Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2021-05-21 godz 09:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 034-1/INW/21

(numer aukcji wg operatora 2491 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 034-1/INW/21 - Dostawa urządzeń małej mechanizacji dla KWK ,Knurów-Szczygłowice

1. Języki
Język polski
2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. 

O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.

Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).

Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postepowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 362/X/2020 z dnia 09.06.2020 r.

Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4980.

Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]

Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.


Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji elektronicznej oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu.

Informujemy, iż termin składania ofert został określony w pkt 9 jako „termin składania wniosków o dopuszczenie do aukcji”.
4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Informacja - RODO.pdf
2. Załącznik nr 3 - IPU.pdf
3. Załącznik nr 4 - blokada faktur do wadium.pdf
4. Oświadczenie dużego przedsiębiorcy.pdf
5. 2021.04.12 Info o Modyfikacji 034 INW 21.pdf
6. Załącznik nr 3 - IPU modyfikacja nr 2.pdf
7. Załącznik nr 1.1 - Formularz Ofertowy - modyfikacja nr 2.pdf
8. Załącznik nr 2 - Specyfikacja Techniczna- modyfikacja nr 2.pdf
9. 2021.05.06 Info o Modyfikacji II 034 INW 21.pdf
10. Załącznik nr 1.1 - Formularz Ofertowy.pdf
11. Załącznik nr 2 - Specyfikacja Techniczna.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. akumulatorowa szlifierka kątowa 18V W 18 LTX 125 Quick Metabo 1 szt. Czytaj
2. wiertarko-wkrętarka udarowa akumulatorowa GSB 36 V-LI Bosch Professional 4 szt. Czytaj
3. butla do odzysku czynnika chłodzącego 12l 2 szt. Czytaj
4. hydrauliczny przecinak nakrętek HYNC-2432 1 szt. Czytaj
5. imadło maszynowe obrotowe z przesuwem xxx 1 szt. Czytaj
6. imadło ślusarskie obrotowe 150 3 szt. Czytaj
7. klucz dynamometryczny 3/4" 140-760 NM 1 szt. Czytaj
8. klucz dynamometryczny GKD-750 (135-750Nm) 3 szt. Czytaj
9. klucz dynamometryczny KD4 z kompletem nasadek 1 szt. Czytaj
10. Klucz dynanometryczny 2 szt. Czytaj
11. klucz udarowy akumulatorowy 1/2" 18V 2x0,5Ah DeWalt DCF894P2 1 szt. Czytaj
12. klucz udarowy CMI 900W 2 szt. Czytaj
13. klucz udarowy hydrauliczny 6 1518 0010 Spitznas 3 szt. Czytaj
14. latarka UV + okulary 2 szt. Czytaj
15. lutownica transformatorowa 150W + walizka 1 szt. Czytaj
16. młotek udarowy pneumatyczny RBM-4 3 szt. Czytaj
17. młot pneumatyczny SK 9 1 szt. Czytaj
18. młot udarowo obrotowy bosch GBH 18V-26 F 2x5,0Ah 1 szt. Czytaj
19. młot udarowo-obrotowy Bosch GBH 36 VF-LI Plus SDS - plus walizka 2 szt. Czytaj
20. młot udarowy pneumatyczny SK 9-5 3 szt. Czytaj
21. młot udarowy pneumatyczny T2 0603 0010, Spitznas 3 szt. Czytaj
22. młot udarowy z napędem pneumatyczny RBM11 1 szt. Czytaj
23. młotek pneumatyczny MPA-8 2 szt. Czytaj
24. Myjka ciśnieniowa K5 Karcher z wyposażeniem 1 szt. Czytaj
25. myjka ciśnieniowa K5.2012 KARCHER z wyposażeniem 1 szt. Czytaj
26. Nożyce do cięcia duże o wielkości 600 mm do cięcia drutu i śrub 5 szt. Czytaj
27. nożyce do cięcia kabli ø100mm typ RC 100 ERKO 2 szt. Czytaj
28. Nożyce do cięcia małe o wielkości 350 mm 5 szt. Czytaj
29. Nożyce gilotynowe służące do cięcia blachy o średnicy minimum 5 mm 1 szt. Czytaj
30. piła brzeszczotowa hydrauliczna zaw. górniczy 5 1222 0010 Spitznas 1 szt. Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska multiobiektowa
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy jednej jednostki
Czas na decyzję: 180 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2021-05-21 09:00
Termin składania ofert: 2021-05-12 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje. Oferta winna obejmować cały zakres ilościowy poszczególnych pozycji.
2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji.
6. Kryterium oceny – najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
7. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Wykonawcy będą zobowiązani do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji.
12. Kontakt w sprawach formalnych
Dział Zamówień Niepublicznych Inwestycje, Bartłomiej Blecharz nr tel.: 32 756 4980 e-mail: [email protected]













