Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-01-22 godz 12:00
(numer aukcji wg operatora 337 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobiemalejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Oferenta oznacza akceptację danego poziomu cenowego,widocznego podczas licytacji. Oferent posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacjidanego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie,powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Oferent zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji. Wymagania ofertowe stanowi Ogłoszenie o aukcji wraz z załącznikami. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskaćinformację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. O powyższym Oferenci informowani będą drogą elektroniczną przez Operatora aukcji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4095. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] lŁączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji elektronicznej oraz Specyfikacji technicznej w postępowaniu nr 357/R/WZP/19
|
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Instalacja do odwadniania odcieków z wirówek sedymentacyjno-filtracyjnych w JSW S.A. KWK Borynia-Zofiówka-Jastrzębie Ruch Borynia – etap „II” – zakup i zabudowa nowej prasy wraz z urządzeniami towarzyszącymi oraz uruchomienie instalacji. | 1 | pakiet | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy całego kontraktu |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-01-22 12:00 |
Termin składania ofert: 2020-01-07 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
1. Zamawiający nie dopuszcza/ 2. Zamawiający nie dopuszcza/ 3. Zamawiający nie dopuszcza/ 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Agnieszka Ostrowska tel. 32 756 4095, e-mail: [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Pan Grzegorz Gawęda - tel. 32 756 1745 e-mail: [email protected] oraz Pan Arkadiusz Ucher - tel. 32 756 1197 e-mail: [email protected] |
14. Warunki płatności | ||
---|---|---|
2. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 3. Faktury za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Borynia-Zofiówka-Jastrzębie” Ruch „Borynia”, ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego. 5. Faktury wystawiane będą na podstawie pozytywnych protokołów odbioru prac podpisanych przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. 6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek bez zgody Zarządu JSW S.A. |
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
Termin realizacji: do 30.11.2020 r. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
- |
17. Warunki udziału |
---|
I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. III. Złożenie przez Oferenta wniosku o dopuszczenie do aukcji zawierającego: 1. Wypełniony formularz ofertowy będącyzałącznikiem nr 1. 2. Zaakceptowane oświadczenia będącezałącznikiem nr 2. 3. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. 4. Wypełniony załącznik nr 8 tj. Wykaz osób posiadających wymagane przepisami kwalifikacje.
5. Dodatkowe wymagane od oferenta dokumenty: Dodatkowe wymagane od oferenta dokumenty oraz oświadczenia: 1. Wykaz osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji robót budowlano-montażowych i instalacyjnych zatrudnionych na stanowiskach wymagających szczególnych kwalifikacji: a./ kierownik budowy (nadzór zgodnie z obowiązującym zarządzeniem KRZG/ min 1x tydzień) - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, świadectwo posiadania kwalifikacji do wykonywania czynności osoby dozoru ruchu podziemnego zakładu górniczego w specjalności budowlanej wydane przez Dyrektora OUG (kserokopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty). b./ kierownik robót budowlano-montażowych (nadzór zgodnie z obowiązującym zarządzeniem KRZG/ min 1x tydzień) - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, świadectwo posiadania kwalifikacji do wykonywania czynności osoby dozoru ruchu podziemnego zakładu górniczego w specjalności budowlanej wydane przez Dyrektora OUG (kserokopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty). c./ kierownik robót instalacyjnych (nadzór zgodnie z obowiązującym zarządzeniem KRZG/ min 1x tydzień) - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, świadectwo posiadania kwalifikacji do wykonywania czynności osoby dozoru ruchu podziemnego zakładu górniczego w specjalności budowlanej lub ochrony środowiska wydane przez Dyrektora OUG (kserokopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty). d./ kierownik robót instalacji elektrycznych (nadzór zgodnie z obowiązującym