Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-01-30 godz 14:00
(numer aukcji wg operatora 391 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Aukcja japońska multiobiektowa - oznacza, że uczestnicy widzą aktualną cenę, którą narzuca system i mają możliwość jej akceptacji w określonym czasie. Po zakończeniu danego etapu uczestnicy, którzy zaakceptowali cenę przechodzą do kolejnego etapu z wartością niższą, a Ci którzy go nie zaakceptowali odpadają z gry. Aukcja prowadzona jest równolegle na dwie lub więcej pozycji.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Należy pamiętać o zalogowaniu się na 5 minut przed rozpoczęciem aukcji. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w aukcji. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019 r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4974. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | 53. komplet naprawczy kat.18.1550KN D320x2850 | 2 | szt. | Czytaj | |
2. | 54. zawór 5/3 G 1/2" - 3/4" kat.28.2418.M531234 D320x2850 | 2 | szt. | Czytaj | |
3. | 55. zawór rozdzielający DTE 5/2 kat. 22.0201.5214B | 6 | szt. | Czytaj | |
4. | 56. zawór rozdzielający DTM 5/2 G1/2-G3/4 M ster. dźwignią ,płytowy nr.28.2408.M521234 | 10 | szt. | Czytaj | |
5. | 57. zawór rozdzielający DTM 5/2 G1/2-G3/4 M ster. dźwignią,p. spręż.,płytowy nr.28.2410.M521234 | 10 | szt. | Czytaj | |
6. | 58. płyta przyłączeniowa do zaworów ster G3/4 M DTP, 5-dr G3/4 nr. 28.2504.M5234P | 20 | szt. | Czytaj | |
7. | 59. końcówka widełkowa siłownika D200 nr 03.2074 | 1 | szt. | Czytaj | |
8. | 60. końcówka prosta z przegubem kulowym 10.014K.06 | 15 | szt. | Czytaj | |
9. | 61. widełki MP-2 (na siłownik D200x500 i D200x300) nr 10.014N.02 | 2 | szt. | Czytaj | |
10. | 62. ucho proste kompletne ISO D250 10.014P.01 | 3 | komplet | Czytaj | |
11. | 63. smarownica sprężonego powietrza G 3/8" 50.0301.38 | 1 | szt. | Czytaj | |
12. | 64. filtr sprężonego powietrza G 1/2" 40 mic. 50.1001.1240 | 2 | szt. | Czytaj | |
13. | 65. wspornik do jarzma siłownika ISO D250 nr 10.014P.18 | 2 | szt. | Czytaj | |
14. | 66. jarzmo MT4 siłownika ISO D250 nr 10.014P.05.0351 | 1 | szt. | Czytaj | |
15. | 67. jarzmo MT4 siłownika ISO D250 nr 10.014P.05.0487 | 1 | szt. | Czytaj | |
16. | 68. końcówka prosta z przegubem kulowym siłownika ISO D250 nr 10.014P.06 | 2 | szt. | Czytaj | |
17. | 69. pokrywa przednia siłownika KN D250 ISO 13.016P.12S | 2 | komplet | Czytaj | |
18. | 70. komplet naprawczy siłownika ISO D125 kat.13.016KN | 2 | szt. | Czytaj | |
19. | 71. komplet naprawczy siłownika D100 13.001.KKN | 2 | szt. | Czytaj | |
20. | 72. komplet naprawczy siłownika KN D200 ISO 13.016N.KN | 2 | komplet | Czytaj | |
21. | 73. komplet naprawczy siłownika KN D250 ISO 13.016P.KN | 9 | komplet | Czytaj | |
22. | 74. zestaw naprawczy siłownika ISO D250 nr 12.G16P. (pokrywa+uszczelnienia) | 1 | komplet | Czytaj | |
23. | 75. zestaw naprawczy do siłownika ISO D 100x200 nr 10.016.K.0200A | 8 | szt. | Czytaj | |
24. | 76. zestaw naprawczy do siłownika ISO D 200x300 nr 10.016.N.0300A | 7 | szt. | Czytaj | |
25. | 77. zestaw naprawczy do siłownika ISO D 200x500 nr 10.016.N.0500A | 7 | szt. | Czytaj | |
26. | 78. zestaw naprawczy do siłownika ISO D 80x150 nr 10.016.J.0150A | 7 | szt. | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska multiobiektowa |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy jednej jednostki |
Czas na decyzję: 180 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-01-30 14:00 |
Termin składania ofert: 2020-01-24 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, według zadań wskazanych w punkcie 6 Ogłoszenia o aukcji. Oferta może obejmować jedno, kilka albo wszystkie zadania. Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Materiały, Mateusz Brocki nr tel.: 32 756 4974, e-mail:[email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Wydział Inżynierii Materiałowej, Agnieszka Majka nr tel.: 32 756 4078 |
14. Warunki płatności |
---|
Zapłata ceny o wartości przekraczającej kwotę
50.000 zł netto nastąpi w terminie do 90 dni od doręczenia faktury Odbiorcy,
chyba że Dostawca jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do
którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty doręczenia faktury Odbiorcy.
Zapłata ceny o wartości nieprzekraczającej kwoty 50.000 zł netto nastąpi w
terminie do 60 dni od doręczenia faktury Odbiorcy. W przypadku gdy cena lub jej część, wynikająca z faktury
VAT przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Odbiorca dokona zapłaty faktury VAT
mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku
od towarów i usług. Odbiorca uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części,
wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000
złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
do 31.12.2020 r. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Na koszt sprzedającego na magazyny ZWP JSW S.A. przy zakładach JSW S.A. |
17. Warunki udziału |
---|
I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. wadium do aukcji nr 091/A/WRP/20
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
III. Warunkiem dopuszczenia do udziału w aukcji jest przesłanie: Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji
składany jest w jednej z następujących form: Oferent związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do aukcji. Aukcja 091/A/WRP/20 jest podzielona na trzt części tylko na potrzeby licytacji (aukcja 091-1/A/WRP/20 - poz. 1-26, aukcja 091-2/A/WRP/20 - poz. 27-52 , aukcja 091-3/A/WRP/20 - poz. 53-78). |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert, unieważnienia Postępowania, w całości lub w części, w każdym czasie bez podania przyczyny. 3. Oferty złożone w toku aukcji przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Reklamacje związane z przebiegiem aukcji należy składać na adres e-mail: [email protected] do następnego dnia roboczego do godz. 12:00 od daty zakończenia aukcji. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę przesyła odbiorcy aktualne śródroczne skrócone sprawozdanie finansowe za ostatni kwartał obrotowy oraz roczne sprawozdanie finansowe za ostatni rok obrotowy, w przypadku gdy sporządzenie ww. sprawozdań wymagane jest właściwymi przepisami prawa. Oferent niezobowiązany do sporządzenia sprawozdania finansowego przesyła inne dokumenty określające obroty za ostatni rok obrotowy. Jednocześnie oferent przesyła informację o wysokości uzyskiwanych obrotów oraz liczbie zatrudnionych pracowników. Oferenci składający ofertę wspólną przesyłają informację oraz wskazane powyżej dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected] W tytule wiadomości e-mail Oferent podaje numer aukcji. |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu do 50% bez podania przyczyn i nie będzie to stanowiło podstawy do odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zmiana umowy wyrażać się będzie w uzgodnionym przez Strony wprowadzeniu innych korzystnych dla Zamawiającego zmian, polegających między innymi na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych i właściwościach chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez wykonawcę, jak i Zamawiającego. |