Data i godzina rozpoczęcia licytacji: 2021-01-19 godz 10:00

Ogłoszenie o aukcji

Organizator aukcji:

Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

Prowadzący postępowanie:

Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.

ul. Towarowa 1

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Operator aukcji:

JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.

ul. Armii Krajowej 56

44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:

(+48) 71 787 35 34 [email protected]

Aukcja Nr 099/INW/20

(numer aukcji wg operatora 2001 )

(tryb postępowania – Aukcja elektroniczna)

Nazwa aukcji: 099/INW/20 - Remont urządzeń ręcznych do wiercenia i kruszenia dla kopalń JSW S.A. w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy w latach 2020-2021

1. Języki
Język polski
2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.

O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. 

Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).

Prosimy o zalogowanie się 5 minut przed rozpoczęciem licytacji.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie „Regulamin określający sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postepowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych” – Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 362/X/2020 z dnia 09.06.2020 r.

Uwaga !

Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.

Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4980.

Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:[email protected]

Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: [email protected] (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie sąmodyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji elektronicznej oraz Specyfikacji technicznejw niniejszym postępowaniu.
4. Waluta
PLN
5. Załączniki
1. Informacja - RODO.pdf
2. Załącznik nr 3 - IPU.pdf
3. Załącznik nr 4 - blokada faktur do wadium.pdf
4. Załącznik nr 1A do FO po zmianie.pdf
5. Załacznik -Oświadczenie dużego przedsiębiorcy.pdf
6. Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy.pdf
7. Załącznik nr 1A do Formularza Ofertowego.pdf
8. Załącznik nr 2 - Specyfikacja Techniczna.pdf
9. 2021.01.05 Info o Modyfikacji 099 INW 20.pdf
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary Uwagi
1. Wiertarka górnicza z napędem elektrycznym typ ER-6 1 zadanie Czytaj
2. Wiertarka górnicza z napędem elektrycznym typ ER-6U 1 zadanie Czytaj
3. Wiertarka górnicza z napędem elektrycznym typ ER-4 1 zadanie Czytaj
4. Wiertarka do metalu z napędem pneumatycznym PV32-04X 1 zadanie Czytaj
5. Wiertarka do metalu z napędem pneumatycznym typ PV32 Anitial 1 zadanie Czytaj
6. Wiertarka do metalu z napędem pneumatycznym typ PV6A 50TP 1 zadanie Czytaj
7. Wiertarka do metalu z napędem pneumatycznym typ PV13B 1 zadanie Czytaj
8. Wiertarka do metalu z napędem pneumatycznym typ PV16 Anitial 1 zadanie Czytaj
9. Wiertarka do metalu z napędem pneumatycznym typ PV16B 1 zadanie Czytaj
10. Wiertarka do metalu kąt z napędem pneumatycznym typ PVN 42B 1 zadanie Czytaj
11. Wiertarka górnicza z napędem pow. udarowa WUP-22 1 zadanie Czytaj
12. Wiertarka pneumatyczna PWRII 1 zadanie Czytaj
13. Wiertarka pneumatyczna PWR 5U 1 zadanie Czytaj
14. Wiertarka pneumatyczna PWR 8T 1 zadanie Czytaj
15. Podpora P-62L 1 zadanie Czytaj
16. Wiertarka pneumatyczna YT 24/7655D 1 zadanie Czytaj
17. Podpora FT 160A 1 zadanie Czytaj
18. Wiert do metalu kątowa z napędem pneumatycznym PVN 42B Anitial 1 zadanie Czytaj
19. Wiert do metalu kątowa z napędem pneumatycznym PVR 23N 1 zadanie Czytaj
20. Podpora P-62M 1 zadanie Czytaj
21. Wiertarka pneumatyczna udarowa NVK 0,3 1 zadanie Czytaj
22. Wiertarka pneumatyczna udarowa VK 22K 1 zadanie Czytaj
