 150 160,00 zl zadanie 15 imadło ślusarskie stałe 150 70,00 zł zadanie 16 kompresor elektryczny bezolejowy Stanley 6l 8bar 230V 1,5KM 110,00 zł zadanie 17 kompresor PANSAM A077020 24l 8BAR 230V 1,5kW 110,00 zł zadanie 18 kompresor tłokowy Metabo 520-200D 160,00 zł zadanie 19 kosa spalinowa HUSQVARNA 555 RXT 550,00 zł zadanie 20 kosiarka spalinowa HUSQVARNA TYP LC 347V 700,00 zł zadanie 21 kosa spalinowa HECHT 154 2,6kM 110,00 zł zadanie 22 myjka wysokociśnieniowa HDS-E 8/16-4 M 12 kW 1 500,00 zł zadanie 23 odkurzacz KARCHER WD3 CAR 55,00 zł zadanie 24 odkurzacz przemysłowy NT65/2 TACT2 KARCHER 300,00 zł zadanie 25 podnośnik korbowy PK- 5t 230,00 zł zadanie 26 wózek paletowy cichy, paleciak Zakrem CTC 1150mm 950,00 zł zadanie 27 wózek transportowy GT-1 do butli gazowych 550,00 zł zadanie 28 wózek narzędziowy 117cm/46" 10 szuflad Milwaukee 200,00 zł zadanie 29 obcinarka światłowodowa SUMITOMO FC-6RS-C 2 250,00 zł zadanie 30 podpora pneumatyczna mała P-62M 650,00 zł zadanie 31 polska lutownica transformatorowa 75/100W TEX 10,00 zł zadanie 32 uniwersalny zestaw narzędziowy 1-791-30-004 KUZNIA 1 000,00 zł zadanie 33 wyciągarka/wciągarka elektryczna linowa 500/1000 kg, 230V Marpol M80793 180,00 zł zadanie 34 agregat malarski LP555 450,00 zł zadanie 35 chwytak magnetyczny MaxX 1000 PROMOTECH 350,00 z zadanie 36 prostownik z rozruchem DYNAMIK 840 38,00 zł zadanie 37 zespół filtrująco-smarujący z regulatorem ciśnienia kat. 9 2406 0650 Spitznas 360,00 zł SUMA 25 000,00 zł Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 473/INW/23".Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert:- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej: [email protected] oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej: [email protected]. W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r.,b) wskazanie sumy gwarancyjnej,c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,d) określenie terminu ważności gwarancji.Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu. Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30. 3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW JSW S.A.) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia).Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań).W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: [email protected] zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW. III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:1. formularz ofertowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia),2. dokumenty wskazane w specyfikacji technicznej (załącznik nr 2 do ogłoszenia),3. Dokumentacja techniczno-ruchowa (DTR) lub instrukcja obsługi lub instrukcja obsługii konserwacji lub instrukcja użytkowania dla każdego z oferowanego urządzenia. Dotyczy pozycji Lp. 1÷2, 16÷25, 29-31, 33-34, 36-37 – Tablica 1 ust. I pkt. 3.4. Karta katalogowa. Dotyczy pozycji Lp. 3÷15, 32 i 35 – Tablica 1 ust. I pkt. 3. 5. Karta gwarancyjna (wzór) dla każdego z oferowanego urządzenia.6. Wzór deklaracji zgodności UE. Dotyczy pozycji Lp. 1, 2, 16÷24, 33, 34 i 36 – Tablica 1 ust. I pkt. 3.7. Wzór deklaracji zgodności producenta. Dotyczy pozycji Lp. 3÷15, 25-29, 31÷32 i 35 – Tablica 1 ust. I pkt. 3.8. Wzór deklaracji zgodności UE informujący, iż przedmiot deklaracji jest zgodny z: dyrektywą maszynową 2006/42/WE wdrażaną rozporządzeniem Ministra Gospodark iz 21 października 2008 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz. U. z 2008 nr 199, poz. 1228 z późn. zm.) i dyrektywą ATEX 2014/34/UE wdrażaną rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 6 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w atmosferze potencjalnie wybuchowej. Dotyczy pozycji Lp. 30 Tablica 1 ust. I pkt. 3.9. Wzór wykazu kompletności dostawy.10. Wykaz dostaw (co najmniej jednej) urządzeń tzw. „małej mechanizacji” wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub jest wykonywana (załącznik nr 5 do ogłoszenia),11. Referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego wskazane w wykazie dostawy były wykonywane, potwierdzające, że przedmiot zamówienia został wykonany należycie. 11. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem, a w przypadku złożenia oferty w formie określonej w:§ 17 ust. 5 Regulaminu - skan pełnomocnictwa, § 17 ust. 6 Regulaminu - pełnomocnictwo podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:- w formie pisemnej – przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.- w formie wiadomości e-mail, jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.- w formie elektronicznej, składana jest w formie plików pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
zgodnie ze specyfikacją techniczna |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
zgodnie ze specyfikacją techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
zgodnie ze specyfikacją techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
|