Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2023-06-19 hour 10:00
(numer aukcji wg operatora 1 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji. Wymagania ofertowe stanowi Ogłoszenie o aukcji wraz z załącznikami. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021r.wraz z uwzględnieniem Aneksu nr 1 – Uchwała Zarządu JSW S.A. nr 183/XI/2023 z dnia 17.03.2023r.
Uwaga ! Na
jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca
powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym
przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 5860.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na stronie internetowej Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. |
4. Waluta |
---|
PLN |
Appendices | |
---|---|
1. | formularz ofertowy.pdf |
2. | Istotne.pdf |
3. | Specyfikacja techniczna.pdf |
4. | oswiadczenie.pdf |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
No. | Name of the task | Quantity | Unit | Notes | |
1. | modernizacja systemu gazometrycznego | 1 | Bundle | Read |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
No. | Category |
1. | Price |
8. Reguły |
---|
Open bidding |
Japanese auction |
Descending price auction |
Price is per whole contract |
Time to make a decision: 60 seconds |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2023-06-19 10:00 |
Termin składania ofert: 2023-06-14 10:00 |
10. Widok |
---|
Bidder cannot see other bidders’ names |
11. Informacje o ofertach |
---|
1.
Zamawiający
nie dopuszcza/ 2.
Zamawiający nie
dopuszcza/ 3.
Zamawiający
nie dopuszcza/ 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny– najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Wykonawcy będą zobowiązani do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji. Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty. |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Wydział Zamówień i Umów: Katarzyna Bekus (KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie”) – (32) 756 35 63 |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Osoby kontaktowe w sprawach technicznych: Adam Jasielski (KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie”) – (32) 756 35 52 Sławomir Firla (KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie”) – (32) 756 37 05 |
14. Warunki płatności |
---|
1. Zapłata ceny/wynagrodzenia nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. 2. Zamawiający uiszcza wynagrodzenie przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze. Zapłata wynagrodzenia następuje w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie powiększone o należny podatek VAT według stawki wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 3. W przypadku zmian stawki podatku VAT, odnoszącej się do usługi, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie o wysokość zmiany podatku VAT, bez konieczności zmiany umowy. Zmiana wynagrodzenia brutto nie będzie zmianą umowy i nie będzie skutkowała zmianą wynagrodzenia netto. 5. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie – w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust._ przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielnej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielnej płatności. 6. Wykonawca, jeżeli jest czynnym podatnikiem VAT oświadcza, że numer rachunku bankowego wskazany na fakturach został umieszony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy z dnia 11marca 2004r. o podatku od towarów i usług. 7. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie przez Wykonawcę faktur w formie elektronicznej począwszy od daty wskazanej w pisemnym Oświadczeniu o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną i na zasadach w nim opisanych. Wzór Oświadczenia został opublikowany na stronie o adresie: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/dokumenty-do-pobrania/ (Oświadczenie o akceptacji faktur elektronicznych – dostawca). Dla ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesyłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) nie jest wymagane uzyskanie Oświadczenia o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną. 8. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 9. Termin płatności faktury korygującej wynosi 14 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego, jednak nie wcześniej niż termin płatności faktury pierwotnej. 10. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie” ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój. 11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia faktur do Centrum Usług Wspólnych – jednostki organizacyjnej Zamawiającego na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości fakturowania częściowego. 13. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru technicznego podpisany przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. 14. Zamawiający ma prawo odmówienia podpisania protokołu, jeżeli stwierdzi, że usługa została wykonana niezgodnie z dokumentacją techniczną lub warunkami umowy. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia:do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna; Zgodnie z załącznikiem nr 3 – Istotne postanowienia umowy. |
17. Warunki udziału | |
---|---|
1. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
2. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania wniosków o dopuszczenie do aukcji.
13. Złożenie
przez Wykonawcę wniosku o dopuszczenie do aukcji zawierającego: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Zaakceptowane oświadczenia będące załącznikiem nr 1. 3. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. 4. Dodatkowe wymagane od Wykonawcy dokumenty: a) Wykaz jednorazowej usługi lub wielu usług obejmującej albo obejmujących wykonanie zadania o takiej samej lub porównywalnej specyfikacji technicznej do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł netto wykonaną albo wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej albo ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu albo podmiotów, na rzecz którego albo których usługa albo usługi zostały wykonane. b) Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego przedstawiona albo przedstawione w wykazie usługi były wykonywane, potwierdzające, że została ona albo zostały one wykonane gwarantując jakość wykonania i/lub zostały wykonane należycie.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji
składany jest w formie pisemnej – przez przesłanie wniosku o dopuszczenie do aukcji
w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła wniosek
wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: w JSW S.A. KWK
„Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Zofiówka”, ul. Rybnicka 6, 44-335
Jastrzębie-Zdrój Wydział Zamówień i Umów, lub osobiście JSW S.A. KWK
„Borynia-Zofiówka-Bzie” Ruch „Bzie”, ul. Górnicza 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój
Wydział Zamówień Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia oświadczeń o przedłużeniu terminu związania ofertą o dalszy czas oznaczony nie dłuższy jednak niż 60 dni. |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
- |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna |