Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2023-10-05 godz 10:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 026/BZIE/23

(numer aukcji wg operatora 21 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 026/BZIE/23 Wykonywanie usług w zakresie przeglądów, napraw, remontów i legalizacji sprzętu będącego na wyposażeniu Kopalnianej Stacji Ratownictwa Górniczego dla potrzeb KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie” i Ruch „Zofiówka”.

1. Języki
Język polski
2. Opis

Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji. Wymagania ofertowe stanowi Ogłoszenie o aukcji wraz z załącznikami.

3. Informacje dodatkowe

Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021r.wraz z uwzględnieniem Aneksu nr 1 – Uchwała Zarządu JSW S.A. nr 183/XI/2023 z dnia 17.03.2023r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. O powyższym Wykonawcy informowani będą drogą elektroniczną (na adres e-mail podany w formularzu ofertowym) przez Operatora aukcji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 5860. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na stronie internetowej Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:[email protected]

Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. 9 - 03. formularz ofertowy.pdf
2. 9 - 01 - Załącznik nr 1 do formularza ofertowego.pdf
3. 01 - Wymagania techniczne - sprzęt KSRG.pdf
4. 01 - Załącznik nr 1 - Cennik części i usług.pdf
5. 05. informacja RODO.pdf
6. IPU.pdf
7. 04. oświadczenie.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. Zadanie 1 Przegląd, remont i legalizacja urządzeń łączności ratowniczej. 1 pakiet Czytaj
2. Zadnie 2 Przegląd, remont i legalizacja sprzętu CareVentDRA 1 pakiet Czytaj
3. Zadnie 3 Przegląd, remont i legalizacja sprzętu hydraulicznego i pneumatycznego 1 pakiet Czytaj
4. Zadnie 4 Przegląd, remont i legalizacja zespołów redukcyjnych i przyrządów kontrolnych do aparatów W-70, AU-9, UPT-1 1 pakiet Czytaj
5. Zadnie 5 Przegląd, remont i legalizacja butli tlenowych oraz na gazy wzorcowe 1 pakiet Czytaj
6. 6. Zadnie 6 Przegląd, remont i legalizacja aparatów ewakuacyjnych EBA 6.5. 1 pakiet Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska multiobiektowa
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy jednej jednostki
Czas na decyzję: 60 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2023-10-05 10:00
Termin składania ofert: 2023-09-29 12:00
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach

1. Zamawiający nie dopuszcza/dopuszcza* składanie ofert częściowych. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w ramach postępowania na poszczególne zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach poszczególnych zadań.

2. Zamawiający nie dopuszcza/dopuszcza* składania ofert równoważnych.

3. Zamawiający nie dopuszcza/dopuszcza* składania ofert wariantowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

  1. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
  2. Kryterium oceny– najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Wykonawcy będą zobowiązani do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji. Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty.
12. Kontakt w sprawach formalnych

Wydział Zamówień i Umów:

Katarzyna Bekus (KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie”) – (32) 756 35 63
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia

Osoby kontaktowe w sprawach technicznych:

Paweł Mojżesz (KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie”) – (32) 756 35 56

Łukasz Zarzycki (KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Zofiówka”) – (32) 756 54 84

14. Warunki płatności

1. Zapłata ceny/wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT
w terminie do 60 dni od jej dostarczenia do Centrum Usług Wspólnych – jednostki organizacyjnej Zamawiającego (adres: ul. Armii Krajowej 56, 44 – 330 Jastrzębie – Zdrój).

2. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie – w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust._ przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielnej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielnej płatności.

3. Wykonawca, jeżeli jest czynnym podatnikiem VAT oświadcza, że nr rachunku bankowego wskazany na fakturach został umieszony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy z dnia 11marca 2004r. o podatku od towarów i usług.

4. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie przez Wykonawcę faktur w formie elektronicznej począwszy od daty wskazanej w pisemnym Oświadczeniu o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną i na zasadach w nim opisanych. Wzór Oświadczenia został opublikowany na stronie o adresie: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/dokumenty-do-pobrania/ (Oświadczenie o akceptacji faktur elektronicznych – dostawca). Dla ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesyłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) nie jest wymagane uzyskanie Oświadczenia o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną.

5. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.

6. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie”

ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój - z zaznaczeniem Ruchu, którego dotyczy.

7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia faktury na adres:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.

8. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego – zgodnie z zakresem wykonanych zadań, po każdorazowym zatwierdzeniu protokołu odbioru remontu, przeglądu lub legalizacji.

9. Podstawą wystawienia faktur VAT będą protokoły odbioru z wykonania danego remontu, przeglądu lub legalizacji podpisane przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego.

10. Cena wskazana w umowie zostanie powiększona o należny podatek VAT według stawki wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

11. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena brutto ulegnie zmianie o wysokość zmiany podatku VAT, bez konieczności zmiany umowy. Zmiana ceny brutto nie będzie zmianą umowy i nie będzie skutkowała zmianą ceny netto.

12. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.

15. Termin dostawy/wykonania

Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: do 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. Sukcesywnie w zależności od potrzeb ruchowych KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie” i Ruch „Zofiówka” w okresie obowiązywania umowy.

16. Sposób dostawy/wykonania

Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna;

Zgodnie z załącznikiem nr 3 – Istotne postanowienia umowy.
17. Warunki udziału

1. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.

Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html

Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

2. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania wniosków o dopuszczenie do aukcji.

