Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-02-05 godz 10:00
(numer aukcji wg operatora 494 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Oferenta oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Oferent posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Oferent zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji.
Wymagania ofertowe stanowi Ogłoszenie o aukcji wraz z załącznikami. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. O powyższym Oferenci informowani będą drogą elektroniczną przez Operatora aukcji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4980. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji elektronicznej oraz Specyfikacji technicznej w postępowaniu nr 403/R/WRP/19. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Kompleksowa obsługa wraz ze świadczeniem usług serwisu technicznego stanowisk zmywczych dla JSW S.A KWK Jastrzębie-Bzie | 1 | pakiet | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy całego kontraktu |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-02-05 10:00 |
Termin składania ofert: 2020-01-29 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Bartłomiej Blecharz nr tel.: 32 756 4980; e-mail:[email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Arkadiusz Kołatek nr tel.: 32 756 3533 |
14. Warunki płatności |
---|
1. Płatność nastąpi w terminie do 90 dni od przedstawienia zamawiającemu faktury VAT, chyba że oferent jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty dostarczenia zamawiającemu faktury VAT. 2. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 3. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Jastrzębie-Bzie” ul. Górnicza 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego. 5. Podstawą do wystawiania faktur będą pozytywne protokoły odbioru prac podpisane przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. 6.Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie w okresach miesięcznych na podstawie protokołu zawierającego ilość przepracowanych dniówek potwierdzonego przez Dział RCP KWK „Jastrzębie-Bzie” -dotyczy obsługi stanowisk zmywczych 7. Rzeczywista wartość/cena usługi serwisowej ustalona będzie każdorazowo w oparciu o wartość robocizny (ilość przepracowanych roboczodniówek określoną w Protokole Usług (Serwisowej) oraz wartość wymienionych części, podzespołów, zespołów występujących w cenniku zamieszczonym w formularzu ofertowym ( tabela nr 3 ). 8. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego 9. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek bez zgody Zarządu JSW S.A.
|
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
Od daty zawarcia do 30.06.2021 r, bądź do wyczerpania zakresu finansowego. Sukcesywnie na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego w przypadku usług serwisowych
|
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - "Specyfikacja Techniczna" |
17. Warunki udziału |
---|
I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Zaakceptowane oświadczenia będące załącznikiem nr 3. 4. Dokumenty wskazane w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 2. 5. Dodatkowe wymagane od oferenta dokumenty: A. Kopie co najmniej 1 referencji w zakresie należytego wykonania przedmiotu zamówienia dla podziemnego zakładu górniczego (w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie). B. Wykonawca dostarczy oświadczenie w zakresie zatrudniania osób przewidzianych do realizacji przedmiotu przetargu z podaniem odpowiednich kwalifikacji, uprawnień potrzebnych do realizacji przedmiotowego zadania: 1. Nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje stwierdzone przez organ nadzoru górniczego w ilości minimum: • W DNI ROBOCZE: 3 osoby, w tym: - minimum 3 osoby dozoru w specjalności energo-mechanicznej (dla obłożenia dobowego) w tym:- osoba służby bhp posiadająca łącznie kwalifikacje: - pracownika służby bhp, zgodnie z obowiązującymi przepisami - osoby dozoru ruchu. • W SOBOTY, NIEDZIELE I ŚWIĘTA: - minimum 3 osoba dozoru w specjalności energo-mechanicznej (dla obłożenia dobowego) 2. Zatrudnienie pracowników do realizacji robót w ilości minimum: • W DNI ROBOCZE: 6 osób (dla obłożenia dobowego) • SOBOTY, NIEDZIELE I ŚWIĘTA: 6 osób (dla obłożenia dobowego) posiadających stosowne kwalifikacje do obsługi punktu zmywczego tj.:a. kurs obsługi rozładunku wagonów specjalnych (cystern) przy użyciu sprężonego powietrza (w ilości minimum dwóch pracowników na zmianie), b. kurs obsługi mieszalników, pomp i urządzeń do wytwarzania mieszanin samozestalających, c. szkolenie w zakresie ochrony radiologicznej pracowników narażonych na promieniowanie jonizujące przy urządzeniach kontrolno-pomiarowych i sygnalizacyjnych zawierających zamknięte źródła promieniowania, d. aktualne badania psychologiczne, e. aktualne badania wysokościowe (pow. 3m); Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. - w formie pisemnej – przez przesłanie wniosku o dopuszczenie do aukcji w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Oferent przesyła wniosek wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. - w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan wniosku o dopuszczenie do aukcji (pdf),sporządzonego uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf).Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji. - w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik wniosek o dopuszczenie do aukcji, sporządzony w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji. Oferent związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do aukcji
|
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą ofertę,zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Oferentem.
|
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę przesyła zamawiającemu aktualne śródroczne skrócone sprawozdanie finansowe za ostatni kwartał obrotowy oraz roczne sprawozdanie finansowe za ostatni rok obrotowy, w przypadku gdy sporządzenie ww.sprawozdań wymagane jest właściwymi przepisami prawa. Oferent niezobowiązany do sporządzenia sprawozdania finansowego przesyła inne dokumenty określające obroty za ostatni rok obrotowy. Jednocześnie wykonawca przesyła informację o wysokości uzyskiwanych obrotów oraz liczbie zatrudnionych pracowników. Oferenci składający ofertę wspólną przesyłają informację oraz wskazane powyżej dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected] W tytule wiadomości e-mail Oferent podaje numer aukcji.
|
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - "Specyfikacja Techniczna" |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - "Specyfikacja Techniczna" |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
|