23. Wiertarka pneumatyczna udarowa VK 22D 1 zadanie Czytaj
24. Podpora pnematyczna (do wiertrek udar) VP 800 1 zadanie Czytaj
25. Podpora pnematyczna (do wiertrek udarowych) VP 1000 1 zadanie Czytaj
26. Podpora pnematyczna (do wiertrek udarowych) VP 1200 1 zadanie Czytaj
27. Wiertarka kątowa z napędem pneumatycznym typ 2 1602 0010 1 zadanie Czytaj
28. Wiertarka kątowa z napędem pneumatycznym typ 2 1701 0010 1 zadanie Czytaj
29. Wiertarka kątowa z napędem pneumatycznym typ 2 1701 0030 1 zadanie Czytaj
30. Wiertarka kątowa z napędem pneumatycznym typ 2 1801 0010 1 zadanie Czytaj
31. Wiertarka kątowa z napędem pneumatycznym typ 2 2104 0010 1 zadanie Czytaj
32. Wiertarka pneumatyczna typ 2 1259 0010 1 zadanie Czytaj
33. Wiertarka pneumatyczna typ 2 1261 0010 1 zadanie Czytaj
34. Pneumatyczna wiertarka z udarem typ 2 1262 0010 1 zadanie Czytaj
35. Wiertarka z napędem pneumatycznym typ 2 3010 0010 1 zadanie Czytaj
36. Wiertarka pneumatyczna z udarem typ 2 3011 0010 1 zadanie Czytaj
37. Wiertarka pneumatyczna FABU F.HP.10 stalowa 1 zadanie Czytaj
38. Wiertarka pneumatyczna PV16KA 1 zadanie Czytaj
39. Wiertarka pneumatyczna WP-100 1 zadanie Czytaj
40. Wiertarka pneumatyczna WP-150 1 zadanie Czytaj
41. Wiertarka górnicza z napędem hydraulicznym WHR-55Z 1 zadanie Czytaj
42. Wiertarka górnicza z napędem hydraulicznym WHRU-55Z 1 zadanie Czytaj
43. Zespół udarowo-hydrauliczna ZUH 07/20 1 zadanie Czytaj
44. Wiertarka z napędem hydraulicznym typ W-50 1 zadanie Czytaj
45. Wiertarka z napędem hydraulicznym udarowym RWU-51 1 zadanie Czytaj
46. Wiertarka hydrauliczna ręczna VHR 42N 1 zadanie Czytaj
47. Wiertarka hydrauliczna ręczna VHR 42.1N 1 zadanie Czytaj
48. Wiertarka hydrauliczna ręczna VHK 23N 1 zadanie Czytaj
49. Wiertarka hydrauliczna - emuls DD 501 1 zadanie Czytaj
50. Wiert. Hydrauliczna - emuls DD 501 MaxX (magnes stały) 1 zadanie Czytaj
51. Wiertarka hydrauliczna WH-80 1 zadanie Czytaj
52. Wiertarka hydrauliczna WH-200 1 zadanie Czytaj
53. Wiertarka hydrauliczna z udarem WHU-200 1 zadanie Czytaj
54. Wiertarka hydrauliczna WHM 1 zadanie Czytaj
55. Wiertarko-frezarka z podst. elmagnet. PRO 30/1 1 zadanie Czytaj
56. Wiertarko-frezarka z podst. elmagnet. PRO 35/2 1 zadanie Czytaj
57. Wiertarko-frezarka z podst. elmagnet. PRO 50 1 zadanie Czytaj
58. Wiertarko-frezarka z podst. elmagnet. PRO 75 1 zadanie Czytaj
59. Wiertarko-frezarka z podst. elmagnet. PRO 75 Plus 1 zadanie Czytaj
60. Wiertarko-frezarka z podst. elmagnet. PRO 100/4 1 zadanie Czytaj
61. Wiertarko-frezarka z podst. elmagnet. PRO 100/4 Plus 1 zadanie Czytaj
62. Wiertarko-frezarka z podst. elmagnet. PRO 110 1 zadanie Czytaj
63. Wiertarka magnetyczna hydrauliczna RD140 1 zadanie Czytaj
64. Wiertarka kątowa z napędem hydraulicznym 2 1810 0010 1 zadanie Czytaj
65. Wiertarka kątowa z napędem hydraulicznym 2 1811 0010 1 zadanie Czytaj
66. Wiertarka kątowa z napędem hydraulicznym 2 1812 0010 1 zadanie Czytaj
67. Wiertarka kątowa z napędem hydraulicznym 2 1813 0010 1 zadanie Czytaj
68. Wiertarka udarowo-obrot z napędem hydraulicznym 2 3054 0010 1 zadanie Czytaj
69. Wiertarka emuls z napędem hydraulicznym 2 3051 0010 1 zadanie Czytaj
70. Wiertarka z napędem hydraulicznym bez udaru 2 3053 0010 1 zadanie Czytaj
71. Wiertarka z napędem hydraulicznym HWG/SM m-0,6 1 zadanie Czytaj
72. Wiertarka z napędem hydraulicznym HWG/SM m-0,75 1 zadanie Czytaj
73. Wiertarka z napędem hydraulicznym typ HWS 1 zadanie Czytaj
74. Wiertarka z napędem hydraulicznym typ HWGU/SM 1 zadanie Czytaj
75. Wiertarka z napędem hydraulicznym typ HWG/SM/S 1 zadanie Czytaj
76. Wiertarka magnetyczna PRO 50 1 zadanie Czytaj
77. Wiertarka hydrauliczna WRHU-80 1 zadanie Czytaj
78. Wiertarka hydrauliczna WRH-80 1 zadanie Czytaj
79. Wiertarka elektromagn PRO 51 1 zadanie Czytaj
