Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2021-02-10 hour 10:00
(numer aukcji wg operatora 2170 )
| 1. Języki |
|---|
| Język polski |
| 2. Opis |
|---|
|
w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji. |
| 3. Informacje dodatkowe |
|---|
|
Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4968. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
Postanowienia wzoru umowy znajdują zastosowanie w
zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia
Ogłoszenia o aukcji elektronicznej oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym
postępowaniu. |
| 4. Waluta |
|---|
| PLN |
| 6. Lista produktów | |||||
|---|---|---|---|---|---|
| No. | Name of the task | Quantity | Unit | Notes | |
| 1. | Dostawa stacji przesypowej dla JSW S.A. KWK „Knurów – Szczygłowice” Ruch Knurów. | 1 | pieces | Read | |
| 7. Kryteria oceny | |
|---|---|
| No. | Category |
| 1. | Price |
| 8. Reguły |
|---|
| Open bidding |
| Japanese auction |
| Descending price auction |
| Price is per whole contract |
| Time to make a decision: 60 seconds |
| 9. Terminy |
|---|
| Termin rozpoczęcia licytacji: 2021-02-10 10:00 |
| Termin składania ofert: 2021-02-03 23:59 |
| 10. Widok |
|---|
| Bidder cannot see other bidders’ names |
| 11. Informacje o ofertach |
|---|
|
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.
Zamawiający 1) W przypadku dopuszczenia podwykonawców: a) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych podmiotów, którym zostanie powierzone wykonanie całości lub części przedmiotu zamówienia jako podwykonawcom - niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. b) Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów, którym zostanie powierzone wykonanie całości lub części przedmiotu zamówienia jako podwykonawcom, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
6.Kryterium oceny– najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. |
| 12. Kontakt w sprawach formalnych |
|---|
|
Dział Zamówień Niepublicznych Inwestycje, Roksana Sitek nr tel.: 32 756 4968; e-mail: [email protected] |
| 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia |
|---|
|
Osoby kontaktowe w sprawach technicznych: Tadeusz Groborz, tel. 32 718 5548 |
| 14. Warunki płatności |
|---|
|
1. Płatność nastąpi przelewem w terminie do 90 dni od daty dostarczenia
faktury VAT do Zamawiającego, chyba że wykonawca jest mikroprzedsiębiorcą,
małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do którego termin
zapłaty wynosi do 60 dni od daty dostarczenia faktury VAT do Zamawiającego. 2. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych
polskich. 3. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres:
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „Knurów-Szczygłowice” ul. Dworcowa 1,
44-190 Knurów. 4. Zamawiający nie dopuszcza fakturowania częściowego. 5.Podstawą wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru, podpisany przez
upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego.
6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek bez zgody Zarządu JSW S.A. |
| 15. Termin dostawy/wykonania |
|---|
|
60 dni od daty zawarcia umowy. Dostawa jednorazowa. |
| 16. Sposób dostawy/wykonania |
|---|
|
Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: KWK „Knurów – Szczygłowice” Ruch Knurów. |
| 17. Warunki udziału |
|---|
|
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji
elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie:
https://zakupy.jsw.pl Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert. Wysokość wadium: 5 000,00 PLN Wadium należy wnieść w jednej z następujących form: 1. Bezgotówkowo w formie przelewu na rachunek bankowy: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem: "wadium do aukcji nr 008/INW/21". Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2. Poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zgodnie z ustawą PZP) lub gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert oryginał dokumentu gwarancji lub poręczenia zostanie złożony w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. bądź oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta lub poręczyciela zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W szczególności treść gwarancji lub poręczenia powinna zawierać: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 13 "Regulaminu…”, b) wskazanie sumy gwarancyjnej lub poręczenia, c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji lub poręczenia, d) określenie terminu ważności gwarancji lub poręczenia. Złożenie lub przesłanie poręczenia lub gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 19 ust. 2 lit. b „Regulaminu…” 3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe: - w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto, - w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto. W przypadku wadium w formie wstrzymania przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego lub elektronicznego oświadczenia (załącznik do ogłoszenia) o wyrażeniu zgody na wstrzymanie (zablokowanie) na czas trwania postępowania, odpowiedniej kwoty wierzytelności do zapłaty stanowiącej zabezpieczenie z tytułu wadium. Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Rozliczeń z Dostawcami). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adresy e-mail: [email protected] Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW. III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium. 3. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich 3 lat przed datą składania ofert Oferent wykonał dostawę urządzeń górniczych związanych z odstawą urobku: przenośników taśmowych, zgrzebłowych, stacji przesypowych lub elementów ich wyposażenia na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł brutto, i były one wykonane należycie tj. opisy stosownych referencji wskazujących, że Oferent gwarantuje wymaganą jakość wykonania przedmiotu aukcji. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Ofertę można złożyć w jednej z następujących form: - w formie pisemnej – przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. - w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan oferty (pdf), sporządzonej uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Wykonawca podaje numer aukcji.
- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik ofertę, sporządzoną w postaci elektronicznej i podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Wykonawca podaje numer aukcji. |
| 18. Prawa i obowiązki zamawiającego |
|---|
|
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. |
| 19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej |
|---|
|
1) roczne sprawozdanie finansowe, w tym rachunek zysków i strat oraz bilans za ostatni oraz poprzedni zamknięty rok obrotowy (za 2019 i 2020 r. – według stanu na dzień kończący rok obrotowy), jeśli wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia sprawozdania finansowego na podstawie właściwych przepisów prawa. W przypadku gdy wykonawca nie jest w stanie przedłożyć rachunku zysków i strat oraz bilansu na koniec 2020 r. (z uwagi na to, że nie zostały one jeszcze sporządzone) powinien przedstawić dodatkowe dokumenty potwierdzające obroty oraz sumę bilansową na koniec 2020 r., 2) inne dokumenty określające obroty oraz sumę bilansową za ostatni oraz poprzedni zamknięty rok obrotowy (za 2019 i 2020 r. – według stanu na dzień kończący rok obrotowy), jeśli wykonawca niezobowiązany jest do sporządzenia sprawozdania finansowego, 3) dokumenty potwierdzające średnioroczne zatrudnienie pracowników w przeliczeniu na etaty w ostatnim oraz poprzednim zamkniętym roku obrotowym (w 2019 i 2020 r.). Uwaga Przesłane oświadczenie powinno uwzględniać przepisy załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17.06.2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187 z 26.06.2014 r. z późn. zm.).
Oferenci składający ofertę wspólną przesyłają oświadczenie oraz stosowne dokumenty w odniesieniu do podmiotu upoważnionego do wystawiania faktur w imieniu konsorcjum firm. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected] w tytule wiadomości e-mail Oferent podaje numer postępowania. |
| 20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach |
|---|
|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna |
| 21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia |
|---|
|
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna |
| 22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne |
|---|
|
- |