Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2021-03-29 godz 10:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 030/R/21

(numer aukcji wg operatora 2367 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 030/R/21 Drążenie pochylni badawczej F-1 pokł.408/2 i 408/1-2, chodnika badawczego podścianowego F-1 pokł.408/2 i 408/1-2 oraz przecinki ścianowej F-1 pokł.408/2 i 408/1-2

1. Języki
Język polski
2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.

Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postepowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 362/X/2020 z dnia 09.06.2020 r.

Uwaga !Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4962.

Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected]

Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.


Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji elektronicznej oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu.
4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Załącznik - Oświadczenie dużego przedsiębiorcy.pdf
2. Załącznik nr 4. Oświadczenie blokada wadium.pdf
3. Załącznik nr 3. Istotne postanowienia umowy.pdf
4. Załącznik nr 2. Specyfikacja techniczna.pdf
5. Załącznik nr 1 do FO.pdf
6. Załącznik nr 1. Formularz ofertowy.pdf
7. Informacja o modyfikacji 030 R 21.pdf
8. Informacja o zapytaniach i udzielonych odpowiedziach 3.pdf
9. Informacja - RODO.pdf
10. Informacja o zapytaniach i udzielonych odp. 030 R 21.pdf
11. Informacja o zapytaniach i udzielonych odp. 030 R 21.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. Drążenie pochylni badawczej F-1 pokł.408/2 i 408/1-2, chodnika badawczego podścianowego F-1 pokł.408/2 i 408/1-2 oraz przecinki ścianowej F-1 pokł.408/2 i 408/1-2 1 pakiet Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2021-03-29 10:00
Termin składania ofert: 2021-03-19 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.

3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.

6. Kryterium oceny– najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

7. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Wykonawcy będą zobowiązani do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji.
12. Kontakt w sprawach formalnych
Agnieszka Bajor:  32 756 4962 e-mail: [email protected]


















13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Wojciech Mazurek: 32 756 5521
Zbigniew Półtorak: 32 756 5203 
14. Warunki płatności

1. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie do 30 dni od jej dostarczenia do Centrum Usług Wspólnych - jednostki organizacyjnej Zamawiającego. Zamawiający uiszcza wynagrodzenie przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze. Zamawiający uiszcza wynagrodzenie przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze. Zapłata wynagrodzenia następuje w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.


2. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.

3. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: JSW S.A. KWK „Borynia-Zofiówka” ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, z zaznaczeniem Ruchu Zofiówka.

4. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego – miesięcznego.

5. Faktury wystawiane będą na podstawie pozytywnych protokołów odbioru prac podpisanych przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. Protokoły każdorazowo należy dołączyć do niniejszych faktur.6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.

15. Termin dostawy/wykonania

Termin realizacji zamówienia:

- 18 miesięcy od daty protokolarnego przekazania Wykonawcy frontu robót przez Zamawiającego

- Przekazanie frontu robót Wykonawcy nastąpi do 3 miesięcy od daty podpisania umowy.

Miejsce wykonania: KWK Borynia-Zofiówka Ruch „Zofiówka”.

Sposób wykonania określono w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do formularza do zlecenia aukcji.


16. Sposób dostawy/wykonania




















17. Warunki udziału
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.htmlRejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.
Wysokość wadium: 470 000,00 PLN
Wadium należy wnieść w jednej z następujących form:1. Bezgotówkowo w formie przelewu na rachunek bankowy: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 030/R/21".Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

2. Poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zgodnie z ustawą PZP) lub gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert oryginał dokumentu gwarancji lub poręczenia zostanie złożony w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. bądź oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta lub poręczyciela zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. Złożenie przez gwaranta kwalifikowanego podpisu elektronicznego nie jest wymagane w odniesieniu do gwarancji ubezpieczeniowej.W szczególności treść gwarancji lub poręczenia powinna zawierać:a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 13 "Regulaminu…”,b) wskazanie sumy gwarancyjnej lub poręczenia,c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji lub poręczenia,d) określenie terminu ważności gwarancji lub poręczenia.Złożenie lub przesłanie poręczenia lub gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 19 ust. 2 lit. b „Regulaminu…”

Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.W przypadku wadium w formie wstrzymania przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego lub elektronicznego oświadczenia (załącznik do ogłoszenia)o wyrażeniu zgody na wstrzymanie (zablokowanie) na czas trwania postępowania, odpowiedniej kwoty wierzytelności do zapłaty stanowiącej zabezpieczenie z tytułu wadium.Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Rozliczeń z Dostawcami).

