Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2023-01-16 godz 09:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 054-1/A/23

(numer aukcji wg operatora 6106 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 054-1/A/23 Baterie i akumulatory

1. Języki
Język polski
2. Opis

Aukcja japońska multiobiektowa - oznacza, że uczestnicy widzą aktualną cenę, którą narzuca system i mają możliwość jej akceptacji w określonym czasie. Po zakończeniu danego etapu uczestnicy, którzy zaakceptowali cenę przechodzą do kolejnego etapu z wartością niższą, a Ci którzy go nie zaakceptowali odpadają z gry. W przypadku dwóch lub więcej pozycji Aukcja prowadzona jest równolegle na zadania postępowania.


Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).


Należy pamiętać o zalogowaniu się na 5 minut przed rozpoczęciem aukcji. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w aukcji.

3. Informacje dodatkowe

Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r.


Uwaga !

Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu wskazanym w pkt. 12


Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/


Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.


4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Pakiet 4.pdf
2. Pakiet 5.pdf
3. Pakiet 6.pdf
4. Pakiet 7.pdf
5. Pakiet 8.pdf
6. Pakiet 9.pdf
7. Informacja - RODO.pdf
8. Oświadczenie statusu dużego przedsiębiorcy.pdf
9. Pakiet 1.pdf
10. Pakiet 2.pdf
11. Pakiet 3.pdf
12. Wzór oświadczenia - blokada faktur.pdf
13. Załącznik nr 2 Specyfikacja techniczna.pdf
14. Formularz ofertowy 054.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. Baterie węglowo-cynkowe (prod: Vrata, Sony lub Energizer) 1 pakiet Czytaj
2. Baterie alkaliczne prod. Duracel (Basic lub Plus), Energizer (Industrial, Ultimate lub Ultra+), Varta (Profesional Alkaline, Profesional Lithium lub Industrial) 1 pakiet Czytaj
3. Bateria 3V CR (prod. Energizer, GP, Maxell, Panasonic, Duracell lub Varta) 1 pakiet Czytaj
4. Baterie litowe LS Saft lub równoważne 1 pakiet Czytaj
5. akumulatory prod. Bosch lub równoważne 1 pakiet Czytaj
6. Akumulatory prod. Awex lub równoważne 1 pakiet Czytaj
7. Akumulatory prod. Europower lub równoważne 1 pakiet Czytaj
8. Akumulatory prod. Sonel lub równoważne 1 pakiet Czytaj
9. Akumulatory prod. Makita 1 pakiet Czytaj
10. akumulator centralki sygnałów dwustanowych CSD-1 "HASO" 20 szt. Czytaj
11. akumulator 6V 165Ah 8 szt. Czytaj
12. akumulator 12V, 7Ah (do UPS) typ BP 7-12; Alarmtec 62 szt. Czytaj
13. akumulator 12V 12Ah 4 szt. Czytaj
14. akumulator 12V 17Ah 2 szt. Czytaj
15. akumulator 12V 60Ah 8 szt. Czytaj
16. akumulator 12V 55Ah 1 szt. Czytaj
17. akumulator 12V 74Ah 2 szt. Czytaj
18. akumulator 12V 88Ah 640A 2 szt. Czytaj
19. akumulator 12V 92Ah 6 szt. Czytaj
20. akumulator 12V 140Ah 6 szt. Czytaj
21. akumulator 12V 170Ah 6 szt. Czytaj
22. akumulator 12V 190Ah 3 szt. Czytaj
23. akumulator 12V 200Ah 2 szt. Czytaj
24. akumulator 12V 18Ah typ LMRA 18-12; MW Power 2 szt. Czytaj
25. akumulator LC-R121R3PU (kwasowo-ołowiowy) 12V 1,3Ah o wymiarach: 97mmx47,5mmx50mm (dł./szer./wys.), produkcji Panasonic 10 szt. Czytaj
26. akumulator R3 900mAh 35 szt. Czytaj
27. akumulator AAA R3 1000 lub 1100 mAh 870 szt. Czytaj
28. akumulator AA R6 2500mAh 588 szt. Czytaj
29. akumulator DCB 184 Li-Ion 18V 5Ah DeWalt 17 szt. Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska multiobiektowa
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy jednej jednostki
Czas na decyzję: 180 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2023-01-16 09:00
Termin składania ofert: 2023-01-10 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach

Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych w pozycjach 4-8, 12, 24, 25, 29, 30, 31, 34, 36-39, 50-54, 56, 57, 58 i 59.