80. Wiertarka hydrauliczna WH-100 1 zadanie Czytaj
81. Wiertarka hydrauliczna WH-150 1 zadanie Czytaj
82. Wiertarka hydrauliczna górnicza WHG-100 1 zadanie Czytaj
83. Wiertarka hydrauliczna górnicza WHG-200 1 zadanie Czytaj
84. Wiertarka hydrauliczna udarowa WHU-150 1 zadanie Czytaj
85. Wiertarka hydrauliczna górnicza udarowa WHGU-150 1 zadanie Czytaj
86. Wiertarka hydrauliczna górnicza udarowa WHGU-200 1 zadanie Czytaj
87. Wiertarka hydrauliczna do metalu WHM-EL 1 zadanie Czytaj
88. Wiertarka z napędem hydraulicznym typ H-WH1 1 zadanie Czytaj
89. Wiertarka z napędem hydraulicznym udar typ H-WH1U 1 zadanie Czytaj
90. Wiertarka z napędem hydraulicznym HWG/SM ze ster. manetką 1 zadanie Czytaj
91. Młotek z napędem pneumatycznym typ SK 9-5 1 zadanie Czytaj
92. Młotek z napędem pneumatycznym typ SK 9-6 1 zadanie Czytaj
93. Młotek z napędem pneumatycznym typ SK 9-6 A 1 zadanie Czytaj
94. Młotek z napędem pneumatycznym typ SK 13B 1 zadanie Czytaj
95. Młotek z napędem pneumatycznym typ SK 13D 1 zadanie Czytaj
96. Młotek z napędem pneumatycznym typ SK 12 1 zadanie Czytaj
97. Młotek z napędem pneumatycznym SKA 10B - antywibr. 1 zadanie Czytaj
98. Młotek z napędem pneumatycznym SKA 10D - antywibr. 1 zadanie Czytaj
99. Młotek z napędem pneumatycznym SKA 12B - antywibr. 1 zadanie Czytaj
100. Młotek z napędem pneumatycznym SKA 12D - antywibr. 1 zadanie Czytaj
101. Młotek z napędem pneumatycznym typ BK 15 1 zadanie Czytaj
102. Młotek z napędem pneumatycznym typ BK 21 1 zadanie Czytaj
103. Młotek z napędem pneumatycznym typ BK 30 1 zadanie Czytaj
104. Młotek z napędem pneumatycznym typ BK 2112 1 zadanie Czytaj
105. Młotek z napędem pneumatycznym typ SEK 2-1 CP 1 zadanie Czytaj
106. Młotek z napędem pneumatycznym typ SEK 4-1 CA 1 zadanie Czytaj
107. Młotek z napędem pneumatycznym typ SEK 5-2 1 zadanie Czytaj
108. Młotek z napędem pneumatycznym typ SEK 6-2 CA 1 zadanie Czytaj
109. Zbijak do rdzy i spoin z napędem pneumatycznym ATP A-1 ALTNS 1 zadanie Czytaj
110. Młotek z napędem pneumatycznym typ MP-7K 1 zadanie Czytaj
111. Młotek z napędem pneumatycznym typ MP-9K 1 zadanie Czytaj
112. Młotek z napędem pneumatycznym typ MPU-11 1 zadanie Czytaj
113. Młot udarowy 2 2408 0010 1 zadanie Czytaj
114. Młot udarowy pneumatyczny 7 3410 0010 1 zadanie Czytaj
115. Młot pneumatyczny typ 7 5115 0010 1 zadanie Czytaj
116. Młot pneumatyczny udarowy ATP 4RB 1 zadanie Czytaj
117. Młot pneumatyczny udarowy ATP 11RB 1 zadanie Czytaj
118. Młotek udarowy z napędem pneumatycznym ATP-2RB 1 zadanie Czytaj
119. Młot udarowy pneumatyczny typ T2-0603-0010 1 zadanie Czytaj
120. Pneumatyczna wiertarka rdzeniowa typ 2 1330 0010 1 zadanie Czytaj
121. Pneumatyczna wiertarka z uchwytem szybkomocującym typ 2 1310 0010 1 zadanie Czytaj
122. Igłowa oczyszczarka do rdzy igłowa typ 7 1504 0010 1 zadanie Czytaj
123. Igłowa oczyszczarka do rdzy igłowa typ 7 1504 0020 1 zadanie Czytaj
124. Podpora P-62 L 1 zadanie Czytaj
125. Wiertarka pneumatyczna YT 24K 1 zadanie Czytaj
126. Podpora pneumatyczna FT140B 1 zadanie Czytaj
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska multiobiektowa
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy jednej jednostki
Czas na decyzję: 180 sekund
9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2021-01-19 10:00
Termin składania ofert: 2021-01-08 23:59
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
6. Kryterium oceny – najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto po zakończeniu licytacji elektronicznej Wykonawcy będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji.
12. Kontakt w sprawach formalnych
Dział Zamówień Niepublicznych Inwestycje, Bartłomiej Blecharz nr tel.: 32 756 4980; e-mail: [email protected]





















