Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-02-05 godz 10:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 403/R/WRP/19

(numer aukcji wg operatora 494 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 403/R/WRP/19 Kompleksowa obsługa wraz ze świadczeniem usługi serwisu technicznego stanowisk zmywczych dla JSW S.A KWK Jastrzębie-Bzie

1. Języki
Język polski
2. Opis

Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Oferenta oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Oferent posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w licytacji.


O wyborze oferty i podjętej decyzji Oferent zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.


Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).


Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji.


Wymagania ofertowe stanowi Ogłoszenie o aukcji wraz z załącznikami.

3. Informacje dodatkowe

Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019r.



Uwaga !


Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. O powyższym Oferenci informowani będą drogą elektroniczną przez Operatora aukcji.



Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4980.



Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/



Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]



Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.


Postanowienia wzoru umowy znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji elektronicznej oraz Specyfikacji technicznej w postępowaniu nr 403/R/WRP/19.

4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Załącznik nr 3 - Oświadczenia Oferenta.pdf
2. Załącznik nr 4 - IPU.pdf
3. Załącznik nr 5 - Wzór oświadczenia o zgodzie na zablokowanie zobowiązań.pdf
4. Załącznik nr 6 - Oświadczenie dużego przedsiębiorcy.pdf
5. Informacja - RODO.pdf
6. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.pdf
7. Załącznik nr 2 - Specyfikacja Techniczna.pdf
8. Załącznik nr 7 - Wykaz stawek obowiązujących u Zamawiającego.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. Kompleksowa obsługa wraz ze świadczeniem usług serwisu technicznego stanowisk zmywczych dla JSW S.A KWK Jastrzębie-Bzie 1 pakiet Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-02-05 10:00
Termin składania ofert: 2020-01-29 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty

12. Kontakt w sprawach formalnych
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Bartłomiej Blecharz nr tel.: 32 756 4980; e-mail:[email protected]

13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Arkadiusz Kołatek nr tel.: 32 756 3533

14. Warunki płatności

1. Płatność nastąpi w terminie do 90 dni od przedstawienia zamawiającemu faktury VAT, chyba że oferent jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty dostarczenia zamawiającemu faktury VAT. 


2. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 

3. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Jastrzębie-Bzie” ul. Górnicza 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. 

4.Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego. 

5. Podstawą do wystawiania faktur będą pozytywne protokoły odbioru prac podpisane przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. 

6.Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie w okresach miesięcznych na podstawie protokołu zawierającego ilość przepracowanych dniówek potwierdzonego przez Dział RCP KWK „Jastrzębie-Bzie” -dotyczy obsługi stanowisk zmywczych 

7. Rzeczywista wartość/cena usługi serwisowej ustalona będzie każdorazowo w oparciu o wartość robocizny (ilość przepracowanych roboczodniówek określoną w Protokole Usług (Serwisowej) oraz wartość wymienionych części, podzespołów, zespołów występujących w cenniku zamieszczonym w formularzu ofertowym ( tabela nr 3 ). 

8. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego 

9. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek bez zgody Zarządu JSW S.A.

15. Termin dostawy/wykonania
Od daty zawarcia do 30.06.2021 r, bądź do wyczerpania zakresu finansowego.
Sukcesywnie na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego w przypadku usług serwisowych
16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - "Specyfikacja Techniczna"

17. Warunki udziału

I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania wniosków o dopuszczenie do aukcji.
Wysokość wadium: 46 000,00 PLN
Wadium należy wnieść w jednej z następujących form:
1. Pieniądzu - bezgotówkowo w formie przelewu na rachunek bankowy: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem:

"wadium do aukcji nr 403/R/WRP/19".

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
2. Poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji oryginał dokumentu gwarancji lub poręczenia zostanie złożony w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. lub oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w formie elektronicznej zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W szczególności treść gwarancji lub poręczenia powinna zawierać:
a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 27 "Regulaminu…”,
b) wskazanie sumy gwarancyjnej lub poręczenia,
c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji lub poręczenia,
d) określenie terminu ważności gwarancji lub poręczenia.
Złożenie lub przesłanie poręczenia lub gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 40 ust. 2 lit. b „Regulaminu…”
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Oferenta w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:
- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
W przypadku wadium w formie wstrzymania przez Zamawiającego zapłaty należności Oferenta w wysokości odpowiadającej wartości wadium, Oferent zobowiązany jest do złożenia pisemnego lub elektronicznego oświadczenia (załącznik do ogłoszenia) o wyrażeniu zgody na wstrzymanie (zablokowanie) na czas trwania postępowania, odpowiedniej kwoty wierzytelności do zapłaty stanowiącej zabezpieczenie z tytułu wadium. Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Oferent składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Oferent dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Rozliczeń z Dostawcami). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Oferent wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adresy e-mail: [email protected] Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w aukcji należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW."

