Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-01-30 godz 10:00
(numer aukcji wg operatora 356 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Oferenta oznacza akceptację danego poziomu cenowego,widocznego podczas licytacji. Oferent posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie,powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w licytacji.O wyborze oferty i podjętej decyzji Oferent zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji.Wymagania ofertowe stanowi Ogłoszenie o aukcji wraz z załącznikami. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęteustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019 r. Uwaga !Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4915.Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową oadresie:[email protected]Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.Postanowienia wzoru umowy znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji elektronicznej oraz Specyfikacji technicznej w postępowaniu nr 382/R/WRP/19 |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Wykonanie badań zaliczeniowych stanu zagrożenia wybuchem pyłu węglowego pokładu węgla | 1 | szt. | Czytaj | |
2. | Wykonanie badania i oceny stanu zagrożenia wybuchem pyłu węglowego w szybach i szybikach | 1 | szt. | Czytaj | |
3. | Wykonanie badania i oceny stanu zagrożenia wybuchem pyłu węglowego rejonach składów MW, komór pomp, komór rozdzielni, komór warsztatowych | 1 | szt. | Czytaj | |
4. | Wykonanie badania i oceny stanu zagrożenia wybuchem pyłu węglowego w rejonach zbiorników węgla | 1 | szt. | Czytaj | |
5. | Wykonanie badania i oceny stanu zagrożenia wybuchem pyłu węglowego wyrobisk kamiennych i węglowych (dotyczy przekopów o długości powyżej 1 km poza rejonami podszybi); [zł/km] | 1 | szt. | Czytaj | |
6. | Wykonanie badania i oceny stanu zagrożenia wybuchem pyłu węglowego podszybia szybu (dotyczy bezpośrednio sąsiedztwa szybu – do 50m w każdym kierunku) | 1 | szt. | Czytaj | |
7. | Wykonanie badania i oceny stanu zagrożenia wybuchem pyłu węglowego w rejonach prowadzonych robót wybierkowych (eksploatowanych ścian) | 1 | szt. | Czytaj | |
8. | Wykonanie badania i oceny stanu zagrożenia wybuchem pyłu węglowego w rejonach drążonych wyrobisk korytarzowych | 1 | szt. | Czytaj | |
9. | Wykonanie badania i oceny stanu zagrożenia wybuchem pyłu węglowego i pyłami szkodliwymi dla zdrowia w rejonach prowadzonych robót górniczych | 1 | szt. | Czytaj | |
10. | Wykonanie badania i oceny stanu zagrożenia wybuchem pyłu węglowego w obiektach zakładu przeróbki mechanicznej węgla: pobieranie próby i analiza – pył zalegający | 1 | szt. | Czytaj | |
11. | Wykonanie badania i oceny stanu zagrożenia wybuchem pyłu węglowego w obiektach zakładu przeróbki mechanicznej węgla: pobieranie próby i analiza – pył osiadły | 1 | szt. | Czytaj | |
12. | Jednodniowe szkolenie w zakresie zwalczania zagrożenia pyłowego wraz z pokazem wybuchu pyłu węglowego w sztolni doświadczalnej przy maksymalnej liczbie do 80 osób biorących udział w szkoleniu | 1 | szt. | Czytaj | |
13. | Ocena skuteczności zwalczania zapylenia oraz poprawności wykonania instalacji odpylającej w nowo uruchamianych przodkach w warunkach zagrożenia metanowego i pożarowego (jednorazowe badanie) | 1 | szt. | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska multiobiektowa |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy jednej jednostki |
Czas na decyzję: 240 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-01-30 10:00 |
Termin składania ofert: 2020-01-27 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny– najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
ZWP Zaremba Magdalena nr tel. 32 756 49 15 |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
KWK Pniówek Marcin Gruszczyński nr tel. 32 756 22 24 |
14. Warunki płatności |
---|
Warunki płatności: |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
Okres realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31.12.2020 r. Realizacja przedmiotowych prac – na podstawie pisemnych zleceń z kopalń JSW S.A. Oferent gwarantuje wymagana jakość wykonania przedmiotu przetargu.
|
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna |
17. Warunki udziału |
---|
I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Zaakceptowane oświadczenia będące załącznikiem nr 3. 3. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. 4. Dokumenty wskazane w Specyfikacji technicznej będącej załącznikiem nr 2 5. Dodatkowe wymagane od oferenta dokumenty: 5.1. Odpisy stosownych referencji wskazujących, że dany oferent gwarantuje należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. 5.2. Wykaz prac o zakresie wymaganym w specyfikacji technicznej (przynajmniej trzy) jakie wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat dla zakładów górniczych, 5.3. W przypadku wskazanych w załączniku nr 2 tematów usługi –Uprawnienia rzeczoznawcy do spraw ruchu zakładu górniczego. 5.4. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu postępowania (tj. po podpisaniu umowy), zobowiązany jest do przedstawienia imiennego wykaz osób, którym nadano uprawnienia z podaniem kwalifikacji (w tym uprawnionych rzeczoznawców do spraw ruchu zakładu górniczego) z odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi powyższe.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do Aukcji składany jest w jednej z następujących form: W formie pisemnej – przez przesłanie wniosku o dopuszczenie do Aukcji w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Oferent przesyła wniosek wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. W formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan wniosku o dopuszczenie do Aukcji(pdf),sporządzonego uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres email: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Oferent podaje numer aukcji. W formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik wniosek o dopuszczenie do Aukcji,sporządzony w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres email:[email protected]. W tytule wiadomości e-mail Oferent podaje numer aukcji.Oferent związany jest wnioskiem 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do Aukcji. |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą ofertę,zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] dogodz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Oferentem.
|
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę przesyła zamawiającemu aktualne śródroczne skrócone sprawozdanie finansoweza ostatni kwartał obrotowy oraz roczne sprawozdanie finansowe za ostatni rok obrotowy, w przypadku gdy sporządzenie ww. sprawozdań wymagane jest właściwymi przepisami prawa.Oferent niezobowiązany do sporządzenia sprawozdania finansowego przesyła inne dokumenty określające obroty za ostatni rok obrotowy. Jednocześnie wykonawca przesyła informację o wysokości uzyskiwanych obrotów oraz liczbie zatrudnionych pracowników. Oferenci składający ofertę wspólną przesyłają informację oraz wskazane powyżej dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informacjęi dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected], w tytule wiadomości e-mail Oferent podaje numer aukcji. |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
- |