Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-01-13 godz 10:00
(numer aukcji wg operatora 386 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Aukcja japońska multiobiektowa - oznacza, że uczestnicy widzą aktualną cenę, którą narzuca system i mają możliwość jej akceptacji w określonym czasie. Po zakończeniu danego etapu uczestnicy, którzy zaakceptowali cenę przechodzą do kolejnego etapu z wartością niższą, a Ci którzy go nie zaakceptowali odpadają z gry. Aukcja prowadzona jest równolegle na dwie lub więcej pozycji.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Należy pamiętać o zalogowaniu się na 5 minut przed rozpoczęciem aukcji. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w aukcji. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019 r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4066. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. |
4. Waluta |
---|
PLN |
5. Załączniki | |
---|---|
1. | Formularz ofertowy 090.pdf |
2. | Pakiet 2.pdf |
3. | Pakiet 3.pdf |
4. | Pakiet 5.pdf |
5. | Informacja - RODO.pdf |
6. | Pakiet 1.pdf |
7. | Pakiet 4.pdf |
8. | Pakiet 6.pdf |
9. | Pakiet 7.pdf |
10. | Pakiet 8.pdf |
11. | Pakiet 9.pdf |
12. | Wzór oświadczenia - blokada faktur.pdf |
13. | Wzór umowy.pdf |
14. | Załącznik nr 2 - Specyfikacja techniczna.pdf |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Sita szczelinowe zgrzewane WOW | 1 | pakiet | Czytaj | |
2. | Sita szczelinowe pętlicowe płaskie | 1 | pakiet | Czytaj | |
3. | Sita szczelinowe zgrzewane HSG | 1 | pakiet | Czytaj | |
4. | Sita do przesiewacza WK-1 | 1 | pakiet | Czytaj | |
5. | Sita szczelinowe pętlicowe OSO-3200,OSO-2400,OSO-2000 | 1 | pakiet | Czytaj | |
6. | Sita poliuretanowe kołkowe | 1 | pakiet | Czytaj | |
7. | Sita szczelinowe modułowe | 1 | pakiet | Czytaj | |
8. | Listwy do mocowania sit poliuretanowych | 1 | pakiet | Czytaj | |
9. | Ruszt z sitem szczelinowym do osadzarki OM-12 | 1 | pakiet | Czytaj | |
10. | sito obciekowe rys.W70.156-02 Disa | 8 | szt. | Czytaj | |
11. | wkład sita łukowego 0,75x1787x2600 SBB42xQ55 | 2 | szt. | Czytaj | |
12. | kosz sitowy HSG S=0,35 z sit szczelinowych pętlicowych wirówka WOW-1,3 | 9 | szt. | Czytaj | |
13. | pokład sitowy (ramka) 6szt. x sito modułowe gumowe EPP 6 x 20mm, wymiar 240x475mm | 24 | szt. | Czytaj | |
14. | sito szczelinowe WP-2 1,8x5,5 S=2mm rys.5M166-3.13F | 1 | komplet | Czytaj | |
15. | sito szczelinowe 1600x1400 S=2 DISA wykonanie pętlicowe. | 2 | szt. | Czytaj | |
16. | sito szczelinowe stożkowe Nael 0,5 szczelina pozioma zgrzewane | 10 | szt. | Czytaj | |
17. | sito szczelinowe stożkowe Nael 0,5 szczelina pionowa zgrzewane | 4 | szt. | Czytaj | |
18. | sito szczelinowe 1100x490x50 S=1,8mm Disa | 10 | szt. | Czytaj | |
19. | sito szczelinowe pętlicowe WOW 1,3 S=0,75 | 4 | szt. | Czytaj | |
20. | sito szczelinowe łukowe B-1380 R-1100 60st S=10mm rys.40-E354.40/1 | 1 | szt. | Czytaj | |
21. | płat sita szczelinowego 658x1370 Sb42/Q55 S=10mm materiał 0H18N9 | 1 | szt. | Czytaj | |
22. | wkład sita łukowego 0,75x1890x1600 OM-24 | 2 | szt. | Czytaj | |
23. | kosz sitowy S-0,35MM z sit szczelinowych pętlicowych Odwadniarka odśrodkowa miału NAEL-3A | 15 | szt. | Czytaj | |
24. | sito progress tytan 1260x2420 oczko 120x120 | 4 | szt. | Czytaj | |
25. | sito Tytan drut Ø22 126x140 wym. 650x1088 WK-1-2,2x4,0 | 24 | szt. | Czytaj | |
26. | sito szczelinowe zgrzewane Progress typ HT4 1380x250mm S=5mm | 1 | szt. | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska multiobiektowa |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy jednej jednostki |
Czas na decyzję: 180 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-01-13 10:00 |
Termin składania ofert: 2020-01-03 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, według zadań wskazanych w punkcie 6 Ogłoszenia o aukcji. Oferta może obejmować jedno, kilka albo wszystkie zadania. Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Materiały, Monika Lach nr tel.: 32 756 4066, e-mail: [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Wydział Inżynierii Materiałowej, Czesław Szotek nr tel.: 32 756 4953. |
14. Warunki płatności |
---|
Płatność nastąpi przelewem w terminie do 90 dni od daty dostarczenia faktury do JSW S.A. W przypadku gdy cena lub jej część, wynikająca z faktury VAT przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Odbiorca dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Odbiorca uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
do 31.12.2020 r. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Na koszt sprzedającego na magazyny ZWP JSW S.A. przy zakładach JSW S.A. |
17. Warunki udziału |
---|
I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. wadium do aukcji nr 090/A/WRP/20
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
III. Warunkiem dopuszczenia do udziału w aukcji jest przesłanie: Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji
składany jest w jednej z następujących form: Oferent związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do aukcji. |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert, unieważnienia Postępowania, w całości lub w części, w każdym czasie bez podania przyczyny. 3. Oferty złożone w toku aukcji przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Reklamacje związane z przebiegiem aukcji należy składać na adres e-mail: [email protected] do następnego dnia roboczego do godz. 12:00 od daty zakończenia aukcji. |
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
nie dotyczy |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu do 50% bez podania przyczyn i nie będzie to stanowiło podstawy do odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zmiana umowy wyrażać się będzie w uzgodnionym przez Strony wprowadzeniu innych korzystnych dla Zamawiającego zmian, polegających między innymi na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych i właściwościach chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez wykonawcę, jak i Zamawiającego. |