I. Wykonawca,
który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil
(konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz.
23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
Wykonawca nieposiadający profilu
(konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są
bezpłatne.
II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym
terminem składania ofert.
Wysokość wadium:25 000,00 PLN
Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki
Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym postępowaniu wynosi: 02.02.2023
r. do 02.05.2023 r.
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z
następujących form:
1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy
(nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.
Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP
S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium
do aukcji nr 010/R/23".
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu
składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków
pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione(w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem
terminu składania ofert:
- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A.
zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej,
- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w
postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym
gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.
- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci
elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci
papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres
skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.
W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:
a) bezwarunkowe
i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie
Organizatora aukcji (Beneficjenta)w sytuacjach określonych w § 15 „Regulaminu
… nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały
Zarządu JSW S.A. nr760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. ,
b) wskazanie
sumy gwarancyjnej,
c) wskazanie
Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,
d) określenie
terminu ważności gwarancji.
Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść
nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z
postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.
Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach:
poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30
do 13:30.
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty
należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:
- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie
przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto
dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli
przed upływem terminu składania ofert do
Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone
przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w
postępowaniu(wzór
oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia).
Blokadzie podlegają w
pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku
wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym.
Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i
wysokości. W tym celu Wykonawca składa
do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2
egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza
oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich
księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja
Obsługi Zobowiązań).
W przypadku złożenia
oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres
e-mail: [email protected]
Osobami zajmującymi się
blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr
tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara
Wolak nr tel. 32 756 4739.
Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony
przez pracownika CUW.
III. Złożenie
przez Wykonawcę oferty zawierającej:
1. Wypełniony formularz ofertowy
będący załącznikiem nr 1.
2. Potwierdzenie dokonania
ustanowienia wadium.
3. Potwierdzenie odbycia wizji.
4. Wykaz wykonanych usług wskazujących, że w
okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert (jeżeli okres
działalności jest krótszy, to za ten okres)
Wykonawca(w przypadku oferty złożonej
przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) wykonał co najmniej jedną usługę o łącznej
wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł netto – polegającej na likwidacji
układu transportu urobku ze ścian wydobywczych w podziemnych wyrobiskach
zakładu górniczego. Ww. wykaz winien zawierać wartość oraz przedmiot
wykonanych usług, daty ich wykonania i dane podmiotu, na rzecz którego usługi
zostały wykonane
5. Odpisy referencji bądź innych
dokumentów sporządzonych przez podmiot i podpisane przez KRZG, na rzecz
którego wskazane w wykazie usługi były wykonane, potwierdzające że zostały
one wykonane należycie.
6. Oświadczenie, złożone na
druku Formularza Ofertowego, iż od dnia zawarcia umowy Wykonawca będzie
dysponował, co najmniej:
Roboty górniczo-mechaniczne:
a. przewidzianymi do kierowania,
nadzorowania i kontroli nad robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia
(określone w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne
i górnicze oraz przepisach wykonawczych do ustawy), w ilości:
-
co najmniej jednej osoby o kwalifikacjach Kierownika Działu
Górniczego,
-
co najmniej jednej osoby dozoru wyższego w specjalności
górniczej,
-
co najmniej jednej osoby dozoru wyższego w specjalności
mechanicznej maszyn
i urządzeń dołowych.
-
jedna osoba służby bhp posiadającej: kwalifikacje minimum dozoru
ruchu w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, w
specjalności, której stwierdzenie kwalifikacji następuje w drodze świadectwa
wydanego przez organy nadzoru górniczego oraz kwalifikacje pracownika służby
BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02 listopad 2004 r. w
sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,
-
co najmniej dwie osoby dozoru ruchu w specjalności górniczej na
dobę,
-
co najmniej dwie osoby dozoru ruchu w specjalności mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych na
dobę
b. Osoby wykonujące czynności
specjalistyczne w ruchu zakładu górniczego (określone
w ustawie z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze oraz w przepisach wykonawczych do ustawy)
oraz osoby posiadające pozostałe uprawnienia, kwalifikacje przewidzianych do
realizacji zadania w ilości /dobę:
-
co najmniej dwunastu pracowników posiadających kwalifikacje
górnika,
-
co najmniej dwunastu pracowników posiadających kwalifikacje
ślusarza,
-
co najmniej czterech pracowników posiadających kwalifikacje
ślusarza-hydraulika,
-
co najmniej siedmiu pracowników posiadających kwalifikacje do
obsługi i konserwacji wciągników PWŁ, EWŁ HWŁ, PWS, KUM,
-
co najmniej czterech pracowników posiadających kwalifikacje -
maszynisty kolejek podwieszanych pod ziemią, - co najmniej czterech pracowników posiadających
uprawnienia - manewrowy (konwojent) kolejek podwieszanych - wraz z obsługą
wciągników i wciągarek belek transportowych.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku
polskim.
Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:
- w formie pisemnej – przez przesłanie oferty
w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę
wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia
Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.
- w formie wiadomości
e-mail, jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w
formie pisemnej ze wszystkimi
koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej
wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca
podaje numer aukcji.
- w formie elektronicznej, składana jest w
formie plików pdf obejmujących treść oferty i została podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki
mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail
Wykonawca podaje numer aukcji.
|