W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adresy e-mail: [email protected] zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.

III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:


1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.

2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.

3. Odpisy stosownych rekomendacji, referencji itp., wskazujących, że dany oferent gwarantuje wymaganą jakość oraz bezpieczeństwo w zakresie wykonania robót w zakresie drążenia wyrobisk przy użyciu kombajnu chodnikowego oraz przy pomocy MW na odcinku min. 200 m dla podziemnego zakładu górniczego. (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wystawionych przez Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego lub jego Zastępcę. W przypadku braku świadczenia robót w zakładach górniczych JSW S.A. oferent może dołączyć rekomendacje, referencje itp. uzyskane w innych Zakładach Górniczych Węgla Kamiennego wskazujące, że dany oferent gwarantuje wymaganą jakość oraz bezpieczeństwo w w/w zakresie, podpisane przez KRZG lub jego Zastępcę.

4. Oświadczenie o posiadaniu pracowników do realizacji przedmiotu przetargu o odpowiednich kwalifikacjach, w szczególności:

a. kwalifikacji osób przewidzianych do kierowania, nadzorowania i kontroli nad robotami stanowiącymi przedmiot przetargu w ilości minimum:

─ 1 osoba o kwalifikacjach Kierownika Działu Górniczego
─ 1 osoba o kwalifikacjach osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności górniczej,
─ 1 osoba o kwalifikacjach osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej,
─ 1 osoba o kwalifikacjach osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej,
─ 1 osoba o kwalifikacjach Kierownik Działu Techniki Strzałowej,
─ 1 pracownika służby bhp, posiadającego łącznie kwalifikacje:
• pracownika służby bhp (zgodnie z § 4 Rozporządzenia Rady Ministrówz dnia 02.09.1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy Dz. U.z 1997 r. nr 109 poz. 704 z późń. zm,) oraz
• minimum dozoru ruchu w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, w specjalności, której stwierdzenie kwalifikacji następuje w drodze świadectwa wydanego przez organy nadzoru górniczego.
─ 4 osoby o kwalifikacjach osoby dozoru ruchu w specjalności górniczej,
─ 2 osoby o kwalifikacjach osoby dozoru ruchu w specjalności elektrycznej,
─ 2 osoby o kwalifikacjach osoby dozoru ruchu w specjalności mechanicznej,

b. Pozostałych osób przewidzianych do wykonywania zadania w ilości minimum:
─ górnik strzałowy – 4 osoby,
─ elektromonter maszyn i urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV – 5 osób
─ operator samojezdnych maszyn przodkowych w zakresie kombajnów chodnikowychw podziemnych zakładach górniczych – 4 osoby,
─ instruktor strzałowy – 1 osoba,
─ górnik – 16 osób,
─ do obsługi przenośników taśmowych i zgrzebłowych – 20 osób,
─ do obsługi urządzeń do konsolidacji górotworu – 4 osoby,
─ kwalifikacje cieśli – 6 osób,
─ kwalifikacje ślusarza – 5 osób.




Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.
Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:

- w formie pisemnej – przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.

- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan oferty (pdf), sporządzonej uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.

- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik ofertę, sporządzoną w postaci elektronicznej i podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.
18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.

2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania.

3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.

4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.

5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.

6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej




















20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach




















21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia




















22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne




















Pobierz ogłoszenie o aukcji


Termin zgłaszania się do aukcji minął dnia 2021-03-19 o godzinie 23:59 .