13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Paweł Mazurek nr tel.: 32 718 55 41













14. Warunki płatności

1. Zapłata ceny o wartości przekraczającej kwotę 50 000,00 zł netto nastąpi w terminie do 90 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu, chyba że Wykonawca jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu. Zapłata ceny o wartości nieprzekraczającej kwoty50 000,00 zł netto nastąpi w terminie do 60 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu.

2. Rozliczenia między Oferentem a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
3. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: JSW S.A. KWK „Knurów-Szczygłowice” ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów
4. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe po dostawie partii urządzeń.
5. Podstawą wystawienia faktury będą Protokoły odbioru partii urządzeń stanowiąc jednocześnie jej integralną część.
6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.

15. Termin dostawy/wykonania
Termin realizacji zamówienia: do 31.08.2021 r.













16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie z Załącznikiem nr 2 - Specyfikacja Techniczna













17. Warunki udziału
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.

Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html

Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.

Wysokość wadium: 34 000,00 PLN

Postępowanie 034/INW/21 jest podzielone na cztery części tj.: 034-1/INW/21, 034-2/INW/21, 034-3/INW/21 oraz 034-4/INW/21
W przypadku złożenia wniosku o dopuszczenie do aukcji nie obejmującego wszystkich części Wykonawca może wystąpić z wnioskiem do Zamawiającego o podział wadium.

Wadium należy wnieść w jednej z następujących form:

1. Bezgotówkowo w formie przelewu na rachunek bankowy: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 034/INW/21".

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

2. Poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zgodnie z ustawą PZP) lub gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert oryginał dokumentu gwarancji lub poręczenia zostanie złożony w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. bądź oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta lub poręczyciela zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. Złożenie przez gwaranta kwalifikowanego podpisu elektronicznego nie jest wymagane w odniesieniu do gwarancji ubezpieczeniowej.

W szczególności treść gwarancji lub poręczenia powinna zawierać:

a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 13 "Regulaminu…”,
b) wskazanie sumy gwarancyjnej lub poręczenia,
c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji lub poręczenia,
d) określenie terminu ważności gwarancji lub poręczenia.

Złożenie lub przesłanie poręczenia lub gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 19 ust. 2 lit. b „Regulaminu…”

Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:

- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.

W przypadku wadium w formie wstrzymania przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego lub elektronicznego oświadczenia (załącznik do ogłoszenia)
o wyrażeniu zgody na wstrzymanie (zablokowanie) na czas trwania postępowania, odpowiedniej kwoty wierzytelności do zapłaty stanowiącej zabezpieczenie z tytułu wadium.

Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Rozliczeń z Dostawcami).W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adresy e-mail: [email protected]

Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.

III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:

1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1 do ogłoszenia o aukcji.
2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.
3. Dokumentacja techniczno-ruchowa ( DTR ) lub instrukcja obsługi i użytkowania każdego urządzenia,
4. Deklaracja zgodności WE/UE,
5. Dokument gwarancji ( wzór ),
6. Dokument potwierdzający zaliczenie urządzenia do grupy I kategorii M2 zgodnie z Rozporządzeniem ministra Rozwoju w sprawie wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w atmosferze potencjalnie wybuchowej (Dz. U. z 2016r. poz. 817) - dla urządzeń których dotyczy.
7. Wykaz wykonanych dostaw przedmiotu zamówienia w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy również przedstawić informację, że dostawa została zrealizowana w sposób należyty zgodnie z umową.

Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.

Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:
- w formie pisemnej – przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.
- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan oferty (pdf), sporządzonej uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.
- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik ofertę, sporządzoną w postaci elektronicznej i podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.

18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania.
3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.

19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej
Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie wezwany do złożenia oświadczenia wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi status przedsiębiorstwa. Wykonawcy składający ofertę wspólną przesyłają oświadczenie oraz stosowne dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer postępowania.
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
zgodnie z Załącznikiem nr 2 - Specyfikacja Techniczna












21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
zgodnie z Załącznikiem nr 2 - Specyfikacja Techniczna













22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
-













Pobierz ogłoszenie o aukcji


Termin zgłaszania się do aukcji minął dnia 2021-05-12 o godzinie 23:59 .