Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2021-03-11 godz 12:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 279-2/A/21

(numer aukcji wg operatora 2395 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 279-2/A/21 - Gaśnice, części do gaśnic i pozostały sprzęt p.poż.

1. Języki
Język polski
2. Opis

Aukcja japońska multiobiektowa - oznacza, że uczestnicy widzą aktualną cenę, którą narzuca system i mają możliwość jej akceptacji w określonym czasie. Po zakończeniu danego etapu uczestnicy, którzy zaakceptowali cenę przechodzą do kolejnego etapu z wartością niższą, a Ci którzy go nie zaakceptowali odpadają z gry. Aukcja prowadzona jest równolegle na dwie lub więcej pozycji.

Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).

Należy pamiętać o zalogowaniu się na 5 minut przed rozpoczęciem aukcji. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w aukcji.

3. Informacje dodatkowe

Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 362/X/2020 z dnia 09.06.2020 r.

Uwaga !

Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4978.

Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/

Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.

4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Informacja - RODO.pdf
2. Formularz ofertowy 279.pdf
3. Oświadczenie o odpadach.pdf
4. Oświadczenie dużego przedsiębiorcy.pdf
5. Wzór oświadczenia - blokada faktur.pdf
6. Załącznik nr 1 do Specyfikacji Technicznej.pdf
7. Załącznik nr 2 - Specyfikacja Techniczna.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. 29. iglica kompletna do gaśnicy proszkowej 80 szt. Czytaj
2. 30. wieszak zaczepowy gaśnicy proszkowej GP-6 330 szt. Czytaj
3. 31. ładunek CO2 do GP-12 80 szt. Czytaj
4. 32. zbijak kompletny do GP (cienki)nowy typ 240 szt. Czytaj
5. 33. wężyk do GP-12z ABC 240 szt. Czytaj
6. 34. blokada (zawleczka)do głowicy białej GP 100 szt. Czytaj
7. 35. klucz serwisowy do manometrów 11 szt. Czytaj
8. 36. wężyk gaśnic proszkowych z prądownicą 310 szt. Czytaj
9. 37. głowica GP-6/12 360 szt. Czytaj
10. 38. głowica kompletna GP-6z ABC fire (boczny wysyp) 240 szt. Czytaj
11. 39. wężyk do AUG 28 szt. Czytaj
12. 40. manometr kontrolny do GPx 5 szt. Czytaj
13. 41. klucz serwisowy GP/GW 10 szt. Czytaj
14. 42. koc gaśniczy z włókna szklanego min. 1,8m x 1,4m 128 szt. Czytaj
15. 43. bosak z uchwytem aluminiowym składany min. 4m 1 szt. Czytaj
16. 44. etykieta na gaśnicę 30 szt. Czytaj
17. 45. etykieta na gaśnicę GW-9Z AB 80 szt. Czytaj
18. 46. etykieta na gaśnicę GW-6Z AB 270 szt. Czytaj
19. 47. etykieta na ładunki zasilające do GP 2000 szt. Czytaj
20. 48. etykieta na ładunki zasilające CO2 3900 szt. Czytaj
21. 49. etykieta do GP-6 (AB) 50 szt. Czytaj
22. 50. etykieta do GP-12 (BC I ABC) 100 szt. Czytaj
23. 51. etykieta na gaśnicę GP-6Z ABC 123KV 400 szt. Czytaj
24. 52. etykieta kontrolna hydrantu 1000 szt. Czytaj
25. 53. etykieta napięciowa na gaśnicę GP-6Z ABC 123KV 100 szt. Czytaj
26. 54. etykieta napięciowa na gaśnicę GP-12Z ABC 123KV 70 szt. Czytaj
27. 55. etykieta na agregat proszkowy AP 50KG 10 szt. Czytaj
28. 56 . etykieta kontrolna samoprzylepna na gaśnicę 8250 szt. Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska multiobiektowa
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy jednej jednostki
Czas na decyzję: 180 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2021-03-11 12:00
Termin składania ofert: 2021-03-05 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, według zadań wskazanych w punkcie 6 Ogłoszenia o aukcji. Oferta może obejmować jedno, kilka albo wszystkie zadania.

12. Kontakt w sprawach formalnych

Dział Zamówień Niepublicznych Materiały, Paulina Matusiak nr tel.: 32 756 4978, e-mail:[email protected]

13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia

Dział Inżynierii Materiałowej, Adrian Goik nr tel.: 32 756 4079.