W pozostałych pozycjach Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składanie ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do rozpisania cen jednostkowych w pakiecie do wartości zgodnej lub niższej od uzyskanej w toku postępowania.

12. Kontakt w sprawach formalnych

Dział Zamówień Niepublicznych Materiały, Zofia Piksa nr tel.: 32 756 4040, e-mail:[email protected]

13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia

Dział Inżynierii Materiałowej, Robert Mentlik nr tel.: 32 756 4284.

14. Warunki płatności

Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty doręczenia faktury do Centrum Usług Wspólnych – jednostki organizacyjnej Odbiorcy (adres: ul. Armii Krajowej 56, 43–330 Jastrzębie–Zdrój). 

W przypadku gdy cena lub jej część, wynikająca z faktury VAT przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Odbiorca dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Odbiorca uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności.

15. Termin dostawy/wykonania

do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.


16. Sposób dostawy/wykonania

Na koszt sprzedającego na magazyny ZWP JSW S.A. przy zakładach JSW S.A.

17. Warunki udziału

I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz.23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.

Wysokość wadium: 9 000,00 zł

Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:

1. Pieniądzu - w formie przelewu (nie może być wpłacone przekazem pocztowym) na rachunek bankowy: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem:

wadium do aukcji nr: 054/A/23

UWAGA! Jedno wadium obowiązuje dla obu części aukcji 054/A/23.

Aukcja 054/A/23 podzielona jest na dwie części tylko na potrzeby licytacji (aukcja 054-1/A/23 poz. 1-29, aukcja 054-2/A/23 poz. 30-59).

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.

2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert:

- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożona gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa,

- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

- oryginał gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.

W szczególności treść gwarancji lub poręczenia powinna zawierać:

a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 Regulaminu,

b) wskazanie sumy gwarancyjnej,

c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,

d) określenie terminu ważności gwarancji.

Złożenie lub przesłanie poręczenia lub gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b „Regulaminu…”

Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach:
Poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:

- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,

- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, gdy przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu. (wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia).

Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelność i niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Obsługi Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adresy e-mail: [email protected]

Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882,Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW."

III. Warunkiem dopuszczenia do udziału w aukcji jest przesłanie:

- formularza ofertowego (został zamieszczony w załączniku do ogłoszenia),

- dokumentów wskazanych w załączniku nr 2 Specyfikacja techniczna, 

na adres mailowy [email protected] lub złożenie ich osobiście w formie papierowej w Kancelarii Głównej w ZWP JSW S.A. pokój 019 w terminie składania ofert.

Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.

Oferta do aukcji składana jest w jednej z następujących form:

- w formie pisemnej – przez przesłanie oferty do aukcji w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.

- w formie wiadomości e-mail - jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Wykonawca podaje numer aukcji.

- w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej) - składana jest w formie plików w formacie pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Wykonawca podaje numer aukcji.

Wykonawca związany jest ofertą 90 dni od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego jako termin składania ofert

18. Prawa i obowiązki zamawiającego

1. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert, unieważnienia Postępowania, w całości lub w części (w zakresie poszczególnych zadań), w każdym czasie bez podania przyczyny.

3. Oferty złożone w toku aukcji przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Reklamacje związane z przebiegiem aukcji należy składać na adres e-mail: [email protected] do następnego dnia roboczego do godz. 12:00 od daty zakończenia aukcji.

5. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.

19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej


20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna

21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna

22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne

Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu do 50% bez podania przyczyn i nie będzie to stanowiło podstawy do odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zmiana umowy wyrażać się będzie w uzgodnionym przez Strony wprowadzeniu innych korzystnych dla Zamawiającego zmian, polegających między innymi na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych i właściwościach chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez wykonawcę, jak i Zamawiającego.

Pobierz ogłoszenie o aukcji


Termin zgłaszania się do aukcji minął dnia 2023-01-10 o godzinie 23:59 .