Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2023-10-05 godz 10:00
(numer aukcji wg operatora 21 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji. Wymagania ofertowe stanowi Ogłoszenie o aukcji wraz z załącznikami. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021r.wraz z uwzględnieniem Aneksu nr 1 – Uchwała Zarządu JSW S.A. nr 183/XI/2023 z dnia 17.03.2023r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. O powyższym Wykonawcy informowani będą drogą elektroniczną (na adres e-mail podany w formularzu ofertowym) przez Operatora aukcji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 5860. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na stronie internetowej Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Zadanie 1 Przegląd, remont i legalizacja urządzeń łączności ratowniczej. | 1 | pakiet | Czytaj | |
2. | Zadnie 2 Przegląd, remont i legalizacja sprzętu CareVentDRA | 1 | pakiet | Czytaj | |
3. | Zadnie 3 Przegląd, remont i legalizacja sprzętu hydraulicznego i pneumatycznego | 1 | pakiet | Czytaj | |
4. | Zadnie 4 Przegląd, remont i legalizacja zespołów redukcyjnych i przyrządów kontrolnych do aparatów W-70, AU-9, UPT-1 | 1 | pakiet | Czytaj | |
5. | Zadnie 5 Przegląd, remont i legalizacja butli tlenowych oraz na gazy wzorcowe | 1 | pakiet | Czytaj | |
6. | 6. Zadnie 6 Przegląd, remont i legalizacja aparatów ewakuacyjnych EBA 6.5. | 1 | pakiet | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska multiobiektowa |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy jednej jednostki |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2023-10-05 10:00 |
Termin składania ofert: 2023-09-29 12:00 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1. Zamawiający 2. Zamawiający
nie dopuszcza/ 3. Zamawiający
nie dopuszcza/ 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
|
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Wydział Zamówień i Umów: Katarzyna Bekus (KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie”) – (32) 756 35 63 |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia | |
---|---|
|
14. Warunki płatności |
---|
1.
Zapłata ceny/wynagrodzenia nastąpi na podstawie
prawidłowo wystawionej faktury VAT 2. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie – w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust._ przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielnej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielnej płatności. 3. Wykonawca, jeżeli jest czynnym podatnikiem VAT oświadcza, że nr rachunku bankowego wskazany na fakturach został umieszony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy z dnia 11marca 2004r. o podatku od towarów i usług. 4. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie przez Wykonawcę faktur w formie elektronicznej począwszy od daty wskazanej w pisemnym Oświadczeniu o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną i na zasadach w nim opisanych. Wzór Oświadczenia został opublikowany na stronie o adresie: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/dokumenty-do-pobrania/ (Oświadczenie o akceptacji faktur elektronicznych – dostawca). Dla ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesyłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) nie jest wymagane uzyskanie Oświadczenia o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną. 5. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 6. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój - z zaznaczeniem Ruchu, którego dotyczy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia faktury na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego – zgodnie z zakresem wykonanych zadań, po każdorazowym zatwierdzeniu protokołu odbioru remontu, przeglądu lub legalizacji. 9. Podstawą wystawienia faktur VAT będą protokoły odbioru z wykonania danego remontu, przeglądu lub legalizacji podpisane przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. 10. Cena wskazana w umowie zostanie powiększona o należny podatek VAT według stawki wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 11. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena brutto ulegnie zmianie o wysokość zmiany podatku VAT, bez konieczności zmiany umowy. Zmiana ceny brutto nie będzie zmianą umowy i nie będzie skutkowała zmianą ceny netto. 12. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: do 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. Sukcesywnie w zależności od potrzeb ruchowych KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie” i Ruch „Zofiówka” w okresie obowiązywania umowy. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna; Zgodnie z załącznikiem nr 3 – Istotne postanowienia umowy. |
17. Warunki udziału | |
---|---|
1. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. 2. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania wniosków o dopuszczenie do aukcji.
13. Złożenie
przez Wykonawcę wniosku o dopuszczenie do aukcji zawierającego: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Zaakceptowane oświadczenia będące załącznikiem nr 1. 3. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. 4. Dodatkowe wymagane od Wykonawcy dokumenty: a)
Wykonawca
(w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm lider bądź jeden b) Wykonawca przedstawi referencje bądź inne dokumenty wystawione przez KRZG podziemnych zakładów górniczych/sporządzone przez podmiot, na rzecz którego wskazane w wykazie usługi były wykonane, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. c)
Oświadczenie,
że przedmiot postępowania zostanie wykonany z należytą starannością d) Oświadczenie, że osoby wykonujące usługi przedmiotu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz uprawnienia. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji składany jest w formie pisemnej – przez przesłanie wniosku o dopuszczenie do aukcji w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła wniosek wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: w JSW S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch Ruch „Bzie”, ul. Górnicza 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój Wydział Zamówień i Umów pokój 6p Budynek Cechowni. Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia oświadczeń o przedłużeniu terminu związania ofertą o dalszy czas oznaczony nie dłuższy jednak niż 60 dni. |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
- |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna |