Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2020-01-16 godz 11:00
(numer aukcji wg operatora 300 )
1. Języki |
---|
Język polski |
2. Opis |
---|
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Oferenta oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Oferent posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Oferent zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji.
Wymagania ofertowe stanowi Ogłoszenie o aukcji wraz z załącznikami. |
3. Informacje dodatkowe |
---|
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019 r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4963. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji elektronicznej oraz Specyfikacji technicznej w postępowaniu nr 353/R/WZP/19. |
4. Waluta |
---|
PLN |
6. Lista produktów | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Nazwa zadania | Ilość | Jednostka miary | Uwagi | |
1. | Wykonanie dokumentacji, w tym projektów budowlano – wykonawczych umożliwiających uzyskanie przez JSW S.A. KWK „Knurów – Szczygłowice” pozwoleń na budowę na potrzeby realizacji obiektów budowlanych: Jagielnia, Korfanty i Bierawka 1 | 1 | zadanie | Czytaj |
7. Kryteria oceny | |
---|---|
Lp. | Nazwa kryterium |
1. | Cena |
8. Reguły |
---|
Licytacja otwarta |
Aukcja japońska |
Aukcja zniżkowa |
Cena dotyczy całego kontraktu |
Czas na decyzję: 60 sekund |
9. Terminy |
---|
Termin rozpoczęcia licytacji: 2020-01-16 11:00 |
Termin składania ofert: 2019-12-20 23:59 |
10. Widok |
---|
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów |
11. Informacje o ofertach |
---|
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty |
12. Kontakt w sprawach formalnych |
---|
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Agnieszka Czupil nr tel.: 32 756 4963; e-mail: [email protected] |
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
---|
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Andrzej Falfasiński nr tel. 32 717 6393, Adam Borowski nr tel. 32 718 5009. |
14. Warunki płatności |
---|
1. Płatność nastąpi przelewem w terminie do 90 dni od daty dostarczenia faktury VAT do Centrum Usług wspólnych - jednostki organizacyjnej Zamawiającego. 2. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 3. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Knurów-Szczygłowice” ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów. 4. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe. 5. Podstawą wystawienia faktur częściowych będą pozytywne protokoły odbioru każdego z etapów (lub części etapu) podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek bez zgody Zarządu JSW S.A.
|
15. Termin dostawy/wykonania |
---|
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 21 miesięcy od daty zawarcia umowy. |
16. Sposób dostawy/wykonania |
---|
Miejsce i sposób wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze specyfikacją techniczną. |
17. Warunki udziału |
---|
I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia). 2. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej, którą należy zgłosić do 3 dni przed datą złożenia oferty, podpisane przez pracownika Działu Ochrony Środowiska (załącznik nr 1a do ogłoszenia). 3.Zaakceptowane oświadczenia (załącznik nr 3 do ogłoszenia). 4.Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. Do oferty należy dołączyć odpisy stosownych referencji wskazujących, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania oferty (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres) , oferent wykonał dokumentację/e (zamówienia / kontrakty) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN netto, w tym jedna na wartość nie mniejszą niż 60 000,00 PLN i były one wykonane należycie.Pod pojęciem dokumentacji odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie projekty budowlane związane z budową obiektów budowlanych z wykorzystaniem odpadów wydobywczych lub kruszyw w ilości nie mniejszej niż 3 mln Mg.Przez wykonanie zamówienia/kontraktu należy rozumieć uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę zatwierdzającego projekt budowlany – przy ustalaniu 5-cio letniego okresu decyduje data wydania pozwolenia na budowę. 6. Dodatkowe uwagi: 6.1 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia całości lub części przedmiotu postępowania podwykonawcom. 6.2. Wykonawca nie będzie zlecał wykonania całości
lub części przedmiotu postępowania osobie trzeciej bez zgody Zamawiającego. 6.3 Wartość umowy (w tym wartości jednostkowe), nie będą indeksowane w czasie jej trwanie.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji składany jest w jednej z następujących form:- w formie pisemnej – przez przesłanie wniosku o dopuszczenie do aukcji w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Oferent przesyła wniosek wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan wniosku o dopuszczenie do aukcji (pdf), sporządzonego uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji.- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik wniosek o dopuszczenie do aukcji, sporządzony w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji. Oferent związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do aukcji. |
18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
---|
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Oferentem.
|
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
---|
- |
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna. |
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
---|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna. |
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
---|
- |