Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2023-09-29 godz 10:00
(numer aukcji wg operatora 20 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji. Wymagania ofertowe stanowi Ogłoszenie o aukcji wraz z załącznikami. |
3. Informacje dodatkowe | |
---|---|
|
4. Waluta |
---|
PLN |
5. Załączniki | |
---|---|
1. | 03. formularz OFERTOWY.pdf |
2. | 0-podpisane IPU-projekt zagosp.zloza.pdf |
3. | Zał. nr 1 Wymagania techniczne.pdf |
4. | 10. informacja RODO.pdf |
5. | 06-oświadczenie wadium.docx |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Opracowanie projektu oraz aktualizacja zagospodarowania złoża | 1 | komplet | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy całego kontraktu |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2023-09-29 10:00 |
Termin składania ofert: 2023-09-26 12:00 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1.
Zamawiający
nie dopuszcza/ 2.
Zamawiający nie
dopuszcza/ 3.
Zamawiający
nie dopuszcza/ 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny– najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiającynie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Wykonawcy będą zobowiązani do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji. Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty. |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Wydział Zamówień i Umów: Katarzyna Bekus (KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie”) – (32) 756 35 63 |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia | |
---|---|
|
14. Warunki płatności |
---|
1. Zapłata ceny/wynagrodzenia nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. 2. Zamawiający uiszcza wynagrodzenie przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze. Zapłata wynagrodzenia następuje w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie powiększone o należny podatek VAT według stawki wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 4. W przypadku zmian stawki podatku VAT, odnoszącej się do usługi, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie o wysokość zmiany podatku VAT, bez konieczności zmiany umowy. Zmiana wynagrodzenia brutto nie będzie zmianą umowy i nie będzie skutkowała zmianą wynagrodzenia netto. 5. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie – w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust._ przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielnej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielnej płatności. 6. Wykonawca, jeżeli jest czynnym podatnikiem VAT oświadcza, że numer rachunku bankowego wskazany na fakturach został umieszony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy z dnia 11marca 2004r. o podatku od towarów i usług. 7. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie przez Wykonawcę faktur w formie elektronicznej począwszy od daty wskazanej w pisemnym Oświadczeniu o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną i na zasadach w nim opisanych. Wzór Oświadczenia został opublikowany na stronie o adresie: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/dokumenty-do-pobrania/ (Oświadczenie o akceptacji faktur elektronicznych – dostawca). Dla ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesyłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) nie jest wymagane uzyskanie Oświadczenia o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną. 8. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 9. Termin płatności faktury korygującej wynosi 14 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego, jednak nie wcześniej niż termin płatności faktury pierwotnej. 10. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: 11. Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie” ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój. 12. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia faktur do Centrum Usług Wspólnych – jednostki organizacyjnej Zamawiającego na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego zgodnie z etapami wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu efekt prac każdego etapu, o którym mowa w § 4 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy, na 14 dni przed datą danego odbioru końcowego. 14. Podstawą wystawienia faktur VAT będą
protokoły końcowego odbioru danego etapu prac, 15. Zamawiający ma prawo odmówienia podpisania protokołu, jeżeli stwierdzi, że usługa została wykonana niezgodnie z dokumentacją techniczną lub warunkami umowy. 16. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
Etap I termin wykonania do 31.12.2023r. Etap
II czas wykonania – 3 miesiące (termin wykonania aktualizacji projektów
zagospodarowania złoża oraz wniosków o zmianę koncesji uzależniony będzie od
daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla złóż
„Bzie-Dębina |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna; Zgodnie z załącznikiem nr 3 – Istotne postanowienia umowy. |
17. Warunki udziału | |
---|---|
1. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw. Wykonawca nieposiadający profilu
(konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
2. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania wniosków o dopuszczenie do aukcji.
13. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o dopuszczenie do aukcji zawierającego: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Zaakceptowane oświadczenia będące załącznikiem nr 1. 3. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. 4. Dodatkowe wymagane od Wykonawcy dokumenty: a) Oferent powinien oświadczyć, że będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje oraz uprawnienia w zakresie geologii w kategorii II, odpowiednimi środkami organizacyjnymi oraz sprzętowymi. b) Firma przystępująca do przetargu jest zobowiązana do posiadania i dostarczenia Zamawiającemu sporządzonego w okresie ostatnich sześciu lat co najmniej dwóch projektów (dodatków do projektów) zagospodarowania złoża węgla kamiennego i metanu jako kopaliny towarzyszącej, na podstawie których Minister właściwy do spraw środowiska udzielił (zmienił) koncesję na wydobywanie węgla kamiennego i metanu jako kopaliny towarzyszącej, sporządzonego co najmniej jednego wniosku o udzielenie (zmianę) koncesji, na podstawie którego Minister właściwy do spraw środowiska udzielił (zmienił) koncesję na wydobywanie węgla kamiennego i metanu jako kopaliny towarzyszącej. Referencje wystawione przez zleceniodawcę, na rzecz których wskazane w wykazie usługi były wykonane, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie i terminowo oraz że zostały zatwierdzone przez Ministra właściwego do spraw środowiska. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji składany jest w formie pisemnej – przez przesłanie wniosku o dopuszczenie do aukcji w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła wniosek wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie”, ul. Górnicza 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój Wydział Zamówień i Umów pokój 6p Budynek Cechowni. Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia oświadczeń o przedłużeniu terminu związania ofertą o dalszy czas oznaczony nie dłuższy jednak niż 60 dni.
|
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
- |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach | |
---|---|
|
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia | |
---|---|
|
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne | |
---|---|
|