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 350,00 PLN

Zadanie 1: 550,00 zł

Zadanie 2: 550,00 zł

Zadanie 3: 100,00 zł

Zadanie 4: 800,00 zł

Zadanie 5: 1 000,00 zł

Zadanie 6: 350,00 zł

należy wpłacić na konto JSW S.A.: PKO BP S.A. 29 1020 2498 0000 8002 0443 8719 z dopiskiem: Wadium do aukcji26/BZIE/23Wykonywanie usług w zakresie przeglądów, napraw, remontów i legalizacji sprzętu będącego na wyposażeniu Kopalnianej Stacji Ratownictwa Górniczego dla potrzeb KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie” i Ruch „Zofiówka”- przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:

a) pieniądzu w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego,

b) gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej,

c) wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium.

1. Wadium w formie pieniądza:

a) wpłaca się przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym),

b) przechowywane jest przez Zamawiającego na rachunku bankowym. Wadium nie podlega oprocentowaniu.

3. Wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej:

a) należy złożyć w kasie JSW S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie”. Wadium w powyższych formach należy wystawić na kasie JSW S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie”, Ruch „Bzie” ul. Górnicza 1, 44-330 Jastrzębie Zdrój – Beneficjent. Kasa otwarta w czwartki czynna od godziny 7:00 do 13:00.

b) w przypadku Oferty wspólnej może zostać wystawione na jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.

4. Wadium w formie wstrzymania przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy wnosi się na poniższych zasadach (wskazana przez Wykonawcę należność powinna być istniejąca, najstarsza oraz bezsporna co do zasady i wysokości):

- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto

- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto

W przypadku wadium w formie wstrzymania przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego lub elektronicznego oświadczenia (załącznik do ogłoszenia) o wyrażeniu zgody na wstrzymanie (zablokowanie) na czas trwania postępowania, odpowiedniej kwoty wierzytelności do zapłaty stanowiącej zabezpieczenie z tytułu wadium. Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności i niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. –Sekcja Rozliczeń z Dostawcami). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adresy
e-mail: [email protected] Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882,Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w aukcji należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW."

5. Wadium wnoszone jest w jednostce monetarnej Złoty – PLN, chyba że Zamawiający postanowi inaczej.

6. Wadium uznaje się za wniesione w terminie, gdy przed upływem terminu składania ofert:

a) na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium,

b) do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone
przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium
w postępowaniu,

c) w kasie Zamawiającego wskazanej w Ogłoszeniu zostanie złożona gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa,

d) oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w Ogłoszeniu,

e) oryginał gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w Ogłoszeniu.

7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą za wyjątkiem przypadków opisanych w § 14 „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021r.wraz z uwzględnieniem Aneksu nr 1 – Uchwała Zarządu JSW S.A. nr 183/XI/2023 z dnia 17.03.2023r.

8. W przypadku złożenia oferty wspólnej wadium w każdej z przewidzianych powyżej form może być wniesione przez jednego, niektórych lub wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

9. Po upływie terminu składania ofert wadium nie podlega uzupełnieniu.

10. W przypadku wydłużenia terminu związania ofertą Wykonawca musi równocześnie odpowiednio wydłużyć termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w Postępowaniu.

11. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z§ 14„Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021r.wraz z uwzględnieniem Aneksu nr 1 – Uchwała Zarządu JSW S.A. nr 183/XI/2023 z dnia 17.03.2023r.

12. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z§ 15„Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021r.wraz z uwzględnieniem Aneksu nr 1 – Uchwała Zarządu JSW S.A. nr 183/XI/2023 z dnia 17.03.2023r.

13. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o dopuszczenie do aukcji zawierającego:

1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.

2. Zaakceptowane oświadczenia będące załącznikiem nr 1.

3. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.

4. Dodatkowe wymagane od Wykonawcy dokumenty:

a) Wykonawca (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm lider bądź jeden
z uczestników/członków konsorcjum) przedstawi wykaz obejmujący minimum 2 usługi
w zakresie przeglądów, napraw, remontów i legalizacji sprzętu ratownictwa górniczego realizowane w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia ogłoszenia postępowania. Wykaz powinien zawierać wartości wykonanych usług, przedmioty, daty wykonania, dane podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana.

b) Wykonawca przedstawi referencje bądź inne dokumenty wystawione przez KRZG podziemnych zakładów górniczych/sporządzone przez podmiot, na rzecz którego wskazane w wykazie usługi były wykonane, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie.

c) Oświadczenie, że przedmiot postępowania zostanie wykonany z należytą starannością
i zachowaniem przepisów prawa geologicznego i górniczego jak również zasad techniki górniczej.

d) Oświadczenie, że osoby wykonujące usługi przedmiotu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz uprawnienia.

Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji składany jest w formie pisemnej – przez przesłanie wniosku o dopuszczenie do aukcji w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła wniosek wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: w JSW S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch Ruch „Bzie”, ul. Górnicza 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój Wydział Zamówień i Umów pokój 6p Budynek Cechowni.

Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia oświadczeń o przedłużeniu terminu związania ofertą o dalszy czas oznaczony nie dłuższy jednak niż 60 dni.

18. Prawa i obowiązki zamawiającego

1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.

3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.

5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.

Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej
-











20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna











21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna











22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna











Pobierz ogłoszenie o aukcji


Termin zgłaszania się do aukcji minął dnia 2023-09-29 o godzinie 12:00 .