Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-01-16 godz 12:00
(numer aukcji wg operatora 354 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Oferenta oznacza akceptację danego poziomu cenowego,widocznego podczas licytacji. Oferent posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie,powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Oferent zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji. Wymagania ofertowe stanowi Ogłoszenie o aukcji wraz z załącznikami. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019 r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. O powyższym Oferenci informowani będą drogą elektroniczną przez Operatora aukcji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4087. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
Postanowienia wzoru umowy znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji elektronicznej oraz Specyfikacji technicznej w postępowaniu nr 365/R/WRP/19 |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Wykonanie pobierki spągu, podbudowy oraz drążenia upadowej taśmowej do poz. 1110. | 1 | pakiet | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy całego kontraktu |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-01-16 12:00 |
Termin składania ofert: 2020-01-09 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części przedmiotu zamówienia przez Podwykonawcę. W takim przypadku Wykonawca poinformuje Zamawiającego o danych Podwykonawcy oraz wskaże zakres rzeczowy wraz z udziałem procentowym w całości zadania, który ma zostać przez tegoż Podwykonawcę wykonany. Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Anna Wojtków nr tel. 32 756 4278 e-mail: [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
KWK Borynia - Zofiówka - Jastrzębie Ruch Zofiówka: Jacek Gajda, e-mail:[email protected] oraz Pan Zbigniew Półtorak tel. 32 756 5203, e-mail:[email protected] |
14. Warunki płatności |
---|
1. Płatność nastąpi przelewem w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do Centrum Usług Wspólnych - jednostki organizacyjnej Zamawiającego. 2. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 3. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Jastrzębie” Ruch „Zofiówka” ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego – miesięcznego. 5. Podstawą do wystawiania faktur będą pozytywne protokoły odbioru prac podpisane przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. 6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek bez zgody Zarządu JSW S.A. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
11 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
- |
17. Warunki udziału |
---|
I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. III. Złożenie przez Oferenta wniosku o dopuszczenie do aukcji zawierającego: - formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.- oświadczenia będące załącznikiem nr 3. - Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. Dodatkowe wymagane od oferenta dokumenty:Kopie
stosownych referencji w zakresie
jakości i bezpieczeństwa wykonania drążenia wyrobisk w zakresie min. 50m przy
użycie MW (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie),
wystawionych przez Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego JSW S.A. (w przypadku
braku prowadzenia robót w zakładach JSW S.A. inne referencje spełniające ww.
warunek). W PRZYPADKU WYKONYWANIA
ROBÓT W ZAKŁADZIE GÓRNICZYM : Wymagania w zakresie zatrudniania osób przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia: oświadczenie o zatrudnianiu osób posiadających wymagane przepisami kwalifikacje w zakresie: a. kwalifikacji osób przewidzianych do kierowania, nadzorowania i kontroli nad robotami stanowiącymi przedmiot przetargu w ilości minimum: ─ 1 osoba o kwalifikacjach Kierownika Działu Górniczego ─ 1 osoba o kwalifikacjach osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności górniczej, ─ 1 osoba o kwalifikacjach osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej - maszyny i urządzenia dołowe, ─ 1 osoba o kwalifikacjach osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej – maszyny i urządzenia dołowe, ─ 1 osoba o kwalifikacjach Kierownik Działu Techniki Strzałowej, ─ 1 pracownika służby bhp, posiadającego łącznie kwalifikacje: · pracownika służby bhp (zgodnie z § 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02.09.1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy oraz · minimum dozoru ruchu w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, w specjalności, której stwierdzenie kwalifikacji następuje w drodze świadectwa wydanego przez organy nadzoru górniczego. ─ 4 osoby o kwalifikacjach osoby dozoru ruchu w specjalności górniczej, ─ 2 osoby o kwalifikacjach osoby dozoru ruchu w specjalności elektrycznej – maszyny i urządzenia dołowe, ─ 2 osoby o kwalifikacjach osoby dozoru ruchu w specjalności mechanicznej – maszyny i urządzenia dołowe, b. Pozostałych osób przewidzianych do wykonywania zadania w ilości minimum: ─ górnik strzałowy – 4 osoby, ─ elektromonter maszyn i urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV – 5 osób, ─ operator samojezdnych maszyn przodkowych w zakresie wozów wiertniczych i ładowarekw podziemnych zakładach górniczych– 4 osoby, ─ instruktor strzałowy – 1 osoba, ─ górnik – 16 osób, ─ do obsługi przenośników taśmowych i zgrzebłowych – 8 osób, ─ do obsługi urządzeń do wykładki mechanicznej oraz konsolidacji – 4 osoby, ─ kwalifikacje cieśli – 6 osób,kwalifikacje ślusarza – 5 osób W celu otrzymania załączników do Specyfikacji Technicznej oraz Zarządzenia KRZG 110/2018 należy skontaktować się z Przedstawicielami kopalni KWK Borynia-Zofiówka-Jastrzębie Ruch Zofiówka: Dział GNz Zbigniew Półtorak 032 756 5203 e-mail: [email protected] lub Bartosz Droń 032 756 5891. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji składany jest w jednej z następujących form:- w formie pisemnej – przez przesłanie wniosku o dopuszczenie do aukcji w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Oferent przesyła wniosek wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. - w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan wniosku o dopuszczenie do aukcji (pdf),sporządzonego uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów(pdf).Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji. - w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik wniosek o dopuszczenie do aukcji, sporządzony w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji. Oferent związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
|
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą ofertę,zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Oferentem.
|
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
|
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna. |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji tj. Specyfikacja techniczna. |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
|