III. Wykaz dokumentów składanych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do aukcji:

1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.

2. Zaakceptowane oświadczenia będące załącznikiem nr 3.

3. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.

4. Dokumenty wskazane w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 2.

5. Dodatkowe wymagane od oferenta dokumenty:


A. Kopie co najmniej 1 referencji w zakresie należytego wykonania przedmiotu zamówienia dla podziemnego zakładu górniczego (w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie).

B. Wykonawca dostarczy oświadczenie w zakresie zatrudniania osób przewidzianych do realizacji przedmiotu przetargu z podaniem odpowiednich kwalifikacji, uprawnień potrzebnych do realizacji przedmiotowego zadania:

1. Nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje stwierdzone przez organ nadzoru górniczego w ilości minimum:

• W DNI ROBOCZE: 3 osoby, w tym:
- minimum 3 osoby dozoru w specjalności energo-mechanicznej (dla obłożenia dobowego) w tym:
- osoba służby bhp posiadająca łącznie kwalifikacje:
- pracownika służby bhp, zgodnie z obowiązującymi przepisami
- osoby dozoru ruchu.
• W SOBOTY, NIEDZIELE I ŚWIĘTA:
- minimum 3 osoba dozoru w specjalności energo-mechanicznej (dla obłożenia dobowego)


2. Zatrudnienie pracowników do realizacji robót w ilości minimum:

• W DNI ROBOCZE: 6 osób (dla obłożenia dobowego)
• SOBOTY, NIEDZIELE I ŚWIĘTA: 6 osób (dla obłożenia dobowego) posiadających stosowne kwalifikacje do obsługi punktu zmywczego tj.:
a. kurs obsługi rozładunku wagonów specjalnych (cystern) przy użyciu sprężonego powietrza (w ilości minimum dwóch pracowników na zmianie),
b. kurs obsługi mieszalników, pomp i urządzeń do wytwarzania mieszanin samozestalających,
c. szkolenie w zakresie ochrony radiologicznej pracowników narażonych na promieniowanie jonizujące przy urządzeniach kontrolno-pomiarowych i sygnalizacyjnych zawierających zamknięte źródła promieniowania,
d. aktualne badania psychologiczne,
e. aktualne badania wysokościowe (pow. 3m);


Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.

Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji składany jest w jednej z następujących form:

- w formie pisemnej – przez przesłanie wniosku o dopuszczenie do aukcji w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Oferent przesyła wniosek wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.

- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan wniosku o dopuszczenie do aukcji (pdf),sporządzonego uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf).Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji.

- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik wniosek o dopuszczenie do aukcji, sporządzony w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji.

Oferent związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do aukcji

18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.

3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą ofertę,zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.

5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.

6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Oferentem.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej
Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę przesyła zamawiającemu aktualne śródroczne skrócone sprawozdanie finansowe za ostatni kwartał obrotowy oraz roczne sprawozdanie finansowe za ostatni rok obrotowy, w przypadku gdy sporządzenie ww.sprawozdań wymagane jest właściwymi przepisami prawa.

Oferent niezobowiązany do sporządzenia sprawozdania finansowego przesyła inne dokumenty określające obroty za ostatni rok obrotowy. Jednocześnie wykonawca przesyła informację o wysokości uzyskiwanych obrotów oraz liczbie zatrudnionych pracowników. Oferenci składający ofertę wspólną przesyłają informację oraz wskazane powyżej dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected] W tytule wiadomości e-mail Oferent podaje numer aukcji.
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - "Specyfikacja Techniczna"

21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - "Specyfikacja Techniczna"

22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne


Pobierz ogłoszenie o aukcji


Termin zgłaszania się do aukcji minął dnia 2020-01-29 o godzinie 23:59 .