Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2019-12-20 godz 12:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 369/R/WRP/19

(numer aukcji wg operatora 279 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 369/R/WRP/19 Wykonanie kotwienia chodnika G-31a pokł. 359/1 dla JSW S.A. KWK Borynia-Zofiówka-Jastrzębie Ruch Borynia

1. Języki
Język polski
2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Oferenta oznacza akceptację danego poziomu cenowego,widocznego podczas licytacji. Oferent posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie,powoduje wykluczenie Oferenta z dalszego udziału w licytacji.O wyborze oferty i podjętej decyzji Oferent zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji. Wymagania ofertowe stanowi Ogłoszenie o aukcji wraz z załącznikami.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób Postępowania Przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 270/IX/2019 z dnia 10.04.2019r. Uwaga !Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Oferent powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. O powyższym Oferenci informowani będą drogą elektroniczną przez Operatora aukcji.Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4087.Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:[email protected]. Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:[email protected](załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.Postanowienia wzoru umowy znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji elektronicznej oraz Specyfikacji technicznej w postępowaniu nr 369/R/WRP/19.
4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Informacja - RODO.pdf
2. OGŁOSZENIE.pdf
3. załącznik nr 1a - pakiet (kosztorys).pdf
4. załącznik nr 2 - Specyfikacja techniczna.pdf
5. załącznik nr 3 - Oświadczenie Oferenta.pdf
6. załącznik nr 4 - IPU.pdf
7. załącznik nr 6 - cennik.pdf
8. załącznik nr 1 - formularz ofertowy.pdf
9. załącznik nr 5 - Oświadczenie (blokada faktur).pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. Wykonanie kotwienia chodnika G-31a pokł. 359/1 dla JSW S.A. KWK Borynia-Zofiówka-Jastrzębie Ruch Borynia 1 pakiet Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2019-12-20 12:00
Termin składania ofert: 2019-12-12 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Oferenci będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do obniżenia jednostkowej ceny netto każdej pozycji pakietu proporcjonalnie do obniżenia wartości netto za pakiet dokonanego w wyniku licytacji elektronicznej. Nierozpisanie cen jednostkowych w pakiecie w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty

12. Kontakt w sprawach formalnych
12. Kontakt w sprawach formalnych Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Anna Wojtków nr tel.: 32 756 4087; e-mail: [email protected]















13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
KWK Borynia-Zofiówka-Jastrzębie Ruch Borynia: Andrzej Kiełkowski tel. 32 756 1277; e-mail: [email protected] oraz Radosław Pietrzyk tel. 32 756 1877; e-mail: [email protected]


14. Warunki płatności

1. Płatność nastąpi przelewem w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do Centrum Usług Wspólnych - jednostki organizacyjnej Zamawiającego. Zapłata nastąpi przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

2. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.

3. Faktury za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK Borynia-Zofiówka-Jastrzębie ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, z zaznaczeniem Ruchu Borynia.

4. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego – miesięcznego.

5. Rozliczenie będzie następowało w oparciu o faktury miesięczne za faktyczną realizację przedmiotu umowy.

6. Faktury wystawiane będą na podstawie pozytywnych protokołów odbioru prac podpisanych przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego.

7. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek bez zgody Zarządu JSW S.A.

15. Termin dostawy/wykonania
Wykonanie
przedmiotu zamówienia do 6 miesięcy od daty protokolarnego przekazania rejonu
robót.















16. Sposób dostawy/wykonania
-















17. Warunki udziału

I. Oferent, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji. Oferent nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania wniosków o dopuszczenie do aukcji.
Wysokość wadium: 20 000,00 zł
Wadium należy wnieść w jednej z następujących form:
1. Pieniądzu - bezgotówkowo w formie przelewu na rachunek bankowy: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem:

do aukcji nr 369/R/WRP/19 
III. Złożenie przez Oferenta wniosku o dopuszczenie do aukcji zawierającego:
- formularz ofertowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
- dokumenty wskazane w Specyfikacji technicznej (załącznik nr 2 do ogłoszenia)
,- oświadczenia (załącznik nr 3 do ogłoszenia),
- potwierdzenie wniesienia wadium.