13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba do kontaktu w sprawach technicznych:, Daniel Pukowiec nr tel. 32 7562 229; e-mail: [email protected]





















14. Warunki płatności

1. Zapłata nastąpi każdorazowo po wykonaniu zlecenia przelewem w terminie do 90 dni od daty dostarczenia faktury VAT do Centrum Usług Wspólnych - jednostki organizacyjnej Zamawiającego, chyba że oferent jest mikroprzedsiębiorcą, małym przedsiębiorcą lub średnim przedsiębiorcą w stosunku do którego termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty dostarczenia zamawiającemu faktury VAT. Strony uznają, że za datę zapłaty zobowiązania uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.


2. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
3. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: 
    Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK „……………………………”.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego – po wykonaniu danego zlecenia.
5. Podstawą do wystawiania faktur będą pozytywne protokoły odbioru prac podpisane przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego.
6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.
7. Wartości jednostkowe umowy nie będą indeksowane w okresie jej trwania.

15. Termin dostawy/wykonania
1. Wykonywanie przedmiotu zamówienia: sukcesywnie w zależności od potrzeb ruchowych poszczególnych zakładów JSW S.A. powstałych w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy w latach 2020-2021.
2. Przedmiot zamówienia będzie wykonany w warsztacie wykonawcy.
16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja Techniczna





















17. Warunki udziału
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.

II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.
Wysokość wadium: 28 000,00 PLN

Wadium należy wnieść w jednej z następujących form:
1. Bezgotówkowo w formie przelewu na rachunek bankowy: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem: "wadium do aukcji nr 099/INW/20".
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli uznanie środków w wysokości odpowiadającej wadium nastąpi na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

2. Poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zgodnie z ustawą PZP) lub gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert oryginał dokumentu gwarancji lub poręczenia zostanie złożony w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. bądź oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta lub poręczyciela zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji.
W szczególności treść gwarancji lub poręczenia powinna zawierać:
a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 13 "Regulaminu…”,
b) wskazanie sumy gwarancyjnej lub poręczenia,
c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji lub poręczenia,
d) określenie terminu ważności gwarancji lub poręczenia.
Złożenie lub przesłanie poręczenia lub gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 19 ust. 2 lit. b „Regulaminu…”

3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:
- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.

W przypadku wadium w formie wstrzymania przez Zamawiającego zapłaty Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego lub elektronicznego oświadczenia (załącznik do ogłoszenia) o wyrażeniu zgody na wstrzymanie (zablokowanie) na czas trwania postępowania, odpowiedniej kwoty wierzytelności do zapłaty stanowiącej zabezpieczenie z tytułu wadium.
Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja Rozliczeń z Dostawcami).
W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adresy e-mail: [email protected]
Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.
Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.