14. Warunki płatności

Zapłata ceny o wartości przekraczającej kwotę 50.000 zł netto nastąpi w terminie do 90 dni od doręczenia faktury Odbiorcy, chyba że Dostawca jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty doręczenia faktury Odbiorcy. Zapłata ceny o wartości nieprzekraczającej kwoty 50.000 zł netto nastąpi w terminie do 60 dni od doręczenia faktury Odbiorcy.

W przypadku gdy cena lub jej część, wynikająca z faktury VAT przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Odbiorca dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Odbiorca uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności.

15. Termin dostawy/wykonania

do 31.12.2021 r.

Termin dostawy poszczególnych części Towarów wynosi do30 dni od daty złożenia zamówienia.

16. Sposób dostawy/wykonania

Na koszt sprzedającego na magazyny ZWP JSW S.A. przy zakładach JSW S.A.

17. Warunki udziału

I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji.

Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania wniosków o dopuszczenie do aukcji.

Wysokość wadium: 40 000,00 

Wadium należy wnieść w jednej z następujących form:

1. Pieniądzu - bezgotówkowo w formie przelewu na rachunek bankowy: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem: wadium do aukcji 279/A/21

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.

2. Poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji oryginał dokumentu gwarancji lub poręczenia zostanie złożony w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. lub oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w formie elektronicznej zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W szczególności treść gwarancji lub poręczenia powinna zawierać:

a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 13 "Regulaminu…”,

b) wskazanie sumy gwarancyjnej lub poręczenia,

c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji lub poręczenia,

d) określenie terminu ważności gwarancji lub poręczenia.

Złożenie lub przesłanie poręczenia lub gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 19 ust. 2 lit. b „Regulaminu…”

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:

- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,

- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.

W przypadku wadium w formie wstrzymania przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego lub elektronicznego oświadczenia (załącznik do ogłoszenia) o wyrażeniu zgody na wstrzymanie (zablokowanie) na czas trwania postępowania, odpowiedniej kwoty wierzytelności do zapłaty stanowiącej zabezpieczenie z tytułu wadium.

Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Rozliczeń z Dostawcami). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adresy e-mail: [email protected] Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w aukcji należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW."

III. Warunkiem dopuszczenia do udziału w aukcji jest przesłanie:

- formularza ofertowego (został zamieszczony w załączniku do ogłoszenia),

- dokumentów wskazanych w załączniku nr 2 Specyfikacja techniczna, na adres mailowy [email protected] lub złożyć osobiście w formie papierowej w Kancelarii Głównej w ZWP JSW S.A. pokój 019 w terminie składania ofert do aukcji.

Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.

Oferta do aukcji składana jest w jednej z następujących form:

- w formie pisemnej – przez przesłanie oferty do aukcji w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.

- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan oferty do aukcji (pdf), sporządzonej uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Wykonawca podaje numer aukcji.

- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik ofertę do aukcji, sporządzoną w postaci elektronicznej i podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Wykonawca podaje numer aukcji.

Wykonawca związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert do aukcji.

Jedno wadium obowiązuje dla wszystkich części aukcji 279/A/21.

Aukcja 279/A/21 jest podzielona na dwie części tylko na potrzeby licytacji (aukcja 279-1/A/21- poz. 1-28, aukcja -279/A/21- poz.29 -56).

18. Prawa i obowiązki zamawiającego

1. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert, unieważnienia Postępowania, w całości lub w części, w każdym czasie bez podania przyczyny.

3. Oferty złożone w toku aukcji przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Reklamacje związane z przebiegiem aukcji należy składać na adres e-mail: [email protected] do następnego dnia roboczego do godz. 12:00 od daty zakończenia aukcji.

19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej

Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie wezwany do złożenia oświadczenia wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi status przedsiębiorstwa. Wykonawcy składający ofertę wspólną przesyłają oświadczenie oraz stosowne dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty Wykonawca przesyła na adres email: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer postępowania.

20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna

21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna

22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne

Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu do 50% bez podania przyczyn i nie będzie to stanowiło podstawy do odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zmiana umowy wyrażać się będzie w uzgodnionym przez Strony wprowadzeniu innych korzystnych dla Zamawiającego zmian, polegających między innymi na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych i właściwościach chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez wykonawcę, jak i Zamawiającego.

Pobierz ogłoszenie o aukcji


Termin zgłaszania się do aukcji minął dnia 2021-03-05 o godzinie 23:59 .