Dodatkowe wymagane od oferenta dokumenty oraz oświadczenia:

1. Oferent dołączy do oferty kopie co najmniej 1 referencji wystawionych przez KRZG w zakresie należytego wykonania przedmiotu zamówienia tj. kotwienia co najmniej jednego wyrobiska górniczego lub kilku wyrobisk górniczych w jednym ciągu dla podziemnego zakładu górniczego (w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie).

2. Oferent przedstawi oświadczenie o posiadaniu pracowników do realizacji przedmiotu przetargu:

- posiadających wymagane przepisami kwalifikacje (określone w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze) przewidzianych do kierowania, nadzorowania i kontroli nad robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, w ilości minimum:

· 2 osoby posiadające stwierdzenie kwalifikacji osoby dozoru ruchu podziemnego zakładu górniczego w specjalności górniczej,

· 1 osobę posiadającą stwierdzenie kwalifikacjiosoby wyższego dozoru ruchu podziemnego zakładu górniczego w specjalności górniczej,

· 1 pracownika służb bhp, posiadającego łącznie kwalifikacje:

a. pracownika służb BHP, zgodnie z § 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,

b. osoby dozoru ruchu podziemnego zakładu górniczego w specjalności, której stwierdzenie kwalifikacji następuje w drodze świadectwa wydanego przez organy nadzoru górniczego.

- posiadających odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje przewidzianych do realizacji robót objętych przetargiem:

min. 4 pracowników posiadających kwalifikacje górnika/kotwiarza.


Oferenci zobowiązani są do zapoznania się z załącznikami:
- schemat kotwienia G-31a 359/1 Model
- zakres kotwienia G-31a pokł. 359/1
Z załącznikami można zapoznać się u przedstawicieli kopalni KWK Borynia-Zofiówka-Jastrzębie Ruch Borynia: Dział Tąpań i Obudowy: Andrzej Kiełkowski tel. 32 756 1277; e-mail: [email protected] oraz Radosław Pietrzyk tel. 32 756 1877; e-mail: [email protected]


Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji składany jest w jednej z następujących form:
- w formie pisemnej – przez przesłanie wniosku o dopuszczenie do aukcji w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji.Oferent przesyła wniosek wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.
- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan wniosku o dopuszczenie do aukcji (pdf),sporządzonego uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf).Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji.
- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik wniosek o dopuszczenie do aukcji, sporządzony w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Oferent przesyła wniosek na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Oferent podaje numer aukcji.
Oferent związany jest ofertą 90 dni od dnia upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do aukcji.

Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Organizatora aukcji przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji, w sposób umożliwiający Organizatorowi aukcji weryfikację skutecznego wniesienia wadium.
2. Poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w aukcji oryginał dokumentu gwarancji lub poręczenia zostanie złożony w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. lub oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w formie elektronicznej zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W szczególności treść gwarancji lub poręczenia powinna zawierać:
a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 27 "Regulaminu…”,
b) wskazanie sumy gwarancyjnej lub poręczenia,
c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji lub poręczenia,
d) określenie terminu ważności gwarancji lub poręczenia.
Złożenie lub przesłanie poręczenia lub gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 40 ust. 2 lit. b „Regulaminu…”
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Oferenta w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:
- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
W przypadku wadium w formie wstrzymania przez Zamawiającego zapłaty należności Oferenta w wysokości odpowiadającej wartości wadium, Oferent zobowiązany jest do złożenia pisemnego lub elektronicznego oświadczenia (załącznik do ogłoszenia) o wyrażeniu zgody na wstrzymanie (zablokowanie) na czas trwania postępowania, odpowiedniej kwoty wierzytelności do zapłaty stanowiącej zabezpieczenie z tytułu wadium. Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Oferent składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Oferent dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Rozliczeń z Dostawcami). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Oferent wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adresy e-mail: [email protected] Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w aukcji należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW."

















18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania
przyczyn na każdym etapie Postępowania.
3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą
ofertę,zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] dogodz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Oferentem.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej
-















20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji tj. "Specyfikacja Techniczna"















21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji tj. "Specyfikacja Techniczna"















22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
-















Pobierz ogłoszenie o aukcji


Termin zgłaszania się do aukcji minął dnia 2019-12-12 o godzinie 23:59 .