III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:
1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.
2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.
3. Dokumenty wskazane w załączniku nr 2 - Specyfikacji technicznej
4. Dokumenty wskazane poniżej:
4.1 Do przetargu będą dopuszczeni Oferenci, którzy dołączą do oferty odpisy stosownych zezwoleń, atestów i referencji wskazujących, że dany oferent gwarantuje wymaganą jakość wykonania przedmiotu przetargu, a w szczególności dla urządzeń będących przedmiotem przetargu i nie będących urządzeniami budowy przeciwwybuchowej należy przedstawić dokumenty potwierdzające, że:
a) Oferent jest producentem urządzeń
lub
b) Oferent jest autoryzowanym przedstawicielem producenta (posiada aktualną autoryzację - oświadczenie producenta, że autoryzacja jest nadal aktualna)
lub
c) Oferent przedstawi ocenę zdolności zakładu remontowego do wykonywania remontu powyższych maszyn, urządzeń, podzespołów w zakresie nie mniejszym niż przedmiot remontu wydaną przez akredytowaną jednostkę certyfikującą w obszarze oceny dobrowolnej oraz przedstawi dokumenty (referencje) potwierdzające, że Oferent w okresie ostatnich trzech lat przeprowadził remont takich urządzeń i remonty zostały wykonane należycie
lub
d) Oferent posiada certyfikat systemu zapewnienia jakości ISO wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania remontu tych maszyn i urządzeń, a także oświadczenie, że posiada dokumentację remontową powyższych maszyn i urządzeń. Ponadto przedstawi dokumenty potwierdzające, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przeprowadził remont takich urządzeń i remonty te zostały wykonane należycie.

4.2 Oferent wykonujący remont urządzeń będących urządzeniami budowy przeciwwybuchowej do oferty musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że naprawy urządzeń zostaną wykonane zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016r. (Dz. U. z 2017 poz. 1118 późniejszymi zmianami) w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu zakładów górniczych.

4.3 Do oferty należy dołączyć odpisy stosownych rekomendacji, referencji itp., wskazujących, że dany Oferent gwarantuje wymaganą jakość wykonania przedmiotu przetargu, potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat przeprowadził remont takich urządzeń i remonty zostały wykonane należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wystawionych przez Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego JSW S.A. (w przypadku braku prowadzenia robót w zakładach JSW S.A. inne referencje spełniające ww. warunki).

Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.

Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:

- w formie pisemnej – przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.

- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan oferty (pdf), sporządzonej uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Wykonawca podaje numer aukcji.

- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik ofertę, sporządzoną w postaci elektronicznej i podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12

18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania.
3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: [email protected] do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej
Celem zawarcia umowy oraz wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, oferent który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie wezwany do złożenia „oświadczenia o statusie przedsiębiorstwa” wraz z poniższymi dokumentami: b) roczne sprawozdanie finansowe, w tym rachunek zysków i strat oraz bilans za ostatni oraz poprzedni zamknięty rok obrotowy (za 2018 i 2019 r. – według stanu na dzień kończący rok obrotowy), jeśli wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia sprawozdania finansowego na podstawie właściwych przepisów prawa. W przypadku gdy wykonawca nie jest w stanie przedłożyć rachunku zysków i strat oraz bilansu na koniec 2019 r. (z uwagi na to, że nie zostały one jeszcze sporządzone) powinien przedstawić dodatkowe dokumenty potwierdzające obroty oraz sumę bilansową na koniec 2019 r, c) inne dokumenty określające obroty oraz sumę bilansową za ostatni oraz poprzedni zamknięty rok obrotowy (za 2018 i 2019 r. – według stanu na dzień kończący rok obrotowy), jeśli wykonawca niezobowiązany jest do sporządzenia sprawozdania finansowego, d) dokumenty potwierdzające średnioroczne zatrudnienie pracowników w przeliczeniu na etaty w ostatnim oraz poprzednim zamkniętym roku obrotowym (w 2018 i 2019 r.).
UWAGA:
Przesłane oświadczenie powinno uwzględniać przepisy załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17.06.2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187 z 26.06.2014 r. z późn. zm.).Oferenci składający ofertę wspólną przesyłają oświadczenie oraz stosowne dokumenty w odniesieniu do występującego w ich imieniu pełnomocnika. Informację i dokumenty oferent przesyła na adres email: [email protected]. W tytule wiadomości e-mail Oferent podaje numer postępowania. 
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna





















21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem nr 2 – Specyfikacja techniczna





















22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
-






Pobierz ogłoszenie o aukcji


Termin zgłaszania się do aukcji minął dnia 2021-01-08 o godzinie 23:59 .