Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-02-20 godz 12:00
(numer aukcji wg operatora 625 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Oferenta oznacza akceptację danego poziomu cenowego widocznego podczas licytacji. Oferent posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Oferent zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji. Wymagania ofertowe stanowi ogłoszenie o aukcji wraz z załącznika. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019 r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4095. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]. Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji elektronicznej oraz Specyfikacji technicznej w postępowaniu nr 033/R/WRP/20 |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Zabudowa układu transportu urobku dla ściany nr 14 w pokł. 355 z Gb8E-N w JSW S.A. KWK „Knurów - Szczygłowice”- Ruch Knurów | 1 | pakiet | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy całego kontraktu |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-02-20 12:00 |
Termin składania ofert: 2020-02-14 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
Informacje o ofertach: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny – najniższa cena: 100 %.
7. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Oferenci będą zobowiązani do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji. Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty.Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi: Agnieszka Ostrowska, tel. 32 756 4095, e-mail: [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Osoba kontaktowana w sprawach technicznych: - Pan Marcin Loch, tel. 32 718 5815, e-mail: [email protected] - Pan Sebastian Kapla tel. 32 718 5803, e-mail: [email protected]
|
14. Warunki płatności |
---|
1. Zapłata ceny/wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie do 90 dni od jej dostarczenia do Centrum Usług Wspólnych – jednostki organizacyjnej Zamawiającego (adres: ul. Armii Krajowej 56, 44 – 330 Jastrzębie – Zdrój), chyba że Wykonawca jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty dostarczenia faktury do Centrum Usług Wspólnych. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. 2. Podstawą wystawienia faktury VAT każdorazowo będzie protokół odbioru wykonanych prac podpisany przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego 3. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe w okresach miesięcznych. 4. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 5. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia numeru umowy na fakturze VAT. 6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 7. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Knurów-Szczygłowice” ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 16 tygodni od daty przekazania rejonu robót. Miejsce wykonania: KWK „Knurów - Szczygłowice” Ruch Knurów Sposób wykonania określono wWymaganiach technicznych stanowiącej załącznik nr 2 do formularza do zlecenia aukcji. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
- |
17. Warunki udziału |
---|
I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
III. Złożenie przez Oferenta wniosku o dopuszczenie do aukcji zawierającego: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1 do formularza do zlecenia aukcji 2. Zaakceptowane oświadczenia będące załącznikiem nr 3 do formularza do zlecenia aukcji 3. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. Dodatkowe wymagane od oferenta dokumenty oraz oświadczenia: 1. Wykonawca przedstawi odpisy stosownych referencji wystawionych przez KRZG zakładów JSW S.A. wskazujących, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert oferent wykonał co najmniej 2 usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł., polegające na zabudowie tras przenośników taśmowych I zgrzebłowych w podziemnych wyrobiskach zakładu górniczego, wskazujących, że dany oferent gwarantuje wymaganą jakość oraz bezpieczeństwo wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku braku prowadzenia robót przez Wykonawcę w zakładach JSW przedstawić inne równoważne referencje wystawione przez KRZG właściwych zakładów górniczych 2. Wymagania w zakresie zatrudniania osób przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie wraz z wykazem osób posiadających wymagane przepisami kwalifikacje do kierowania, nadzorowania i kontroli nad robotami pracowników posiadających kwalifikacje i uprawnienia (określone w ustawie z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze - oraz w przepisach wykonawczych do ustawy) przewidzianymi do kierowania, nadzorowania i kontroli nad robotami stanowiącymi przedmiot przetargu w ilości: - min. 1 osoba o kwalifikacjach Kierownika Działu Górniczego - min. 1 osoba o kwalifikacjach wyższego dozoru ruchu o specjalności górniczej, - min. 1 osoba o kwalifikacjach wyższego dozoru ruchu o specjalności mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych, - min. 2 osoby o kwalifikacjach osoby dozoru ruchu o specjalności górniczej, - min. 2 osoby o kwalifikacjach osoby dozoru ruchu o specjalności mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych, 1 osoba służby bhp posiadającej: kwalifikacje minimum dozoru ruchu w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, w specjalności, której stwierdzenie kwalifikacji następuje w drodze świadectwa wydanego przez organy nadzoru górniczego oraz kwalifikacje pracownika służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02 listopad 2004 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny prac. 2) Oświadczenie o zatrudnieniu osób do wykonywania czynności specjalistycznych w ruchu zakładu górniczego w podziemnych zakładach górniczych oraz posiadających pozostałe uprawnienia i kwalifikacje do realizacji robót: - co najmniej ośmiu pracowników posiadających kwalifikacje cieśli górniczego - co najmniej ośmiu pracowników posiadających kwalifikacje górnika - co najmniej dwunastu pracowników posiadających kwalifikacje ślusarza - co najmniej czterech pracowników posiadających uprawnienia do obsługi przenośników taśmowych - co najmniej czterech pracowników posiadających uprawnienia – Manewrowy (konwojent) kolejek - podwieszanych – wraz z obsługą wciągników i wciągarek belek transportowych. 3. Pisemne - potwierdzone przez Zamawiającego - oświadczenie o zapoznaniu się Wykonawcy z rejonem prac, z panującymi tam warunkami wykonywania robót (środowiskowymi, technicznymi, organizacyjnymi i innymi) oraz z zakresem prac do wykonania zgodne z wzorem stanowiącym w załącznik do Specyfikacji Technicznej. ZAŁĄCZNIKI DO WYMAGAŃ TECHNICZNYCH: Z załącznikami do wymagań technicznych należy zapoznać się u: - Pana Sebastiana Kapla tel. 32 718 5803, e-mail: [email protected] Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji składany jest w jednej z następujących form:
|
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Oferentem. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie wezwany do złożenia oświadczenia wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi status przedsiębiorstwa. Oferenci składający ofertę wspólną przesyłają oświadczenie oraz stosowne dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Oferent podaje numer aukcji elektronicznej. |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
|
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 tj. Wymagania techniczne |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
- |