zarządzeniem KRZG/ min 1x tydzień) - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, świadectwo posiadania kwalifikacji do wykonywania czynności osoby wyższego dozoru ruchu podziemnego zakładu górniczego w specjalności elektrycznej wydane przez Dyrektora OUG, świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym powyżej 1kV (co najmniej 6kV) na stanowisku dozoru, wydane w oparciu o Prawo energetyczne (kserokopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty). e./ osoba dozoru elektrycznego (nadzór stały) - świadectwo posiadania kwalifikacji do wykonywania czynności osoby dozoru ruchu podziemnego zakładu górniczego w specjalności elektrycznej wydane przez Dyrektora OUG, świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym powyżej 1kV (co najmniej 6kV) na stanowisku dozoru, wydane w oparciu o Prawo energetyczne (kserokopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty). f./ brygadzista robót instalacji technologicznej i budowlano-montażowej (nadzór stały) – świadectwo posiadania kwalifikacji do wykonywania czynności osoby dozoru ruchu podziemnego zakładu górniczego w specjalności budowlanej lub mechanicznej wydane przez Dyrektora OUG (kserokopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty), g./ pracownik służby bhp (nadzór zgodnie z obowiązującym zarządzeniem KRZG/ min. 1 raz na miesiąc) – powinien posiadać kwalifikacje pracownika służby bhp (zgodnie z § 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (kserokopię w/w dokumentu należy dołączyć do oferty). h./ osoby zatrudnione na stanowiskach robotniczych w ilości minimum: - 1 osoba posiadająca kwalifikacje montażysty rusztowań (kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje montażysty rusztowań przedstawić przed rozpoczęciem pracy), - 1 osoba posiadająca uprawnienia do obsługi suwnic, wciągarek i urządzeń dźwignicowych (kserokopie dokumentów potwierdzających niniejsze kwalifikacje przedstawić przed rozpoczęciem pracy), - 2 osoby posiadające kwalifikację spawacza (kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje spawacza przedstawić przed rozpoczęciem pracy), - 3 osoby posiadające kwalifikacje elektromonterów - świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym powyżej 1kV (co najmniej 6kV) na stanowisku eksploatacji, wydane w oparciu o Prawo energetyczne (kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje elektromontera przedstawić przed rozpoczęciem pracy), - 3 osoby brygady roboczej i montażowej– pracownicy posiadający doświadczenie w pracach dotyczących przebudowy obiektów budowlanych i montażu urządzeń technologicznych, stosownie do potrzeb posiadający uprawnienia do obsługi określonych maszyn i urządzeń (kserokopie uprawnień przedstawić przed rozpoczęciem pracy), 3. Wykonawca powinien przedstawić referencje wydane przez Inwestorów w ilości minimum 2 zadań wykonanych w okresie ostatnich 10 lat dot. zakupu, zabudowy i uruchomienia prasy filtracyjnej w zakładzie przeróbki mechanicznej węgla, stwierdzających należyte wykonanie zadań (referencje dołączyć do oferty). Oferenci zobowiązani są do zapoznania się z Zarządzeniem KRZG nr 110/2018, który stanowi załącznik nr 7. Z Zarządzeniem KRZG nr 110/2018 można zapoznać się u Przedstawicieli Kopalni: - u Pani Agaty Tomiczek tel. 32 756 1456 e-mail: [email protected] - u Pana Grzegorz Gawęda - tel. 32 756 1745 e-mail: [email protected]- u Pana Arkadiusz Ucher - tel. 32 756 1197 e-mail: [email protected] Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji składany jest w jednej z następujących form: - w formie pisemnej - przez przesłanie wniosku o dopuszczenie do aukcji w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Oferent przesyła wniosek wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. towarowa 1, 44-330 Jastrzębie - Zdrój, - w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan wniosku o dopuszczenie do aukcji (pdf) sporządzonego uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje nr aukcji. - w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik wniosek o dopuszczenie do aukcji, sporządzony w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji. Oferent związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do aukcji.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
|
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyny. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Oferent złoży kolejną, korzystniejszą ofertę,zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Oferentem.
|
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
- |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
- |