Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-02-11 godz 13:00
(numer aukcji wg operatora 521 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Aukcja japońska multiobiektowa - oznacza, że uczestnicy widzą aktualną cenę, którą narzuca system i mają możliwość jej akceptacji w określonym czasie. Po zakończeniu danego etapu uczestnicy, którzy zaakceptowali cenę przechodzą do kolejnego etapu z wartością niższą, a Ci którzy go nie zaakceptowali odpadają z gry. Aukcja prowadzona jest równolegle na dwie lub więcej pozycji.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Należy pamiętać o zalogowaniu się na 5 minut przed rozpoczęciem aukcji. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w aukcji. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019 r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4974. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. |
4. Waluta |
---|
PLN |
5. Załączniki | |
---|---|
1. | Oświadczenie dużego przedsiębiorcy.pdf |
2. | Pakiet 5.pdf |
3. | Pakiet 6.pdf |
4. | Pakiet 7.pdf |
5. | Pakiet 8.pdf |
6. | Załącznik nr 1 do Spec. tech..pdf |
7. | Formularz ofertowy 134.pdf |
8. | Informacja - RODO.pdf |
9. | Pakiet 1.pdf |
10. | Pakiet 2.pdf |
11. | Pakiet 3.pdf |
12. | Pakiet 4.pdf |
13. | wzór oświadczenia - blokada faktur.pdf |
14. | Wzór umowy.pdf |
15. | Załacznik nr 2 - Specyfikacja techniczna.pdf |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | 27. tulejka rozprężna 6x60 PN-89/M-85023 | 1120 | szt. | Czytaj | |
2. | 28. tulejka rozprężna 6x100 PN-89/M-85023 | 50 | szt. | Czytaj | |
3. | 29. tulejka rozprężna 8x40 PN-89/M-85023 | 370 | szt. | Czytaj | |
4. | 30. tulejka rozprężna 8x45 PN-89/M-85023 | 2700 | szt. | Czytaj | |
5. | 31. tulejka rozprężna 8x80 PN-89/M-85023 | 5920 | szt. | Czytaj | |
6. | 32. tulejka rozprężna 10x25 PN-89/M-85023 | 520 | szt. | Czytaj | |
7. | 33. tulejka rozprężna 10x50 PN-89/M-85023 | 3320 | szt. | Czytaj | |
8. | 34. tulejka rozprężna 10x60 PN-89/M-85023 | 400 | szt. | Czytaj | |
9. | 35. tulejka rozprężna 10x120 PN-89/M-85023 | 100 | szt. | Czytaj | |
10. | 36. tulejka rozprężna 12x24 PN-89/M-85023 | 4500 | szt. | Czytaj | |
11. | 37. tulejka rozprężna 12x30 PN-89/M-85023 | 1200 | szt. | Czytaj | |
12. | 38. tulejka rozprężna 12x50 PN-89/M-85023 | 8510 | szt. | Czytaj | |
13. | 39. tulejka rozprężna 12x60 PN-89/M-85023 | 6900 | szt. | Czytaj | |
14. | 40. tulejka rozprężna 12x63 PN-89/M-85023 | 2600 | szt. | Czytaj | |
15. | 41. tulejka rozprężna 12x100 PN-89/M-85023 | 200 | szt. | Czytaj | |
16. | 42. tulejka rozprężna 12x110 PN-89/M-85023 | 200 | szt. | Czytaj | |
17. | 43. tulejka rozprężna 12x120 PN-89/M-85023 | 200 | szt. | Czytaj | |
18. | 44. tulejka rozprężna 14x80 PN-89/M-85023 | 5100 | szt. | Czytaj | |
19. | 45. tulejka rozprężna 16x45 PN-89/M-85023 | 220 | szt. | Czytaj | |
20. | 46. tulejka rozprężna 16x50 PN-89/M-85023 | 352 | szt. | Czytaj | |
21. | 47. tulejka rozprężna 16x63 PN-89/M-85023 | 1350 | szt. | Czytaj | |
22. | 48. tulejka rozprężna 16x70 PN-89/M-85023 | 620 | szt. | Czytaj | |
23. | 49. tulejka rozprężna 20x60 PN-89/M-85023 | 5000 | szt. | Czytaj | |
24. | 50. tulejka rozprężna 20x65 PN-89/M-85023 | 800 | szt. | Czytaj | |
25. | 51. tulejka rozprężna 20x90 PN-89/M-85023 | 200 | szt. | Czytaj | |
26. | 52. tulejka rozprężna 20x100 PN-89/M-85023 | 1970 | szt. | Czytaj | |
27. | 53. narzędzie do zaciskania końcówek tulejowych HT-336E 0,5÷4mm² | 19 | szt. | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska multiobiektowa |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy jednej jednostki |
Czas na decyzję: 180 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-02-11 13:00 |
Termin składania ofert: 2020-02-05 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, według zadań wskazanych w punkcie 6 Ogłoszenia o aukcji. Oferta może obejmować jedno, kilka albo wszystkie zadania. Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Materiały, Mateusz Brocki nr tel.: 32 756 4974, e-mail:[email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Wydział Inżynierii Materiałowej, Adrian Goik nr tel.: 32 756 4079. |
14. Warunki płatności |
---|
Zapłata ceny o wartości przekraczającej kwotę 50.000 zł netto nastąpi w terminie do 90 dni od doręczenia faktury Odbiorcy, chyba że Dostawca jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty doręczenia faktury Odbiorcy. Zapłata ceny o wartości nieprzekraczającej kwoty 50.000 zł netto nastąpi w terminie do 60 dni od doręczenia faktury Odbiorcy. W przypadku gdy cena lub jej część, wynikająca z faktury VAT przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Odbiorca dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Odbiorca uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
do 31.12.2020 r. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Na koszt sprzedającego na magazyny ZWP JSW S.A. przy zakładach JSW S.A. |
17. Warunki udziału |
---|
I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. wadium do aukcji nr 134/A/WRP/20
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
III. Warunkiem dopuszczenia do udziału w aukcji jest przesłanie: Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji
składany jest w jednej z następujących form: Oferent związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do aukcji. Jedno wadium obowiązuje dla wszystkich części aukcji /A/WRP/. Aukcja 134/A/WRP/20 jest podzielona na dwie części tylko na potrzeby licytacji (aukcja 134-1/A/WRP/20 - poz. 1-26, aukcja 134-2/A/WRP/20 - poz. 27-53). |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert, unieważnienia Postępowania, w całości lub w części, w każdym czasie bez podania przyczyny. 3. Oferty złożone w toku aukcji przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Reklamacje związane z przebiegiem aukcji należy składać na adres e-mail: [email protected] do następnego dnia roboczego do godz. 12:00 od daty zakończenia aukcji. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie wezwany do złożenia oświadczenia wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi status przedsiębiorstwa. Oferenci składający ofertę wspólną przesyłają oświadczenie oraz stosowne dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Oferent podaje numer postępowania. |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu do 50% bez podania przyczyn i nie będzie to stanowiło podstawy do odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zmiana umowy wyrażać się będzie w uzgodnionym przez Strony wprowadzeniu innych korzystnych dla Zamawiającego zmian, polegających między innymi na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych i właściwościach chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez wykonawcę, jak i Zamawiającego. |